chapter one

32 0 0
                                    




Ahoj jmenuji se Lili Tomlinson a ano jsem sestra Louise Tomlinsona, ale Louise jsem neviděla 3  roky od doby co byl v x-factoru. Den jak x-factor skončil odletěl do Ameriky, a nic nám o tom neřekl ani ahoj nebo sbohem, prostě se ze dne na den vypařil. A kdyby to bylo vše ale on si vymenil číslo a zablokoval si mě a moji mamku na všech sociálních sítích.

Rok jsem to nenesla dobře,  protože jsem Louise měla moc ráda.

Poslední slova mojí maminky byly, že se o mě Thomas a Louis postarají ale Tom (př ítel) měl bohužel bouračku a nepřežil to, ano taky jsem s toho byla špatná nespala jsem kvůli tomu, a bratr??? Určitě ani nevěděl, že mamka umřela. :/

Teď  jsem vám tady vlastně vyjmenovala věci kvůli, kterým letím do Ameriky. Ne za bráchou ale prostě už tam mám zamluvenej byt a práci, kdybych tu zůstala tak bych se asi pořád utápěla ve vzpomínkách a dohnalo by mě to do fáze kterou už jsem měla a nechci jí mít znovu.

Živim se youtubem, jsem nejen YouTuberka n české scéně ale i na anglické a Americké některé videa jsou česká některá anglická, ale někdy tam dávám titulky, jsem druhá nejlepší YouTuberka na Americké a anglické scéně hned po mem nejlepším kamarádovi Cameronovi Dallasovi ten ma v Americe mamku a v Česku tátou takže se vidíme často.
Jsem také tik tokerka jsem jedna z nejlepších dost se bavím s Charlie Dixie a lilem. Mám rada moji praci a zároveň koníček ale bohužel občas to bulvár přehání, já jsem ale nikdy kvůli tomu nebyla v depresích, vždy jsem si řekla buď v depresích kvůli mamce, Tomovi nebo brachovi ale ne kvůli tomuhle.

TEN KDO SE DOČŠETL AŽ SEM TAK MU MOC DĚKUJI, DNES BY MĚL VYJÍT JEŠTĚ JEDEN DÍL.

                                                                                                                                                                           Vaše Bary :-)

Not forgetKde žijí příběhy. Začni objevovat