"..."
7.07.2017 - 17:51
"Hyung, bu kravat bozuk!"
Jungkook'un bir türlü bağlayamadığı kravatı yüzünden ortaya bıraktığı tiz sesiyle Jimin hemen yanına koşmuştu.
"Bağırmasana be! Ayrıca bir kravat nasıl bozuk olabilir Kook?"
"Bozuk işte bağlanmıyor bu. Baksana on defa denedim ama olmuyor. Sorun kesinlikle kravatta işte!"
Hala boş savunmalarını sürdüren Jungkook'un sesini, kendisinin kravatı geçirdiği tarafın tam tersi yönünden geçirerek doğru şekilde bağlayan Jimin kesebilmişti sonunda. Şaşkın ve hafif sinirli bakışlarının sahibi Jimin, kravatı bağladıktan sonra yüzündeki alaycı gülümseme ile geriye çekilip odadaki aynada saçını düzeltmeye başlamıştı. Yüzü normale dönen Jungkook'da ayakkabılarının bağcıklarını çözüp tekrar bağlamaya karar vermişti. Hoseok bıkkın surat ifadesi ile konuştu,
"Bunu şu ana kadar tam 12. kez yapışın Kookie.. Sence de fazla abartmadın mı? Alt tarafı birazdan dünyanın en yakışıklı ikinci adamı ile evleneceksin."
Jungkook'un hızlıca ona dönen bakışları ile Hoseok tekrar konuştu,
"Ne var? Birincisi tabiki de Yoongi. Eh, sonuçta benim sevgilim. Hah!"
Bu Jungkook'un umrunda bile değildi. O kadar gergindi ki hiçbir şey düşünemiyordu. İlk düğün danslarında ne konuşacağı bile aklında yoktu! Acaba Taehyung diğer odada şu an ne yapıyordu? O da kendisi gibi heyecanlı mıydı? Nasıl olmuştu peki, fazla mı yakışıklıydı? Her şeyi o kadar merak ediyordu ki yerinde duramıyordu. Sürekli bir şeylerle uğraşıyordu, ayakkabı bağcıklarını çok kez çözüp tekrar bağlamıştı bu yüzden.
Sevdiği adamla birazdan evlenecek olması ona hala inanması güç geliyordu..
-
"Taehyung biraz heyecan yapar mısın? Diğer odadan birkaç haber aldım ve söylediklerine göre Kook yerinde duramıyormuş. Ama bir de sana bakıyorum, oturmuş dişlerinin beyazlığını sorgulayarak üst üste 5. kez fırçalıyorsun. Kendine gel ve biraz telaştan saçma sapan konuşmaya falan başla artık!"
Jin'in sitemleri üzerine transtan çıkmışcasına kafasını ağzını çalkalamak için eğdiği lavabodan kaldırıp aynadan beri Jin'e bakarak "Ha" diye anlamsız bir ses çıkarmıştı Taehyung. Namjoon derin bir nefes alarak belki de onuncu kez tekrarlıyordu,
"Evleniyorsun gerizekalı."
Taehyung'un gözleri yuvalarından fırlayacak gibi olmuştu. Bir anda diğerlerine dönmüştü topuklarının üzerinde.
"Ben evleniyorum ve siz hala başımda dır dır dır yaşlı kadınlar gibi konuşup duruyorsunuz! Yeter artık ben evleneceğim adamı görmek istiyorum. Merak ediyorum beyaz takımı içinde nasıl görünüyor. Ayrıca ben dişlerimi fırçalarken onu düşünüyorum size ne? Susun artık, susun!"
Gerginliği anlık diline vuran Taehyung sonunda sessizliğini bozmuştu. Kimsede bu durumdan şikayetçi değildi çünkü konuşmaması daha kötüydü.
"Heh şöyle, biraz daha konuşmak ister misin minik kaplan?" dedi dudaklarını öne uzatıp konuşarak dalga geçen Jin.
Taehyung sadece Jungkook'unu görmek istiyordu. Şurada durdukları süre boyunca sadece onu düşünmüştü. Uzun sevgililik dönemi sonunda aşık olduğu adamla hayatlarını birleştiriyordu. Yani pek bir şey değişmeyecekti, sadece ellerinde evli olduklarına dair resmi bir belge olacaktı o kadar. Yoksa hayatları değişmeyecekti, zaten her şeyleri birdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim's Family | taekook
Novela JuvenilTaehyung ve Jungkook bir bebek evlat edinirler. -Married YoonSeok