/1 hónap múlva/
Az iskola első napja volt. Isabell fél 7kor kelt, felöltözött egy fehér blúzba, egy testszínű harisnyába, és egy fekete szűkszárú szoknyába. Bement a fürdőbe, hogy felrakjon egy kis sminket, majd lement a konyhába, hogy összedobjon valami reggelit. A műzlire esett a választása.
Jóízűen megette, felvett egy fehér pulcsit, felkapta a táskáját és elindult.
Sütött a nap, és csiripeltek a madarak. Isabell a kedvenc zenéjét hallgatta, és bambult a messzeségbe. Egyszer csak a földön találta magát:
-áucs! - mondta felháborodottan.
-bocsánat, nem akartalak fellökni. - mondta a mellette ülő fiú.
Isabell csak most vette észre a szőkésbarna hajú, kékszemű srácot.
Csak bámulták egymást, míg a fiú meg nem törte a csendet:
-oh még be se mutatkoztam, Daniel vagyok. - tápászkodott fel a földről a fiú.
-Isabell. - nyújtott neki kezet Isabell.
-gyere felsegítelek. - mondta Daniel.
Amikor mindketten sikeresen felkeltek a földről, elindultak az iskola felé.
-te is ebbe a suliba jársz? - kérdezte Isabell.
-igen, most költöztünk ide, ez az első napom. - válaszolta.
-hányadikos vagy? - kérdezett újra Isabell.
-11.
-komolyan?? Én is! Egy osztályba járunk. - pirult el Isabell, de elfordult, hogy Daniel észre ne vegye.
-na ez szuper! Legalább van olyan ember akit már egy kicsit ismerek. - mondta.
Jól telt az első nap, Isabell és Daniel jobban összeismerkedtek, és együtt mentek haza, mert mint kiderült, csak pár házzal lakik arrébb a fiú./1 hét múlva/
5 nap múlva lesz Jake military versenye. Nyáron rengeteget edzettek Jokerrel.
-biztos dobogós helyen fog végezni! - gondolta Isabell.
Daniellel nagyon jó barátok lettek.
Sokszor találkoztak iskolán kívül is.Elérkezett a verseny napja. A város túlsó végén található kis erdőben volt felállítva a versenypálya.
Amikor odaértek, már nagy tömeg volt, és hatalmas hangzavar.
Nemsokára a lószállító is megérkezett, ami Jokert hozta. 10 perc múlva elrajtolt az első versenyző.
-1 perc, 35 másodperc! - szólalt meg a hangosbemondó.
Sorba jöttek a versenyzők. Jake az utolsó előtti volt. Eddig egy Sarah nevű lány vezetett, Bingo nevű lovával, 1 perc 32 másodperces idővel.
-következik Jake, Joker nyergében! - kiáltotta újra a hangosbemondó. - éés, elindultak! Micsoda ló! Eddig ők vezetnek!
A verseny pálya feléig vezettek, de aztán Joker elkezdett lelassulni. A legnagyobb akadályhoz értek, egy vaskos farönkhöz.
Joker elrugaszkodott, de ráesett a farönkre, és Jake is a ló alá került...