chapter four

18 0 0
                                    

" a co tady budu dělat??" zeptám se.

" šukat se se mnou" řekne a hned jak to dořekne začne mě líbat. Já se hosnazím odstrčit ale nejde to.

"No tak zlato spolupracuj" řekne do polibků, které jsou vášnivější a vášnivější. Ano líbat umí ale unesl mě, takže nějaké spolupracování nepřipadá v úvahu.

" doprdele spolupracuj" řekne znova ale já nic, ani trochu nehnu ústy.

" Doprdele naposled ti říkám spolupracuj, jestli nezačneš spolupracovat, tak tě to bude sakra bolet" řekne hrozně naštvaně. Fakt se ho bojím, ale moje tvrdohlavost mi nedovolí odstoupit, ano jsem hrozně tvrdohlavý člověk, a jen tak mě nepřesvědčíte. O tom by vám mohl vyprávět Cameron Dallas můj nejlepší kamarád z Česka, no on je vlastně Američan ale jeho mamka je Češka, mám ho moc ráda trávila jsem s ním každé léto a někdy i víc. Má i faajn kamarády třeba Nashe, nebo Matta.

" dobře řekla jsi si o to" řekne a strhne ze mě triko pod, kterým mám krajkovanou podprsenku. Ani jsem se nesnažila zakrít vím, že by mi to bylo k ničemu.

" Krajky já rád" řekne a chce mi strhnout im kalhot ale začne mu zvonit telefon, oooooo můj bože moje modlidby byly vyslyšeny.

" co------doprdele jaká show------coooo ne--- okay už jedu-----doprdele z něčeho si mě vyrušil a já jsem mega nadrženej--------ne ruka stačit nebude------už jedu¨" hovoří s někým a mě je jasný o čem mluví. Po chvíly to vypne otočí se ke mně pohladí mě po tváři a řekne " neboj se zlatíčko stejně si zašukáme" řekne a mě zase tečou slzy po tvářích.

"proč jsi tak zlý" zeptám se docela pevným hlasem, a sama se tomu divím jak moc je pevný.

"Nejsem zlý honey jen se starám o to co je moje" řekne a přitáhne si mě k sobě, já ani neodporuju, protože proti jeho síle je má síla nic.

"já ale nejsem tvoje" řeknu celkem naštvaně.





TAK TO BYL DNEŠNÍ KAPITOLA DOUFÁM ŽE SE VÁM LÍBILA -.-


all love Bary

Not forgetKde žijí příběhy. Začni objevovat