2.bölüm👑

123 24 190
                                    

Multimedya:Alev

" yine mi sen?"

"Asıl senin burada ne işin var kızım ben zaten buradaydım hem ben sana gününü daha göstermedim!"

"He bir gün gösterirsin"

Dedim ve küçümseyici bir bakış attım. ya sen kimsin bir de gününü göstermedim diyor Hasan amcanın yıkanmamış saçı!

Üzerime doğru yürümeye başladı ve konuşmak için ağzını araladı.

"Höst be yavaş gel!"

Yakamdan tutup beni kendine çekti ve konuşmaya başladı.

"Sen benim kim olduğumu biliyor musun?"

"Son bonom kom oldogomo boloyomoson"

Dedim alaylı bir tavırla ve kasığına dirseğimle vurup kaçtım.döver möver bu çatlak bir de hastanelik olmayayım.
Hızlı adımlarla bir şey olmamış gibi uzaklaşırken Nurullah'ın konuşmasıyla kendime geldim

* benim akıl özürlü insancığım sınıfına niye bakmadın?

*Nurullah 15 yıldır iç sesimsin ilk defa işe yaradın.

*öyle olsun lan bir daha nah sana yardım.

*he he sen konuşmadan duramazsın.

Üflene puflana üşene üşene biraz da korka korka tablonun oraya geri gittim uzaktan biraz baktım gitmiş ruh hastası tabloya doğru ilerledim ve sınıfıma baktım

"12-A lan bu sınıf en üst katta kolej 4 katlıydı ve bizim sınıf 4. Kattaydı şansımın ellerinden öpeyim her sabah kim çıkacak bu kadar merdiveni?"

*sen çıkacaksın başka kim çıkacak?

*ya hani sen benle konuşmayacaktın Nurullah bir 5 dk sus ya.

Ben iç sesimle kavga ederken birinin bana seslendiğini duydum.

"Alev neredesin sen?"

"Ayça,sonunda başıma bir olay gelmiş Necati Ağabeyin olayından daha ilginç.

"Ohaa anlatsana"

"Funda da gelsin de, harbi ya Funda nerede?"

"Midesi bulandı eve gitti"

"Haa tamam dur o zaman sana özet geçeyim şimdik ben güzel güzel giyindim yolda sırıtarak yürüyodum sonra ayağım taşa takıldı ben yeri öptüm yerde çamurlu,
Çamur her yerime bulaştı çocuğun biri bana güldü Hasan amcanın yıkanmamış saçı! bende hemen ona çamur attım
Sonra bu çocuk boş boş konuştu ben koşarak eve gittim üzerimi değiştirdim sonra cima bir çocuk kaybolmuş,annesini buldum sonra annesi bu okulun müdürü çıkmasın mı? Beni okula bıraktı ben sınıfımı bulmak için tabloyu ararken birine çarptım o çocukta yüzüne çamur attığım çocuk çıkmasın mı? konuştuk daha doğrusu ben konuştum o anırdı sonra ona vurup kaçtım vur kaç taktiği her zaman işe yarar sonra uzaklaşırken sınıfıma bakmadığım aklıma geldi tam bakarken senle karşılaştım.

Ayça bana ifadesizce bakarken yüzünde aynen şu ifade vardı
-az önce ne dinledim ben-

"Ayçaaa aloo ses versene kızım."

" Nefes almadan nasıl konuşabiliyorsun sen?"

"Bu kadar anlattığım yerden sana garip gelen bu mu oldu Ayça?"

"Yani,neyse şuan bunu konuşacak zamanımız yok ben lavaboya gitmek için çıkmıştım hadi derse girelim"

"Peki tamam"

TATLI BELA❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin