6.fejezet: Vissza a falak közé

1.4K 85 16
                                    

-És most mindenki pattanjon lóra! Átfésüljük a terepet, hogy vannak e még óriások a falu másik végében is! Ki kell írtanunk ezt a környéket, hogy Hanji-san óriását épségben magunkkal tudjuk vinni, hisz nem lenne túl jó a bevetés közepette írtani az óriásokat! Szóval mindenki járjon nyitott szemmel, és kaszaboljátok le az összes óriást akivel csak szembe kerültök!-ordította Erwin, miközben szögenyenesen állt velünk szemben. A szeme sem rebbent ahogyan csak köpte a szavakat. Figyelmesen hallgattam, majd egy gyors pillantást vetettem a mellette, kicsit hátrébb álló Levi kapitányra. Rezzenéstelen arccal meredt maga elé, mintha gondolkodna valamin. Sokáig lehetne firtatni, hogy vajon mi járhat a fejében, viszont senki sem tudna rájönni. A kapitány tele van titkokkal és rejtélyekkel, amiket ha akarna is az ember, sem tudná megfejteni. Nem lehet rajta csak úgy kiigazodni, hisz senkit sem enged magához közel.
-[neved], [neved], [NEVED], figyelsz te rám egyáltalán? - csettintett az arcom elé hirtelen, Eren. Ezzel félbe szakítva a gondolkodásomat. Kikerekedett szemekkel néztem rá, majd erőteljesen pislogtam párat, hogy magamhoz térjek.
-Jól vagy?
-Pe-pe-persze-dadogtam - csak elkalandoztak kicsit a gondolataim
-Azt észre vettem. Amúgy, csak annyit mondtam, hogy ha sikerül magunkkal vinni az óriást, akkor talán Hanji rájön újabb információkra amik a hasznunkra válhatnak-suttogta felém vidáman
-Az fantasztikus lenne-mosolyogtam rá, majd mindketten csendben hallgattuk tovább a parancsnok szavait. Egy mondatra átadta a szót Levi kapitánynak. Amiből végül több mondat is lett.
-Ha valaki nagy mennyiségű sérülést szenved, és többen vagytok amellett a katona mellett, miközben rátok támadnak a titánok, akkor hagyjátok hátra azt a katonát. Segítsétek egymást, de ne hátráltassátok a másikat. Hisz nem tudunk mindenkit megmenteni úgysem. Tehát mindenki vigyázzon magára, és csak azután másokra. Ha a saját életeteket sem tudjátok megvédeni, akkor hogy menthetnétek meg másokét? Bízzatok egymás képességében, és higyjetek magatokban!
A katonák csak úgy falták a szavait. Mindenki csendben, figyelmesen és elgondolkodva hallgatta a mondandóját. Miután befejezte, a katonák sorban elindultak a vezetőjük felé, hogy felvegyék az alakzatot. Én is így tettem. Felpattantam a lovamra, majd beálltam Hanji-san mögé, közvetlen Eren mellett.
-Indulás!-ordította Erwin, mire mindannyian elindultunk.
Hosszú lovaglás következett. Mindannyian előre szegeztük tekintetünk, és óriások után bámultunk. Egyenlőre úgy tűnt, hogy tiszta a terep. Majd hirtelen felbukkant előttem egy hatalmas körülbelül 25méteres fenevad. Habozás nélkül rávetettem magam, majd egy laza mozdulattal végeztem vele. Ezután vissza pattantam Szakurára, és sebesen elvágtattam.
-Szép volt-kacsintott rám Eren
-Köszönöm-mosolyogtam rá elégedetten.
Eren mellett lovagoltam tovább. Több titán csapat is közeledett felénk, de szerencsére áldozatok nélkül megöltük mindet. Legalábbis azt hittük, hogy áldozatok nélkül. Addig a pillanatig boldog voltam, míg meg nem láttam Mina-t a földre rogyni, és sírni. Mina egy másik csapatban volt, mégis Levi kapitány csapata mellett sírdogált. Gondolkozás nélkül felé vetettem az irányt.
-Jól vagy?-néztem rá
-Nem... [ George ] meg-meghalt..-szipogta
-Sajnálom. De nem maradhatsz itt. Vissza kell mennünk. Hiába tűnik most még biztonságosnak a hely, bármelyik pillanatban megtámadhatnak minket. Gyere, add a kezed, segítek felállni-nyújtottam felé a kezem, de Mina csak tovább sírt.
-Szedd össze magad, és állj fel mennünk kell!-szólt rá hirtelen Levi, mire Mina feltápászkodott, majd szemét törölgetve lóra pattant és elindult előre.
-Légy határozottabb, nincs idő más fájdalmaival foglalkozni ilyen helyzetben -nézett rám
-Értettem-válaszoltam unottan, majd épp indulni készültem
-Ne hagyd hogy mások irányítsanak. Túl sok mindenkinek akarsz segíteni ami a magad rovására fog menni egyszer. Csak figyelmeztetlek [ Neved ] - mondta aggódó hangnemben
-Szeretném ha a lehető legtöbb ember életben maradna, és ha tudok nekik segíteni akkor megragadom az alkalmat és kétség nélkül segítek bárkinek
-De bízz bennük hogy megtudják védeni magukat is és, hogy megtudják oldani a problémájukat egyedül is
-Nem bízhatok mindent a bizalomra, csak úgy
-Értem. Csak vi... - a mondat felét félbehagyta, kezét a szája elé emelte, majd erőltetetten köhögött párat - Menj vissza Hanji-sanhoz, és készülj, azonnal hazamegyünk! Vissza a falak közé!
-Értettem - válaszoltam majd irányt váltottam, lóra pattantam és elmentem. Nem néztem vissza, de még éreztem a kapitány tekintetét magamon. Nem akartam gondolkodni ezért megráztam enyhén a fejem, mintha a gondolatokat hesegettem volna el. Csatlakoztam a csapathoz, majd közösen elindultunk vissza. Hátul lovagoltunk, mert a mi csapatunk kapta azt a feladatot, hogy segítenünk kell elhozni a szakaszvezetőasszony óriását. A vissza vezető út zökkenőmentes volt. Szerencsére az egész küldetés alatt enyhe sérülésekkel megúszta a többség. Sajnos 3katona életét vesztette, de ez még így is kevesebb áldozat mint amennyi a megszokott. A küldetést sikeresnek nyilvánítják, és az emberek egy lépéssel közelebb kerültek a titánok rejtélyének megoldásához.

 A küldetést sikeresnek nyilvánítják, és az emberek egy lépéssel közelebb kerültek a  titánok rejtélyének megoldásához

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na sziasztok! Meghoztam a következő fejezetet! Most viszonylag tűrhető lett szerintem, de még így is vannak benne hibák

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na sziasztok! Meghoztam a következő fejezetet! Most viszonylag tűrhető lett szerintem, de még így is vannak benne hibák. Próbálom a lehető legtöbbet kihozni az egészből csak néha nem jön össze. Nézzétek el ezeket a hibákat, kérlek. Ha bármilyen véleményetek van azt nagyon megköszönném ha leírnátok. Köszönöm ha bárki vette a fáradságot és elolvasta ezt a fejezetet is. Sokat jelent nekem!
További szép estét/napot mindenkinek!❤

 Sokat jelent nekem! További szép estét/napot mindenkinek!❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Szerelem a harcban [Levi Ackerman x Reader]Where stories live. Discover now