------------------------
Vcházím do mé vily a nemohu uvěřit tomu, že jsem doma hned ke mě přiběhne několik mužů z ochranky a ptají se co se stalo, že sem se vrátila tak brzo jen jsem jim odpověděla, že to tam bylo úžasné, ale na domov to nemá ale sama vím, že na domov to má, ale tak co mám říct Nial říkal, že kdybych Harryho práskla tak bych tím zničila jejich skupinu, takže to dělám pro Niniho. Ano asi bych se měla zmínit jsem yotuberka na nejen český scéně ale i Anglický jsem v Anglii hodně známá. Thomas byl vlastně herec z Anglie, ale dal si apuzu a byl tady se mnou.
"Li dneska míš youtubering zvládneš to??" to je Andy můj nejbližší securiták, je to můj security už od začátku mé karieri jsme si tedyy očividně hodně blízký. Bulvár o nás dokonce psal, že spolu spíme ale jsou to jen žvásty on má ženu a dvě krásné děti, s jeho dětma jsem si taky moc blízká má holku a kluka kluk se jmenuje Aleš a holka Alex, jsou to velice krásný jména. Jsem si s nimi vážně hodně blízká taky díky tomu, že mu je každou sobotu, když nic nemám hlídám, protože na sebe s jeho ženou nemají moc času, ano sice by si s Ellen mohli vzít chůvu ale já se jim nabídla, nechci aby se o ně staral úplně někdo cizí co by se asi stalo, Aleš je takovej malej čert. " já Alexi nezvládnu to " řekla jsem a koukla mu do očí " ale lil musíš tam dnes vyvrátit ty žvásty musíš tam,," ano ani Andy neví pravdu, ne z důvodu, že bych mu nedůvěřovla, ale chtěl by abych šla na policii a to nechci nechci Niniho sklamat.
Harryho pohled
Vracím se domu docela naštvanej kamarád se mi snažil Lil vymluvit, že prej mohu mít každou na kterou si ukážu a, že nikoho kvůli tomu nemusím unášet, ale Lil nikomu nedám nikdy jí ode mě nepustím. ona je pro mě jako zlato tak skvělé a neskažené, panna sice není ale to mi vůbec nevadí miluju jak jí šukam a dnes si to chci zopakovat.
" ahoj Niale" řeknu mu a mířím si to do pokoje Lili " Lilian tam není," řekne jako by se nic nedělo a kouká do svého telefonu asi doufá, že se nic neděje ale to se sakra plete "kde je Nialere dělej" řeknu mu a rukama se opýram o stůl " utekla a asi vymazala kamerový záznami" řekne dívajíc mi do očí Nialovi oči znám jako můj sexuální život vím, že mi něco tají a já ta to přijdu "do prdele jsem dva dny pryč a ty to poseřeš děláš si prdel???" řeknu mu hodně naštvaně "tyvole neměl si odjíždět kretene nebudu de ti tady starat o tvoji děvku "krucinál takhle o ní nemuv ty zkurvenče jeden vypatlanej to Cam mě donutil aby" řeknu mu, takhle o ní vážně mluvit nebude ona je moje princezna i přes to, že utekla za to já jí ale potrestám " slyšíš se Harry nemám o ní takhe mluvit?? ještě nedávno si jí to říkal ty tak drž hubu ano není věc, není tvoje a ani nikdy nebude s tím se smiř" řekl a to už jsem vypěnil dal jsem mu pěstí a odešel jsem nemám zapotřebí se s ním hádat, Lil najdu o to se postarám a vím, ze už bude někde v Česku nejsem blbej.
ČTEŠ
Not forget
FanfictionOna- odjede aby zapomela, tam potká nekoho kdo ji dá lásku, vášeň a rodinu. Lili Colins / Lili Tomlinson (obyčejná divka) 18 Harry Styles / Harry styles (slavný spevak) 25