2.BÖLÜM : YARDIM EDİN !!

50 10 4
                                    

Hala anlamış değilim neden bana bağırdı ki halbuki daha beni tanımıyor bile .

Tam arkasını dönüp giderken"HEYY bana bak daha beni tanımıyorsun bile neden bu kadar kabasın ki? Tamam bağırmana gerek yok gidiyorum " önünden geçip giderken beni ensemden tutup yere fırlattı ."aaahhhhhh ne yaptığını sanıyorsun sen" zaten ağrıyan ayaklarımı bu sefer hissetmez olmuştum aşağılık herif ne olacak !
Söylediklerimden sonra bana doğru yürümeye başladı . Ben kaçmak için ayağa kalktım ama ağrıyan ayağımdan dolayı  zar zor yürüyordum. Ona masanın üzerinde duran bardağı attım ve tam kafasına geldi . Attığım bardak kafasında parçalandıktan sonra yere yığılıp kaldı. Tam evden dışarı çıkacağım sırada üst kattan  "İMDATT YARDIM EDİN!" Diye bir erkek sesi duydum kaçsam mı? yoksa bağıran adama mı? Yardım etsem diye tereddütte kaldım. Ama Atalay bana üst kattaki oda boş demişti neler oluyor hala anlamış değilim diye düşünürken Atalay uyanmaya başladı ve hatta tam olarak uyandı . Atalay elini kafasına götürdü ve evet kafası kanıyordu. Ben hemen kapıdan dışarı çıkıp ormanda koşturmaya başladım ama lanet olsun ki hava çok karanlıktı ve ben hiçbir şey göremiyordum koştum koştum en sonunda bir yola çıktım ama ne bir ev ne bir araba hiçbir şey yoktu yolda . Yolda da koşturmaya başladım ve o da ne bir araba bana doğru geliyor ama beni görünce bir anda durdu ve bende durdum çünkü gerçekten çok korkuyordum .sonunda arabadan birileri indi ve ben daha çok korktum arabadan inenler bana doğru yürümeye başladılar . İki kişilerdi bu beni daha da çok korkutmaya başladı ve yine lanet olsun ki korkudan bayıldım..

Gözlerimi açtığımda sıcak bir sobanın yanında yatıyordum ve üzerimde bir battaniye vardı.

"Uyanmış Ali koşş"  bağıran teyze ile birlikte yerimden sıçradım . "iyi misin nasılsın kızım " dedi yaşlı bir amca sanırım ismi Ali ." Ben iyiyim de siz kimsiniz "  " ben Gülsüm yavrum bu da Ali biz seni yolda araba ile giderken gördük ve arabayı durdurduğumuz sırada sende orada yığılıp kaldın . E kızım gece vakti senin ne işin var orada?" Olup biteni onlara anlattım onlarda " Atalay bir  emekli polisdi hemde gizli ajan gibi bir polis bir kaç mafya çetesi bu Atalay'ın ailesini öldürdü Atalay da polisliğine ara verip onları bulmak için tüm yıllarını harcadı şimdi sadece bir tanesini yakalamış söylenenlere göre. Onun ailesi onun gözleri önünde öldürülmüş o da o olaydan sonra hem mesleğine ara vermiş hem de psikolojik tedavi görmeye başlamış" NEE ben şok ben iptal ama o psikolojik sorunlar yaşadığı için mi bana kötü davranmış yani ....

-----------------------------------------
Herkese selammm ^^^

ATALAY KÖTÜ BİRİ AMA PSİKOLOJİK SORUNLARI OLDUĞU İÇİN KÖTÜ BİRİ TANITIM KISMINDA DA BELİRTMİŞTİM ZATEN AÇELYA ATALAY'I DEĞİŞTİREBİLECEK Mİ DİYE ?
BAKALIM GERÇEKTEN DEĞİŞTİREBİLECEK Mİ?

HEPİNİZİ ÖPÜYORUM ❤️❤️💮

PİKNİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin