2.9

9.4K 399 52
                                    

Beria'dan

Murat karşımda tek kaşını kaldırmış sırıtırken sözde, Atlas bizi birbirimizle tanıştıracaktı ama zaten birbirimizi tanıdığımız gerçeğini farkettiğinde susup kalmıştı.

Murat sonunda poz kesmeyi sonlandırıp konuştu. "'Arkadaşımla beni karıştırıyorsun, zeki olduğunu mu sanıyorsun Murat?' Aynen böyle söylemiştin değil mi Beria'nın arkadaşı Beria?"

Göz devirdim. "Söylediğin şey tutmayabilirdi Murat, gerçekten kendine fazla güveniyorsun. Sinir bozucusun."

Murat sahte bir kahkaha attı. "Bunu sen mi söylüyorsun?"

Atlas, Murat'la birbirimizden pek hoşlanmadığımızı farkettiğinde bana kafeden çıkıp biraz yürümeyi teklif etti ve ben de kabul ettim.

Az bir mesafe yürüdükten sonra Atlas konuştu.
"Sanırım sweat için ayarladığımız buluşma konusunda ikimizde yalan söylemişiz Beria."

"Üzgünüm ama böyle olması gerekiyordu fenomen, umarım sorun etmezsin."

"Geçmişte kalan bir şeyi sorun etmeye gerek yok güzel Beria önümde seninle birlikte yürüyebileceğim senin kadar güzel bir yol var."

Kaşlarımı kaldırarak Atlas'a baktım.
"Şuan beni sevdiğini söyleyeceğin yer mi?"

Gülerek kafasını olumsuz anlamda iki yana salladığında moralim bozuldu.

Sessizlik içinde geçen dakikalardan sonra yine o konuştu. "Aceleyle oluşturulan bir ilişki sağlam olamaz, ne var ki ben seninle sağlam bir ilişki istiyorum güzelim."

💌

Vay.

Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen.

Umarım beğenmişsinizdir ve umarım beğenmeye devam edersiniz.

Üstün Güzel. | Texting.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin