5.bölüm👑

74 10 44
                                    

Herkese yeniden helloo yeni bi bölümle karşınızdayım ve sizleri çok seveyorum❤

Multimedya:bizim daş Rüzgarımız😍

Bir de kimi göreyim!

Sınıfta kimse yok, dersimiz beden olduğu için bu normaldi ama sıramın üstünde uyuya kalan davetsiz misafirin ne işi vardı burada? Kayra psikopat gibi beni mi beklemişti ?

Dur sıramı nereden bilecek ki?
Uyandırmak için yanına oturduğumda sınıfa giren kişiyle uyandırmama gerek kalmadan uyandı.

"Alev bir ge-"
Zaten bir sen eksiktin bunlar aynı sınıftaydı değil mi ya!
Gürültüye doğal olarak uyanan Kayra da soru sormaya başladı.

"Alev?"
Kendimi garip hissetmiştim neden bilmiyorum ama Rüzgarın beni böyle görmesi hoşuma gitmemişti

"Rüzgar ne işin var burada?beni neden arıyorsun?"Kayra pür dikkat bizi dinliyordu.Rüzgar ona sorduğum sorudan sonra gözlerini Kayra'dan  alıp bana baktı.

"Seninle bir şey konuşmam gerek."

"Rahatsız olduysanız ben çıkarım."dedi ve trip atarak dışarı çıktı Kayra. Allah'ım beni kimlerle sınıyorsun."Ne konuşacaksın?"

"Yusuf hoca bugünkü antrenmanı erkene almış ve şimdi başlıyoruz."

Bende bir şey diyecek sandım."tamam geliyorum."

Rüzgarın peşinden aşağıya indim ve bana bu sefer içeri girmeden soyunma odasını gösterdi.
"Hızlı giyin seni burada bekliyorum."

"Ya gitsene sen,ben giyinip gelirim bakıcım mısın sen?"

"Hayır Yusuf hoca öyle söyledi sana meraklı değilim."

Rüzgar'i ciddiye almayarak, kafamı he he der gibi salladım.
Kapıdan içeri girdi ve üzerime yürümeye başladı.

"Bana bak kızım benimle uğraşma!"

Olur mu ama öyle? Ben seninle uğraşmayacağım da kiminle uğraşacağım. "Uğraşırsam ne olur."
dedim ve bu sefer ben onun üzerine yürümeye başladım.

"Bana bak ben senin o bildiğin kızlara benzemen kafayı bir çakarım kalırsın öyle." Geçen ki gördüğüm kızdan bahsetmiştim aslında Rüzgar ile kavga ederken hep alttan alıyordu.

"Deneyelim mi?" beni yine kendine çekti, hangi sakızı çiğniyor bu mis gibi çilek koktu, canım çekti.

*Cidden şuan buna mı taktın Alev?

*Hayır ama çok dikkat çekiyor, rahatsız oluyorum yani.

Giyinme odasına yine biri geldi ve beni kurtardı.

"A-alev? Rüzgar? Ne yapıyorsunuz burada?"Halay çekiyoruz bacım gel sende çek. "konuşuyorduk." Kayra Rüzgar'a baktı ondan da onay bekliyordu sanırım.

"Evet şimdi çıkarsan sevgilimle baş başa kalmak istiyorum!"
tamam Rüzgar başımızdan savar onu.Dur  bir dakika ne dedi o sevgilim mi? Umarım bana dememiştir onu, yok ya arkada başka kız vardır.

*Alev sen hakikaten delisin,sizden başka kim var orada sana dedi.

*Hayır ya ben yanlış duydum niye öyle desin ki?

"A-alev doğrumu bu?"

"Sevgilimle konuşmanı sana kim söyledi hadi çık yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim!"

Rüzgar bu cesareti nereden alıyor ya?

"Rüzgar sen ve yalanların değil mi yine, niye Alev'e söz hakkı tanımıyorsun?"

TATLI BELA❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin