"Горещ дъх и сини целувки "

28 1 0
                                    

Сърцето ми заби силно, прекалено силно, може ли да получиш инфаркт от любовника на майка си? - в моят случай можеше и това ме плашеше. Очите на Хари бяха с поне 10 нюанса по - тъмни, зеленото сякаш бе изчезнало и на негово място се бе появило черното, изкусителното черно, което бе символ вероятно на моята смърт, която щеше да настъпи скоро, ако сърцето ми не спре да бие със скоростта на подгонена антилопа от лъвица!

      -       Какво има Хелън? Уплаши ли се? - попита той с една дразнеща нотка! Само ако можех да го ударя с нещо и да избягам, щях да отида при Ник, но сега единственото, с което разполагах бяха: две възглавници, използван презерватив и завивка - нищо с което да мога да зашеметя Харолд!
Изръмжах в отговор на въпросите му и той се подсмихна, наистина бе много нагъл, но точно това сега не ми бе проблема. Трябваше да мисля как да се измъкна, но по дяволите, оголените му гърди, които разкриваха примамлива черна татуировка ме разконцентираха прекалено много, за да мога да реагирам на нападение от него!

     -        Ще си ръмжим, а? - зададе отново въпрос, на който бях безсилна да отговоря. Просто преместих поглед отново към възглавниците, като се опитвах да реша дали да го ударя с тях или да остана на място - замръзнала.
     -        Искаш да продължим в леглото? - ококорих се на възглавницата и преглътнах силно, този наистина мислеше само как да мачка завивките, сигурно искаше да направи някакъв рекорд!

     - На какви игрички си играеш Стайлс? - процедих едвам през зъби и си поех дълбоко въздух, сякаш кислорода го нямаше!
Хари се засмя, смеха му бе победоносен. Видях с периферието си как той облизва жадно устни. Това накара кожата да ми настръхне, как можеше точно - любовника на майка ми да беше толкова изкусителен! "Хелън, Ник е изкусителен, шоколада е изкусителен, изкусителна е и Текилата, но не и Харолд!" - обади се съзнанието ми, то все още бе будно за разлика от тялото ми, което изцяло бе под влияние на господин Стайлс. Бе ли възможно това? Да ме възбужда Харолд Стайлс - човека, който спи с майка ми?!
Хари пристъпи крачка към мен и аз бързо се отдръпнах от леглото. Изпънах гърба си, погледнах го в очите и очаквах с ужас следващия му ход. Той направи още една крачка, наклони глава на една страна - огледа ме, най - нагло ме огледа. Започна от леко разголените ми гърди, след това корема ми, краката ми и отново вдигна поглед, като го спря точно върху устните ми, които бяха леко разтворени в противен случай можех да умра от недостиг на кислород.

Двоен крос/Double crossDonde viven las historias. Descúbrelo ahora