12.

182 8 0
                                    

|James|
Ráno jsem se vzbudil obímajíce svou přítelkyni. Objal jsem ji pevněji a ona se ke mně ještě pritulila.
„Dobré ráno." Řekla a s úsměvem se otočila na mě, když jsem ji pustil.
„Dobré." Řekl jsem sladce a znovu jsem ji obejmul. Tentokrát měla hlavu na mojí hrudi. Chvilku jsme tam tak leželi, když někomu začal zvonit mobil. Podle vyzvánění to můj telefon nebyl. Chtěla se zvednout, ale chytil jsem ji ještě pevněji.
„Jamesi." Zaskuhrala.
„Copak lásko?" Zeptal jsem se sladce.
„Pusť mě. Prosím." Řekla.
„Proč bych měl?" Zeptal jsem se znovu.
„Abych se mohla podívat, kdo mi volal a mohla kdyžtak zavolat nazpátek?" Řekla.
„Fajn." Řekl jsem a pustil jsem ji. Na tváři mi hrál ovšem hravý úsměv.
„Děkuju." Řekla a dala mi pusu na tvář. Na to se zvedla a natáhla se pro telefon. Podívala se kdo volal. Přemýšlel jsem, kdo by Lily mohl volat.
„Copak si potřeboval?" Zeptala se.
„Já...Reme promiň. Úplně se mi to vypařilo z hlavy." Řekla jsem smutně. Jo tak Remus.
„Jo, to by šlo." Řekla mu. Mezitím jsem si sedl a začal jsem jí líbat na krku. Vzdychla .
„Ne, nic se nestalo. Už budu muset končit. Pak ti napíšu Reme. Ahoj."
Konečně dotelefonovala. Telefon položila na skříňku a  otočila jsem se na mě. Lehl jsem si a ona si lehla ke mně. Takhle jsme se váleli až do odpoledne. Ve tři se pokojem rozeznělo cinkání zpráv. Tentokrát to byl ovšem můj telefon.
„Kdo po mně něco chce." Zanaříkal jsem. Uchechtla se a natáhla se pro můj telefon, protože mu byla blíž.
„Píše ti Sirius." Řekla mi.
„A co chce?" Zeptal jsem se.
„Prý jestli nechceš jít s ním na nějakou pařbu večer." Odpověděla mi a koukla se na mě.
„Tak mu napiš, že ne, že mám na práci lepší věci." Řekl jsem a mrkl na ni.
„Dobře, jak chceš. Počkej a pin?" Zeptala se, když jsem si uvědomila, že se do telefonu nedostane.
„Ukaž." Řekl jsem a vzal si telefon. Dal jsem ho tak aby na něj viděla i ona a zadal jsem tam kód. Odepsal jsem Siriusovi, že nikam nejdu, že mám lepší věci na práci. Telefon jsem podal Lily a ona ho dala zpátky na skříňku.
„Tak a teď už bude klid." Hned jak jsem to dořekl začal mi zvonit telefon. Natáhla se tedy znovu pro něj.
„Zase Sirius, ale tentokrat ti volá." Řekla mi.
„Ty vole, típni mu to. Nemám na něj náladu. Ale na co mám náladu seš ty. Takže co budeme dělat?" Začal jsem otráveně, ale na konci jsem už měl na tváři svůj typický úsměv. Políbila mě, ale rychle se odtáhla.
„Já bych měla jít domů." Řekla mi.
„Ne, to nemusíš, určitě ne. Kolik jen hodin?" Zeptal jsem se.
„No právě, že budou za chvilku čtyři a já mám být před večeři doma." Řekla smutně a chystala se zvednout, ale chytil jsem ji a ona spadla do postele za mnou.
„Jamesi já fakt musím." Zaskuhrala.
„Fajn, ale doprovodím tě k vám." Oznámil jsem ji.
„Ale doma budou všichni." Řekla.
„To nevadí, aspoň je poznám. Ty jsi taky poznala moji mamku." Řekl jsem a udělal na ni psí oči.
„Tak fajn." Odpověděla jsem. Zvedla se a natáhla se pro moji mikinu.
„Sluší ti víc než mně." Řekl jsem s úsměvem a zezadu jsem ji objal. Přitulila se ke mně a já nasál vůni jejích vlasů.
„Fajn půjdeme, ať to stihneme." Řekla rozhodně a vymotala se z mého objetí. Vyšla směrem ke dveřím. Následoval jsem ji. Sešla schody do předsíně, kde se obula. Když jsme společně vyšli před dům, zamknul jsem. Vyšli jsme směrem k jejímu domu, ruku v ruce. Celou cestu jsme si povídali o různých věcech. Ani jsem se nenadál a už jsme stáli před jejím domovem.
„Moc jsem si to užila." Řekla s úsměvem a políbila mě. Chvilku jsme se tam líbali. Po chvilce jsem se odtáhl.
„Taky jsem si to moc užil." Řekl jsem a koukl jsem se jí do očí. Chvilku jsme si koukali do očí. Nás oční kontakt přerušila její mamka, která na ni ode dveří volala, abych šla domů.
„Pojď Lily." Křikla na ni mamka.
„Už jdu." Řekla a políbila mě na tvář. Potom se vydala ke dveřím za mamkou. U dveří se ještě otočila a zamávala mi, které jsem jí oplatil a potom jsem se otočil na patě a šel domů. Když jsem došel domů, šel jsem do koupelny. V koupelně jsem se osprchoval. Pak jsem šel do pokoje, kde jsem si rovnou lehl do postele. Po chvilce koukání do stropu jsem s myšlenkami na Lily usnul.

Something new✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat