2.

498 25 2
                                    

|James|
Ah, zas pondělí. První věc na kterou James pomyslel, když ráno vstával.
James Potter sportovně založený, vysoký chlapec. Má tmavé vždy rozcuchané vlasy. Oči má tmavé s nezbednou jiskrou. Jeho nejlepším přítelem je Sirius. Sirius Black je vysoký, taktéž sportovně založený chlapec. Má černé vlasy a oči jako obloha před bouřkou. Říká se o něm, že je to pěkný sukničkář. Jedna z kamarádek Jamese, se kterou Sirius nespal, se jmenuje Marlene Mc'Kinnonová. Je to poměrně vysoká blondýnka. Ráda sportuje. Je velmi milá a chytrá, proto většinu času stráví v knihovně nebo s knihou v ruce.
Ráno tedy proběhlo jako každé jiné. Vstal, šel do koupelny, převlékl se a šel do kuchyně. V kuchyni jako vždy nikdo nebyl, jenom papírek. James si ho přečetl. Byl od rodičů. Jako každé ráno, musí do práce brzy, takže je James vydává akorát večer. Vzal si tedy něco na snídani a vyšel na zastávku aby stihl autobus. Sakra já si nevzal sluchátka. Zanadával v duchu. Když přijel autobus, který byl skoro prázdný, sedl si na místo k oknu. Cestou se  koukal z okna. Když v jednu chvíli ucítil, že si vedle něho někdo sedl. Když se otočil na toho kdo si vedle něho sedl, koukl se do snad nejkrásnějších očí, jakoo kdy viděl. Chvíli si koukali do očí a ve kterých po chvilce našel odvahu zeptat se na jméno.
„Ahoj, jak se jmenuješ?" Zeptal jsem se. Po chvilce si sundala sluchátka.
„Prosím co si říkal? Přes ty sluchátka jsem tě neslyšela." Řekla stydlivě.
„Ptal jsem se jak se jmenuješ?" Zopakoval jsem svoji předešlou větu.
„Ehm...jsem Lily." Řekla s úsměvem.
„A jak se jmenuješ ty?" Zeptala se mě, s mírně červenými tvářemi.
„Jsem James." Odpověděl jsem.
„Těší mě." Řekla s úsměvem.
„Mě též." Odpověděl jsem také s úsměvem. Najednou Lily spozorněla, asi hlásili zastávku kde vystupuje.
„Budeš vystupovat?" Zeptal jsem se smutně.
„Jop budu." Řekla se smutkem v hlase.
„Ehm...možná to bude blbé, ale dala by si mi tvoje telefonní číslo, nebo tak, mohli bychom někdy nekam vyrazit nebo tak." Zeptal jsem se docela stydlivě.
„Jasně, půjč mi telefon." Řekla a já rychle jsem ji podal odemknutý telefon. Něco na rychle naťukala a podala mi ho zpátky.
„Tak ahoj." Řekla Lily.
„Ahoj napíšu." Řekl jsem ještě než vystoupila. Na další zastávce jsem vystoupil a vydal se směrem ke škole.

****
James: Ahoj Lily, tady James;)
Lily: Jé, ahoj;)
James: Jak se daří?;)
Lily: Ujde to, co ty, jak se daří tobě?;)
James: Ujde to, ale bylo by lépe, kdybys tady byla taky;)
Lily: Eeee, dobře?
James: Tak co kdy máš čas, jít se mnou ven?
Lily: Když to vyjde tak bych možná mohla ve středu;)
James: Vážně?
James: Já jen, že jsem to nečekal tak brzo;)
Lily: Jo, vážně:)
James: Jinak, jakto že jsem tě nikdy v tom autobuse nikde neviděl?
Lily: To bude tím, že normálně autobusem nejezdím, většinou mě veze do školy sestra
James: Aha, tak to bude tím
James: Já si říkal, že tak pěknou holku bych nepřehlédl;)
Lily: No, asi začnu jezdit autobusem častěji;)
James: Vážně a kvůli čemu, smím-li se zeptat?
Lily: Kvůli jednomu velmi pohlednému chlapci, kterého jsem tam viděla
James: A smím se zeptat jak vypadal, tento velmi pohledný chlapec?;)
Lily: Měl takové tmavé a velmi rozcuchané vlasy, krásné tmavé oči a ještě krásnější úsměv
James: Smím se zeptat na jméno?:)
Lily: Jméno si nechám pro sebe<3

****
James: Siriusi
James: Siriiiieeeeeee
James: Siriusiii Blackuuuuuuu proč neodepisuješ? xD
Sirius: Coe?
James: Já se asi zamiloval<3
Sirius: Fuj jdi s tím pryč, ses jak Mar ta mi furt vykládá jak se zamilovala a bla bla bla...
James: Siriusi, ale tohle je vážný
Sirius: Však já vím, jsem si dělal srandu xD
Sirius: Ale s tou Mar ne, to je fakt vážný, někdo by jí to měl vysvětlit, že nás to prostě nezajímá
James: Co kecáš vždyť ty seš jedinej z nás dvou koho to zajímá
Sirius: Tak to teda není pravda
James: Ale je, jenom si ji nechceš přiznat xD
Sirius: Fajn, ale ne abys to někomu řekl
James: Prosimtě řekl jsem někdy někomu něco o tobě?
Sirius: Jo
James: Jo? A komu teda?
Sirius: Marlene třeba?
James: Ale já jsem musel, jinak by se s náma nebavila a my propadli ještě k tomu
Sirius: Aha a proto si ji nemohl říct něco k sobě, ale navykládals jí věci o mně?
Sirius: Od tý doby mem nebere vážně>:(
James: Když ona se zajímala o tebe...
James: A dost už, přestaň vytahovat minulost >:(
Sirius: Fajn;)
Sirius: Tak co do koho ses zamiloval?
James: Teď si mi tady řekl, že s tím mám jít zas pryč, takže ti to neřeknu-_- xD

****
Další kapitálky venku. Jen dopředu vám říkám, že nebude to moc dlouhý a ani na moc dlouho, jelikož to mám cele napsané a už jenom budu vydávat😌❤️
Btw: Doufám, že se líbí✌️

Something new✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat