Mehmet lafını tamamlayamadan Atalay onun yüzüne yumruğu geçirdi."Sana sevgilimden uzak dur demiştim oruspu çocuğu"
"Ağğh tamam lan tamam uzak duracağım ama sevgilinde fena değil ara da bir bana yollarsın"
Bunları söyledikten sonra birde göz kırpıyordu pislik . Atalay bunun laflarına dayanamadı ve yüzüne tam yumruk atacakken ben araya girdim ."Atalay yapma sevgilim boşver gel otur şö-"
Ben lafımı bitiremeden Mehmet Atalay'ı itti ve Atalay yere düşüp kafasını masaya çaktı . Onun sersemliği ile yerden kalkmak istedi ama Mehmet onu bir kez daha itti ve yine tekrar kafasını masaya çarpınca bayıldı.
"Aaaa Atalay aç gözlerini nolur Atalay beni yalnız bırakma!"
"Sıra sende gel bakalım güzellik" diyip üzerime çıkıp kollarımı tuttu Mehmet.
"Bırak beni bıraaak İMDATT. Atalay uyan lütfen uyan."
"Artık benimsin güzellik" diyip beni öpmeye çalıştı. Ellerimi oynatmıyordum , kımıldayamıyordum . En sonunda ayaklarımı kaldırıp kendimi kaldırdığımda oda arkaya doğru düştü ve bende tam o anda kafasına tekme geçirdim .
"Ağğhh"
O inlerken benim üzerimden kalktı. Ben yerden kalktığım gibi Atalay'ın yanına koştum .
"Atalay uyan Atalay sevgilim ne olursun uyan aç gözlerini"
çok korkuyordum ne yapacaktım kaçıp gitsem iki sevdiğim insan burada onu da yapamazdım."Ablaa ne oluyor bu adamlarda kim " Ebru topallayarak yanıma geldi.
"Ebru çabuk içeri gir ve kapıyı kilitle çabuk " Ebru koşar adım içeri gitti ve kapıyı üzerine kilitledi.
"Açelya iyi misin?"
"İyiyim sevgilim iyiyim , peki ya sen iyisin değil mi? "
"Ben iyiyim merak etme. Açelya kafan kanıyor . "
Elimi kafama götürdüm ve evet gerçekten kafam kanıyordu ."İyiyim ufak bir kanama "
" Lan Atalay" Atalay'ı çağıran Mehmet Atalay'a silah çekmişti.
"Açelya içeri git ve kapıyı kilitle Ebruyu yalnız bırakma"
"Ben seni bırakıp hiçbir yere gidemem " ağlayarak kurduğum bu cümle Atalay'ın gözlerinden bir damla yaşın akmasına neden oldu .
"Sana git dedim Açelya"
Atalay beni zorla içeri gönderdi bende kapıyı üzerimize kilitledim . Kapıyı kilitler kilitlemez silah sesi geldi ."Ağğhh"
"Aaaa"Ebru ve ben çığlık atarken kapıyı hemen açıp içeriye koştum .
"ATALAY NEREYE GİTTİN "
----------------------------------
MERHABAAA ^^SİZİ SEVEYRUM ÇÖREKLERİM OYLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ....
OYLAMAYI UNUTMAYIN
^^ <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİKNİK
RomanceBir grup genç Mert , Selin , Zehra , Sinan ve Açelya. bu 5 kişi toplanıp ormanda pikniğe gitmek için buluşuyorlar . piknikte her şey çok güzel iken Açelya telefonla fotoğraf çekimi yapmak için ormanın içine gidiyor . bir süre sonra kayboluyor ve...