Chapter nine

13 0 0
                                    

Harryho pohled
Sedím v pokoji a snažím se vymyslet jak ji unesu až ji najdu, nebude to nic lehkého to vím ale povede se mi to. Najednou sem vyletí Louis
"hele Hart z al si jedeme pro moji sestru do Česka" tohle mi tak moc pomohlo nebudu muset vymyslet jak se vymluvit na to, že budu pryč. " Jo jasně zabalím si kdy jedeme?" Zeptám se"za dvě hodiny" Řekne a mě málem vypadnou oči z dulku "Krétene proč jsi to neřekl dříve?" Zeptám se ho" to neřeš" Řekne a vyběhne, hned jsi jdu zabalit je to skvělé nacasovany.

----------
Je to tu vystupujeme v cesku, Louis říkal, že mu volala jeho bývalá sousedka si s ním popovídat a přej jeho sestra bydlí v Praze ale z jakeho důvodu to řekla ať si zjistím sám.
Právě jdeme na úřad zeptat se kde bydlí.

"Hele Tome (Jako tomlinson) jsi si jist, že nám to řeknou????" No tom ale nestihl odpovědět a už se k nám řítil fanynky naše security je ale odstavily. My jsme se jim ale aspoň podepsaly.

Zaynovo pohled

Podepisoval jsem se fanynce, ona ale měla v ruce ještě fotku někoho koho mi Louis ukazoval a byl tam její podpis " kdo to je?"  Zeptal jsem se"yputuberka Lili Tomlinson" ona je YouTuberka???? Chtěl jsem to říct Louisovi ale neměl čas.

Harryho pohled

"nemůžeme vám dát její číslo domu nejste tu zapsán jako její bratr" řekl Louisovi pan který byl za stolem. Louis se za ním nahl "je to moje sestra debil" řekl ale ten pán zavolal ochranku a oni nás vyvedli tsss asi neví že jsme one direction. "Hele kluci tamhle je cukrová vata jdeme tam" vykřikl Nial, a ukázal na pláč se stankama a pódiem "jo tak jdeme" řekl jsem a vydl se tam.

"Niale bude ti blbě" řekl zayn, protože Nial už to vážně přehánět, už do sebe řval několikáté kibl s cukrovou vatou a mezitím si nás fotily fanynky. Najednou jsem ale na pódiu zahlédl Lili moji Lili "Ahoj lidi řekla a zamavala jim a posílala při tom pusy " takže možná jste slyšeli, že nepřijedu byla to ale lež jsem tu a jdeme na to. První budeme číst otázky který stě napsaly na můj Instagram, můžeme?" Všichni zakřičel Joo"tak Adam Mach nám to bude číst, že adamku?" Řekla a rozcuchala mu vlasy, no to Teda ne "jistě"rekl a zašeptala si Něco chce když je na mě tak hodná.

Not forgetKde žijí příběhy. Začni objevovat