8.BÖLÜM : İKİMİZİN ARASINDA

23 5 4
                                    

Düşünsenize hayatınızda tek bir kişi var . O kişiye değer veriyorsun , seviyorsun , özlüyorsun...

Ebru aslında benim öz kardeşim değil ben bir yaşındayken annemgilin çocukları olmamış onlarda yetimhaneden benimle aynı yaşta olan bir kız çocuğu almışlar. Ama ben Ebruyu  her zaman öz kardeşim olarak bildim ve bu hep öyle kalacak . Ebru bununla ilgili hiçbir şey bilmiyor bilmeyecek .

Ebru silahı kafasına dayadı ve ben tam o anda gözlerimi kapattım. Gözlerimi kapatmamla silahın patlama sesi geldi. Ben gözlerimi açamadım çünkü çok korkuyordum.

"Açelya aç gözlerini" bu Atalay'ın sesiydi . Onun dediği gibi gözlerimi açtım . Açtığımda Ebru yerde baygın yatıyordu.

"A-Atalay b-ben ç-çok korkuyorum ne oldu ne bitti hiçbir şey anlayamadım"

"Açelya sakin ol . Bak ben sana gece geleceğim demiştim ya karakola gidip izin aldım ve sana sürpriz yapmak istedim ama hastaneye giderken seni gördüm bende seni takip ettim. 
Biraz sizi izledim ve Ebru kafasına silahı dayayınca sen gözlerini kapattın bende hemen devreye girdim. Silahı kafasından almaya çalışınca tetiğe bastı ve mermi bacağına isabet etti . Şimdi Açelya ben yaraya tampon yapıyorum sen cebimden telefonu al . Doktor Ahmet yazan numarayı ara çabuk ol" dediğini yaptım ve gözlerim kararmaya başlamıştı. Kendime engel olamıyordum ve en sonunda gözlerim kapandı ama tam uyumuyordum yarı uyuyor yarı uyanıktım.

"Açelya aç gözlerini Açelya"

"A-Atalay b-ben kendimi tutamıyor-" lafımı tamamlamadan bayıldım.

Gözlerimi açtığımda bir evin içindeydim ama burası bizim ev değildi. Bir odada deri bir koltuğun üzerinde yatıyordum . Olduğum yerde doğruldum

"Atalay , Atalay nerdesin"
Atalay içeriden koşar adım yanıma geldi

"Burdayım tatlım iyi misin?"
Kafamı göğsüne dayadı ve bu beni çok rahatlattı kendimi güvende hissettim.

"B-ben iyiyim peki ya Ebru o nasıl?"

"O gayet iyi merak etme içeride uyuyor . Hemen tampon yaptığım için çok kanaması olmadı o yüzden gayet iyi "
İçim rahatlamıştı ama peki ya ceset ? Fısıldar bir şekilde Atalay'a
"Atalay peki ya ceset?"

"Onu ben hallettim o bizim ikimizim arasında .sen dinlenmene bak tatlım " dedi ve içeri gitti . Bende onun arkasından gittim . Bir odaya girdi ve bende girdim . Burası Ebru'nun uyuduğu oda Atalay'ın bahsettiği yer .

"Açelya sana dinlenmeni söyledim "

"Ama onu çok merak ettim "

"Ben onun yanındayım sen onu merak etme"

"Teşekkür ederim Atalay" gözlerim dolmuştu ve onun dudaklarına küçük bir buse bıraktım oda bana karşılık alnımı öpüp sıkıca sarıldı .

"Hadi şimdi odana git ve dinlen"

"Tamam"

Dediğini yapıp odaya gittim ama odada  tanımadığım bir adam vardı.

"Merhaba küçük hanım uyandınız demek "

" Evet de siz kimsiniz?"

"Ben  Mehmet doktor Ahmet'in abisiyim"

"Hmm memnun oldum şimdi buradan çıkarsanız dinlenecem"

"İyi geç yat ben burada oturacağım" dedi ve bana doğru yaklaştı.

"Yakından çok güzelsin"
Onu ittim ve

"Uzak dur benden"

"Olmazsam ne olur güze-"

--------------------------------------------------

SELAMMMM**
İKİ GÜNDÜR BÖLÜM ATAMADIM ÇÜNKÜ VAKTİM OLMADI DİYELİM HEHEB.UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR SİZİ SEVİYORUM ÇÖREKLERİM
🥠🥠❤️❤️

PİKNİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin