|Lily|
Ráno vstanu a první co dělám je, že se natáhnou pro telefon.
Lily: Dobré ráno:)
James: Dobré Lily<3
Lily: Už se těším na odpoledne<3
James: Však já taky a moc;)
Po tomhle jsem vstala a šla do koupelny. Tam jsem vykonala ranní hygienu a šla do pokoje kde jsem se převlékla. Vzala jsem si telefon a sešla do kuchyně za rodinou.
„Dobré ráno." Řekla jsem s úsměvem.
„Dobré Lily, dáš si s námi snídani?" Zeptala se mě mamka.
„Proč ne." Mykla jsem rameny a sedla si ke stolu. Když jsme dosnídali šla jsem s Petunií k autu. Cesta proběhla v tichosti.
„Zatím." Řekla jsem a vydala se za Remusem.
„Čau Reme." Řekla jsem a objala jo.
„Ahoj Lily." Odpověděl mi.
„Jdeme do třídy?" Zeptala jsem se.
„Jo, jdem." Odpověděl a společně jsme vyrazili do třídy. Cestou do třídy jsme si povídali.****
Domů jsem došla chvilku před třetí. Ještě tady nikdo nebyl. Vyšla jsem tedy do pokoje a rychle si nachystala věci na zítra do školy. Chvilku jsem stála před skříni než jsem rychle zalezla do koupelny abych se umyla. Když jsem vylezla vyfoukala jsem si vlasy a upletla si z nich dva holandské copy. Vyšla jsem z koupelny a stoupla si před skříň. Vytáhla jsem z ní hnědou sukni a k tomu jsem si vytáhla černé triko s dlouhým rukávem (viz. obrázek nahoře;)). K tomu jsem si vzala černé boty. Do kabelky jsem si dala telefon, klíče a peněženku. Zkontrolovala jsem čas a když jsem zjistila, že je akorát čas vyjít, proto jsem vyšla. Šla jsem na zastávku, na které už z dálky vidím Jamese. Když jsem k němu došla, objala jsem ho.
„Ahoj." Řekla jsem s úsměvem.
„Čauky Lily." Řekl mi taktéž s úsměvem.
„Můžeme?" Zeptal se když po chvilce dojel autobus.
„Jasně." Odpověděla jsem a vyšla jsem s Jamesem k autobusu.
„Tak kam jdeme?" Zeptala jsem se.
„Do toho bistra jak jsem psal." Řekl mi.
„No jasně, tak to vím, ale do jakého?" Řekla jsem a u začátku jsem protočila oči.
„Ono je to takové zapadlé, asi ho nebudeš znát." Řekl a pobídl mě k tomu abych vystoupila. Cestou k tomu bistru jsme si povídali. Když jsme byli u dveří, James mi jako pravý gentleman podržel dveře. Sedli jsme si ke stolu.
„Takže co by sis dala, platím." Řekl mi.
„Ne já si zaplatím sama." Odporovala jsem mu.
„Ne ne ne, já jsem tě pozval tak já platím." Řekl mi.
„Co to bude." Přišla za námi servírka.
„Já si dám jeden ten jahodový milkshake a jeden ten hamburger." Řekl James.
„Pro mě jedny hranolky a taky ten jahodový milkshake." Odpověděla jsem.
„Dobře, za chvilku to bude." Řekla a odešla.
„Tak Lily, řekni mi, co tě baví?" Zeptal se mě.
„No, tak ráda čtu a ráda trávím čas s mými kamarády, co ty?" Zeptala jsem se také.
„Tak já velmi rád trávím čas s kamarády, jsem docela často na telefonu a rád trávím čas s rodiči, které nevídám moc často." Odpověděl mi.
„Proč?" Zeptala jsem se.
„Moji rodiče hodně času tráví v práci, ale o víkendech býváme spolu." Řekl.
„Máš nějaké sourozence nebo tak?" Zeptal se.
„Mám starší sestru, co ty máš nějaké sourozence?" Zeptala jsem se.
„Já-" Nestihl to doříct, protože přišla servírka a donesla nám naše pití a jídlo.
„Děkujeme." Odpověděli jsme.
„Tak?" Zeptala jsem se s úsměvem.
„Nemám, jsem jedináček." Řekl mi. V takovém duchu se neslo celé odpoledne. Kolem šesté James zaplatil a my vyšli ven.
„Tak půjdeme ještě někam?" Zeptala jsem se.
„No, měl jsem nachystaný kino ještě, ale jestli nechceš tak nemusíme." Řekl.
„Jo, můžeme zajít do kina ještě." Řekla jsem s úsměvem.
„Tak fajn, následuj mě." Řekl s úsměvem, chytl mě za ruku a vedl mě cestou směrem do kina. Stali jsme u budovy kina, stále ruku v ruce.
„Jamesi, už mě můžeš pustit." Řekla jsem. Na to mi u ruku pustil. Najednou jsem se cítila jinak, chyběl mi ten dotek.
„Na co jdeme?" Zeptala jsem se zvědavě.
„Jdeme na nějakej horor." Řekl s nejistotou v hlase.
„Sice horory nesnáším, ale dobře." Řekla jsem s úsměvem.
„Fajn tak jdeme." Řekl. A tak jsme vešli dovnitř a šli k pultu si koupit lístky a popcorn. Potom jsme vešli do sálu.***
„Tak a teď se budu bát jít domů." Řekla jsem vážně.
„Nebudeš neboj, doprovodím tě." Řekl James.
„Fajn." Odpověděla jsem. Celou cestu jsme šli v tichosti.
„Tak tady bydlím." Řekla jsem, aby se James zastavil společně se mnou.
„Dobré vědět." Řekl s úsměvem na rtech a nakonci na mě mrkl.
„Dnešek jsem si hrozně užila." Řekla jsem upřímně.
„Jo to já taky." Řekl James a koukl se mi do očí.
Do očí jsme si koukali nějakou chvilku dokud jsme se nezačali přibližovat k sobě. Mezi námi bylo pár milimetrů mezera. Nakonec jsem těch pár milimetrů překonala a políbila ho. On začal spolupracovat. Bylo to něco neuvěřitelného. Nakonec jsme se kvůli nedostatku vzduchu museli odtrhnout.
„Já Lily, moc pro mě znamenáš a chci abys věděla, že to co se teď stalo-" Nestihl doříct, protože jsem ho přerušila. Polibkem. Dalším. A tak jsme stalo venku ještě nějakou dobu než začalo pršet.
„Zítra?" Zeptal se James než jsem vlezla domů.
„Zítra." Řekla jsem a kývla hlavou. Potom už jsem zalezla domů. Doma jsem se šla umýt a hned potom jsem šla spát. Ještě než jsem usnula jsem stihla napsat Jamesovi.
Lily: Dobrou noc Jamesi<3
Potom už jsem usnula s myšlenkami na Jamese Pottera.
ČTEŠ
Something new✔️
Roman pour AdolescentsDalší příběh o Jamesovi a Lily. Ale přeci jen trošku jiný a doufám, že i originální. . . . Příběh není psán za účelem zisku, ale za účelem pobavení a popsání doby Pobertovské. Všechny postavy stejně jako prostředí Harryho Pottera, kromě mnou vymyšle...