"no takže jdeme na to" řekla a dělala jako by Adamovo otázku neslyšela, ausmála se . Ona je krásná i když se mračí natož, když se směje. " tak první otázka zní -Máš nějaké sourozence??- takže ano mám ale je to složitý" řekla víc holek zvedli ruku ale ona vyvolala jen jednu "natočíš s ní nebo nim video??" zeptala se malá brunetka " neplánuju se s nim ani vidět natož s ním natáčet video" odpoví celkem zklesle jde ale vidět, že se snaží se usmát ale s úsměvu vyleze spíše úšklebek " kluci to je moje sestra někomu jsem jí ještě neukazoval tak ted ji tu vidíte" řekl Louis cožeeeeeeeee ona je jeho sestra????? to mi to hodně zlehčuje Louis bude chtít aby bydlela u nás a takhle jí budud mít pořád u sebe "to je tvoje sestra??" vykřikneme s Nialem společně "taková kočka to si nechám líbit" řekne Zayn " Zayne ani se jí nedotkneš nikdo z vás se jí nedotkne jinak už nebudete mít už potomky" řekne ale Lili je už moje. Odtáhnu si Niala pryč " Niale neřekni mu ani slovo jinak uvidíš už ti neudělam mojí specialitu" (na co to myslíte já myslela jídlo) "i já bych z toho měl problém takže neboj se" řekne a já sem konečně v klidu "hele kluci zajdeme za jejím security" řekne Louis a táhne nás pryč "stejně jí ošukam" řekne Zayn " to si skus" řeknu naštvaně " Harry chce být asi první" řekne Zayn a pokrčí rameny "kluci kluci panna už asi není" řekne Louis já vím, že panna nebyla "třeba je co ty víš" řekne Zayn a mě už se chce ho uškrtit ona je moje "zaprvé když jsem odjížděl někoho měla, ale to ještě panna byla, ale podle mě o to s ním přišla a i kdyby ne s ním, tak se koukněte kolik se okolo ní motá kluků" řekne a já se zamračím. Může okolo ní být kluků kolik chce ale pořád je moje. "kluci necháme toho prostě jí nechte být" řekne a někam nás vede. Až ted jsem si všimnul, že už to skončilo a okolo nás jsou fanynky, my si tedy dáváme kapuci a jdeme k Liliany securitákovi "dobrý den jmenuji se Louis Tomlinson a jse bratr Lili" řeken Louis směrem k chlápkovi, který se celkem podobá Paulovi a má na zádech napsáno Andy, no jo vlastně to je určitě Paulovo syn "jo jasně a já jsem její přítel" řekne Andy "ale já jsem vážně její bro" řekne louis "hele kámo to může říkat každej" řekne Andy "tak jdi doprdele" řekne Louis a Andy už mu chce dát pěstí ale já se toho chopím "Andy my jsme One direction a tvůj táta Paul je náš manager, takže nás tam prosím pust" řeknu a on jako by ted byl někdo jiný " tak jo jdete ale jděte tam po třech" řekne "dobře tak se mnou jde Zayn a Liam ostatnípočkají venku" řekne Louis a já se na něj zamračím "ne já tam s tebo jdu zachránil jsem ti prdel, takže..." ani to nestihnu doříct a jsou pryč.
pohled lili
Práve jsem přišla do mé místnosti z podia a musím vám říct konečně pojedu domu. Jsem právě otočená zády ke vchodu sedím na židli a píšu na story, že všem moc děkuju. Najednou ale Andy zaklepe teda alespoň jsem si myslela, že je to Andy "Andy dej mi chvilynku hned jak to dopíšu můžeme jet " řeknu a někdo mi odpoví " jsi ještě hezčí než si pamatuju sis" když ten hlas uslysím chce se mi brečet vím kdo to je po tvářích mi už teče pár slz "otoč se na mě prosím" řekne a já se na něj otočím vidím tam s ním ještě dva kamarády Louis ke mě příde a obejme mě a do ouška mi zašeptá neplakej. "co tady děláš?" zeptám se ho " to nemohu přijet za svoji sestrou??" žeptá se a pořád mi hladí vlasy ale já ho odstrčím "louisi co si myslíš, že ti ted skočím k nohám a pude to zase jako dříve. tak to se mýlíš" řeknu mu "notak prosím neděj mi to těší managment nám zakázal se výdat s rodinou chtěl sem ti napsat zavolat nebo za tebou přijet ale zakázali nám to" řekl astekla mu po tváři první kapka to teda Loui musí být pěkně na dně když brečí,. přijdu tedy k němu a obejmu ho "pojedem ek mě domu okay a necháme to být ano Loisinko?? už neplakej" řeknu mu dětinským hláskem "ty si udělej děti co nejdříve, budeš skvělá máma" řekne Loui "ještě najít někoho" řeknu mu a vzadu oba dva klui vyjeknou jo nahlas "hele držte hubu a tebe Lilianko představím jěště dvou kamarádům" řekne Louis vezme mi tašku a tahá mě ven hned mám na tváři úsměv jakmile ale stojím přede dveřmi uvidím ho. Kouká na mě a usmívá se " ahoj já jsem Harry" řekne a já se představím "já jsem Lili" takže jako dělá, že mě nezná??
ČTEŠ
Not forget
FanfictionOna- odjede aby zapomela, tam potká nekoho kdo ji dá lásku, vášeň a rodinu. Lili Colins / Lili Tomlinson (obyčejná divka) 18 Harry Styles / Harry styles (slavný spevak) 25