3 Yıl Sonra
"Beste ve Ezgi nerede?" Telaşla evin içinde koşuştururken bir yandan da telefonla Evrim'i arıyordum.
Evrim telefonu açtı.
"Ezgi ve Beste seninle değil mi Evrim?""Yanımdalar yenge, parktayız."
"Tamam bir an aklım gitti."
Telefonu kapatıp salona döndüğümde beni karşılayan tam bir kaos ortamıydı.
İlk doğan üçüzler Filiz, Fidan ve Toprak bir olmuş bahçe kapısını açmaya çalışıyorlardı.
İkinci doğan ikizler Doğu ve Batı, Atlas'ın kucağında ağlıyorlardı.
Dördüncü doğan üçüzler Ekin, Erkin ve Başak ise artık gürültüye alışmış bir şekilde uyuyorlardı.
En azından üçüncü doğan ikizler Beste ve Ezgi'yi Evrim parka götürmüştü.
On çocuk yapmak...iyi bir fikir değildi.
Ayrıca Atlas'ın ailesinde çoklu doğum olasılığının yüksek olduğunu da bilmiyordum.
Hızlı adımlarla dört yaşına girmiş Filiz, Fidan ve Toprak'ın yanına yürüyerek onları kapıdan uzaklaştırmaya çalıştım.
"Atta."
Üçünün de bir "Attaya" gitme merakı vardı. Yani sürekli dışarıda olmak istiyorlardı.En uslular garip bir şekilde son doğanlardı. En çok ilgi isteyenler her zaman Doğu ve Batı'ydı. Diğerleri ise sürekli dışarı çıkmak istiyordu.
Üçüzleri odalarına götürüp üç saattlik çabadan sonra uyutmayı başardığımda Atlas'la odamıza girdim. Ekin, Erkin ve Başak artık burada uyuyorlardı. Atlas taşımış olmalıydı.
Oradan çıktıktan sonra ise Doğu, Batı, Beste ve Ezgi'nin odasına girdim. Evrim kızlarla birlikte geri dönmüştü üstelik dördünü de uyutmuştu.
Su içmek için mutfağa gittiğimde Atlas'ın orada olduğunu gördüm.
"Çok çabuk uykuları geliyor." Diyerek saçlarımla oynamaya başladı.
"Bu iyi bir şey Atlas."
Bana daha da yaklaştığında geri çekilerek kendime su doldurmaya başladım.
"Daha fazla çocuğa bakamayız artık beni ikna edemezsin. Evrim'in bebeklerine falan bakarsın."
Kaşlarını çatarak yanağımı öptü.
"Daha fazla çocuğa ben de bakamam güzel Beria. Hayatımın geri kalanında sadece seninle ve mükemmel çocuklarımızla ilgilenmek istiyorum."Bardağı tezgaha bırakarak Atlas'a döndüm.
"İyi ki varsın fenomen."Gülümseyerek bana sarıldı.
"Hayatımdaki bütün üstün güzellikleri bana sen verdin Beria. Seni seviyorum."💌
Olm yiyeceğim şimdi sizi.
Çocukları say say bitmiyor jdpskcospc
Filiz - Fidan - Toprak
Doğu - Batı
Beste - Ezgi
Ekin - Başak - Erkin
10 çocuk be.Oy verir ve yorum yaparsanız sevinirim.
Umarım beğenmişsinizdir ve umarım beğenmeye devam edersiniz :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üstün Güzel. | Texting.
Teen Fiction(Tamamlandı.) Üstün.Güzel: Bu fotoğrafı neden atmıyorsun? Üstün.Güzel: Fotoğrafı atarsan benimle konuşmak zorunda kalırsın fenomen ama bu kötü bir şey değil :')))) (Görülmedi) ~ Atlas: Telefon numaramı nereden buldun üstün manyak? Anonim: Beni sakın...