12

1.5K 85 38
                                    


Yoğun geçen bu günlerden bebeğimde oldukça etkilenmiş olacak ki sürekli uyuyordu. Taehyung ise şirkete tekrar döneceği için gece sabaha kadar yetiştirmesi gereken dosyaları doldurmuştu. Hatta bebekle ilgilendiğim için benim dosyalarımı bile kendisi doldurmuştu. Saat öğlen vaktine gelmesine rağmen Taehyung hala uyuyordu,oğlum ise uyanmak için kendini şartlıyor gibi beşiğinde dönüyordu. "bebeğim?" yeşil gözlerini hafifçe açtı, ardından gülmeye başladı. "sen babanı mı özledin hm?" anlamını bilmediğim sesler çıkararak ellerini havada çırptı. "gel bakalım buraya" iki yana açtığı kollarından tutarak kucağıma aldım. Üstünü düzeltip mutfağa doğru indim. Oturttuğum mama masasını kendime çevirdim ve dikkatle beni izleyen bebeğimle konuşmaya başladım.

"özledin mi babanı? hımm aç gibi duruyorsun bebeğim. Su ısınana kadar sanırım biberonunu yıkamam lazım. Ah, evet Hoseok ve Yoongi'de artık evli. Onların telaşında seni çok boşladık, kızgın mısın bize? Uh, umarım babaannen sıkmamıştır seni. Oyun oynamayı unutmuş olmalı eminim" "Görünüşe göre birileri bebeğimle sohbet ediyor sıkıntıdan?"

Mutfağın kapısına yasladığı koluna kafasını koymuş beni süzüyordu. "günaydın bebeğim" diyerek doğruldu. İlk önce kendisini mutlulukla selamlayan bebeğinin alnını öptü. Daha sonra arkamdan sarılarak boynuma bir öpücük bıraktı.

"ya Taehyung! huylandım birden" gülümsedi. "sevgilim, senelik iznimizden mi kullansak?" "neden ki? uzun süredir gitmiyoruz işe zaten sıkılmaz mıyız evde?" "evde kalmayacağız ki,dün birkaç tatil yerleşkelerine baktım. Güzel bir tatil yapsak fena olmaz ha?" kaynayan suyu biberona boşaltıp toz mamayı biberona koydum. Bebeğimin eline mamasını verdikten sonra koltukta oturan Taehyung'un yanına geçtim.

"nereye gitsek ki? bilemiyorum yani çok insan olması iyi değil gibi nede olsa bebeğimiz için iyi bir durum olmaz bu" biraz duraksadı "ah siz burda takılırken ben araştırayım o zaman" yerinden kalkarken bileğini kavramıştım. "Taehyung! Bana lazımsın bebeğim" eğildi yüzüme doğru. ardından eliyle çenemi okşadı. "nedenmiş hm?" "ya Taehyung of! her zaman konuyu nasıl yatağa taşıyabiliyorsun ki ama! ben sadece bebeğimizi banyo yaptıralım diyecektim, ama sen hemen sevişmek iste!" "şaka yaptım şaka bebeğim" diyerek kahkaha atmıştı. Mamasını bitiren bebeğimi kucağına aldı. "bebeklerim! banyoya! minik adımlarla yürüyün!" "ben senin bebeğin değilim!" arkasını hafiften dönerek bağırmıştı "yoo bebeğimsin, aşık olduğum bir bebek hemde"

...

"suyun sıcak olduğundan emin misin aşkım?" eliyle suyu kontrol etti ve emin olmak için bileğine de sürdü. "gayet iyi efendim!" kucağımdaki bebeğimin üstünü çıkardıktan sonra yavaşça küvetine bıraktım. Her ne kadar oturuyor olsa da artık, elimle belini destekliyordum. "şampuanı uzatır mısın, hemen dolabın üstünde" yanımdan kalkarak şampuana uzandı Taehyung. Kafasına döktüğüm şampuanı su yardımıyla köpürtüp ince saçlarını karıştırdım. "oldukça eğleniyor gibisin bebeğim hm?" minik elleriyle oyuncak ördekleri suyun dibine sokup çıkartıyordu, ah evet bebeğim biraz acımasız gibi oyun oynuyordu batan ördeklerden çıkan "hışş" seslerini duyup duyup kahkaha atıyordu.

"aklıma küçükken birlikte banyo yaptığımız zamanlar geldi Gguk" "Hayır hayır hatırlatma! Ne kadar utansam da beni zorla yanına alıyordun" gülümsedi ve devam etti. "ben devam edeyim sen de bebeğin havlusunu getir bebeğim ne dersin?" oğlumu babasına bıraktıktan sonra odasına doğru ilerledim. Havluyu ararken telefonuma gelen bildirimlere baktım

Jimin

yavrum nbr
manita yaptım sanırım
ama yani bilmiyorum eheh
senden de güzel kahretsin! yakın olmak için ne yapmam gerekiyor? eve mi atsam övşdmslcçsöxlxm

Jungkook

hazır bizimkilere yapmışken çifte düğün yapsaydık ya size de amk
salak
oyalama beni bebeğimi yıkıyorum

Jimin

hangisini
Taehyung'u mu LVÖXMXLBŞFMSM

...

Son mesaja cevap vermeden bebeğimin havlusunu aldım ve banyoya geçtim. Banyodan sonra vücudu için güzel bir masaj yapmamız gerekti çünkü kasları oldukça hassastı küçük olduğu için. "bebeğim kafasını da ört!" diye çıkıştı Taehyung. "bana bak küçük şey, burada dünyanın eennn iyi babası var ki o da benim hem ben zaten kafasını örtecektim yani sen neden bana yapacağım işi söyledin ki?" üşümüş olacak ki bebeğim huzursuzlanmaya başlamıştı. Sesimi çıkarmadan kucağıma aldım, kafasını omzuma yaslayarak odasına geçtim. Evet, arkamda sırıtarak gelen Taehyung'a trip atıyordum.

"masaj yağını uzatır mısın?" bebeğimin yanına uzanan Taehyung büyük bir dikkatle ve yavaşlıkla bebeğimin kollarına masaj yağından döktü, elleriyle okşamaya başladı. Bacaklarına ve karnına da aynısını yaptıktan sonra, vücudunun nefes alması için çıplak bırakmıştık.

"bu arada birazcık..?" cümlesini tamamlamamıştı. Bebeğin arkasındaydık. Arkasında bulunan tekli koltukta kucak kucağaydık, evet... Her ne kadar trip atıyor olsam da, küs de olsam Taehyung'un kucağı daima benim için rahat bir yer oluyordu. "şey diyorum şu bahsettiğin tatili biraz daha açar mısın?" "yani aslında bebeğim sen ve ben. Güzel bir yerde, istersen kimselerin olmadığı bir yerde? Başbaşa kalabiliriz olmaz mı?" "hm, olur" son kelimemi biraz uzattım, başımı omzuna yasladım. Bebeğim ise vücudunun rahatlığıyla güzelce uyuyordu.

Namjoon

Laan salaK
Jimin
Evet evet Jimin
Eve kız atmış
ÖCÖSMEPGÇEMSKZ
Oğlum şaka yapıyor değil mi ha?

Jimin arada benimde bacağımı, kolumu eline nerem gelirse sıkardı. Şaşırdığım bir durum değildi fakat, sadece erkeklerden hoşlanan birisi neden bir kız ile ilişki yaşardı ki? Kapı çalmış olacak ki Taehyung yerinden kalkmış kapıyı açmıştı.

"Jin?" gördüğüm şey ile ağzım açık kalmıştı. Elinden tutup sürüklediği Jimin'e bir taraftan laf anlatıyordu, diğer taraftan da küfür ediyordu. Jimin kafasını kaldırdı, "gençler milli oldum" Taehyung kahkaha atarak dışarı çıkmıştı, ben ise gülmemek için kendimi sıkıyordum. "e tamam da ne var bunda Jin?" dedim hala gülüyorken. Hemen karşımda duran koltuğa oturdu, devam etti.

"sırf kendisiyle yatması için ne kadar mal varlığım varsa üstüne yapmış kızın Jeongguk" "hey bakın, kızdaki kasa bizim Vosvogen arabalarda yok Jungkook ne yapsaydım?" Kendisini dışarı atan Taehyung'un gelmesi için dua ediyordum, çünkü biraz daha konuşursa Jimin, Jin ne kadar saçı varsa yolacaktı zavallının.


şöyle kii bölüm geç geldiği için bu hiiç içime sinmedi. diğer bölümde Jimin'in manitasıylatanışsak telafi için? özür diliyorum, sizi seviyorum

Kim's Family | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin