"Ne není" řekla jsem pravdu jakou jsem si o něm myslela.
"Ano sice to občas přehání ale on be vážně jinej" řekl ale hned co to dorekla někdo přišel do kuchyně. V th chvily jsem se modlil aby to nebyl Harry."Lilian do pokoje hned" řekl "al-" skusila jsem "hned kurva" řekl a tak jsem radši šla.
Hned jak jsem přišla slyšela jsem křik a bála jsem se tak jsem se zamkla. V tu dobu jsem nevěděla jak moc velká to byla chyba. Harry začal bust na dcere6a volat "Lilian kurva otevřy ty dveře" řekl ale já se moc bála takže jsem je neotevřela "Lilian ty kurvo jedna vysukana jestli ty dveře neotevres tak tě zsukam do krve a budes prosit abych přestal, já půdu ale hlouběji a hlouběji tvrdeji a tvrdeji" ne ne otevřu nechci čekal ještě chvily a pak odstoupí ode dveri a za chvily dveře spadnou na zem a on se ke mě pririti.
"Osukam tě tak tak moc" řekl nadrzenej a začal mě líbat "ne ne všechno jen ne tohle, zbij me moc ale ne tohle prosím" řekla jsem mezi líbáním "ne ne potřebuješ trest stejně to už ode dneška budeme dělat minimálně 3x denně" řekl a začal mi strhává oblečení jak mile jsem měla jen spodní prádlo začal se slikat do nahá měl ho velkého bude to bolavé moc. "Tohle v tobě bude celé večer a hodně často zlato budu tě sukat tak že to budou slyšet až do pekla dopici kurva jsi tak krásná a já tak nadrzenej řeknu mi jedno proč bych tě teď hned neměl skla it?? V sukat z tebe duši?" Neodpověděla jsem on mi vše strhl a začal mě dráždit. No přiznám se vzdychla jsem ale tiše "připrav se" řekl a už byl ve mně. "Auuuz harry přestaň-----" řekla jsem a brečela"upomal a jemneji prosím auuuuu" byli ti tvrdší a tvrdší. "Tak úzká. Miluju jak se tvé stěny okolo mého ptáka hodně zuzuji. Miluju jak na mě koukáš ohhhh zlato rozhoupej me"
ČTEŠ
Not forget
FanfictionOna- odjede aby zapomela, tam potká nekoho kdo ji dá lásku, vášeň a rodinu. Lili Colins / Lili Tomlinson (obyčejná divka) 18 Harry Styles / Harry styles (slavný spevak) 25