Character introduction

4.4K 195 7
                                    

Hello...  This is Madi 🦄

ေလးငယ္နဲ ႔သူရဲ႕ ပါတနာ John အတြက္ Character inspiration ေလးပါ.. ပံုမွန္ဆို စစျခင္းမွာ မိတ္ဆက္ျကေပမဲ့ John ကေရွ႕တစ္ပိုင္းမွ စပါသည့္အတြက္ အခုမွ မိတ္ဆက္ေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္.. မဒီ့ စိတ္ကူးထဲက characters ေတြက ဘယ္လိုမ်ိဳးေလးလည္းဆိုတာ သိရေအာင္ video ေလးၾကည့္လိုက္ၾကပါဦး.. 

လေးငယ်နဲ ့သူရဲ့ ပါတနာ John အတွက် Character inspiration လေးပါ.. ပုံမှန်ဆို စစခြင်းမှာ မိတ်ဆက်ကြပေမဲ့ John ကရှေ့တစ်ပိုင်းမှ စပါသည့်အတွက် အခုမှ မိတ်ဆက်ပေးခြင်းဖြစ်ပါတယ်.. မဒီ့ စိတ်ကူးထဲက characters တွေက ဘယ်လိုမျိုးလေးလည်းဆိုတာ သိရအောင် video လေးကြည့်လိုက်ကြပါဦး.. 

Youtube ကေန link ခ်ိတ္ထားတာျဖစ္လို႔ offline လုပ္ၿပီးဖတ္တဲ့သူေတြ ဒီကေန မၾကည့္ခ်င္ရင္ မဒီ့ရဲ႕ FB acc မွာပါ video ကတင္ထားမွာ မို႔လို႔ အဲဒီက ၾကည့္လည္းရပါတယ္.. 

Youtube ကနေ link ချိတ်ထားတာဖြစ်လို့ offline လုပ်ပြီးဖတ်တဲ့သူတွေ ဒီကနေ မကြည့်ချင်ရင် မဒီ့ရဲ့ FB acc မှာပါ video ကတင်ထားမှာ မို့လို့ အဲဒီက ကြည့်လည်းရပါတယ်.. 

သတိေပးျခင္း..
video ထဲရွိပါရွိေသာ လူေတြမွာ ထြဋ္ေခါင္မင္း (ေလးငယ္) ႏွင့္ John တို႔နဲ႔ မ်က္ႏွာအေနအထား၊ ဆံပင္စတိုင္၊ ကိုယ္လံုးကိုယ္ေပါက္ စသည္တို႔ တူညီမႈရွိ၍ ထည့္ထားျခင္းသာျဖစ္ၿပီး ပါရွိေသာ လူမ်ားကိုယူ၍ fanfiction ေရးထားျခင္းမဟုတ္ပါ... 

သတိပေးခြင်း..
video ထဲရှိပါရှိသော လူတွေမှာ ထွဋ်ခေါင်မင်း (လေးငယ်) ှင့် John တို့နဲ့ မျက်နှာအနေအထား၊ ဆံပင်စတိုင်၊ ကိုယ်လုံးကိုယ်ပေါက် စသည်တို့ တူညီမှုရှိ၍ ထည့်ထားခြင်းသာဖြစ်ပြီး ပါရှိသော လူများကိုယူ၍ fanfiction ရေးထားခြင်းမဟုတ်ပါ... 

Please Enjoy ☺️

Tell Me You'll F**k MeWhere stories live. Discover now