|James|
Ráno jsem se vzbudil kolem desáté. Vzal jsem do ruky telefon a podíval se co je nového.
Lily: Dobré ráno Jamie<3
James: Dobré ráno<3
James: Co děláš dneska odpoledne?
Lily: Budu se učit, asi
James: No a nechtěla by ses jít učit ke mně?
Lily: Mohla bych, ale zase co bych se tam naučila? xD
James: Náhodou, určitě všechno do školy;)
Lily: Fajn, ve tři před mým domem:)
James: Budu se těšit<3
Lily: Já taky<3
Proto jsem tedy vstal a šel se najíst. Z lednové jsem vytáhl jogurt a šel zpátky do pokoje. Opřel jsem se o čelo postele a vzal si do ruky telefon. Začal jsem projíždět sociální sítě. O půl třetí jsem se zvedl a šel převléct. Potom jsem vyšel směrem k domu, kde bydlí Lily. Vyšla z domu s moji mikinou.
„Ahoj." Řekla a objala mě.
„Ahoj." Řekl jsem a objetí jsem Lily opětoval. Potom jsem ji políbil.
„Můžeme?" Zeptal jsem se.
„Jo jdeme." Řekla a propletla si se mnou prsty.
„Lily?" Oslovil jsem ji.
„Hm?" Odpověděla mi.
„Ví někdo, že spolu chodíme?" Zeptal jsem se. Začala se smát.
„Co je na tom vtipného?" Zabručel jsem otázku.
„Nic, jenom že na to se ptají většinou holky a ne kluci. A jo řekla jsem to Removi." Odpověděla mi popravdě.
„Aha." Řekl jsem.
„Ale on nic neřekne, to jsem si pojistila." Řekla s úsměvem. Vešli jsme do domu a šli rovnou do mého pokoje.
„Aha, tak to já to neřekl ani Siriusovi." Řekl jsem.
„Aha, hej to nevadí, ale jestli chceš můžeš mi to říct. Teda jako mně to nevadí." Řekla s úsměvem a políbila mě. Polibek jsem jí oplatil a prohloubil. Po chvilce jsme se začali přibližovat k posteli. Spadla do ní a já hned po ní. Ve chvilce nepozornosti nás přetočila takže jsem byla navrchu ona. V tu chvíli někdo prudce otevřel dveře.
„Jamesi, kamaráde. Neuvěříš co se stalo." Řekl někdo. V tu chvíli jsme se s Lily rychle odtáhli a ona ze mě slezla.
„Siriusi." Oslovil jsem ho. Sirius si stále ničeho nevšímal. Najednou skoro dotančil k posteli a sedl si na ni.
„Ehm...Siriusi?" Odkašlala si a oslovila ho tentokrát Lily. Mělo to svůj efekt.
„Ehm...přišel jsem v nevhod?" Zeptal se, když konečně zaregistroval, že v pokoji je i někdo jiný než jeho kamarád.
„Jo, Sirie řekl bych, že jo." Ozval jsem se tentokrát já.
„No, ale já ti psal a to, že si neodpovídal jsem bral jako souhlas." Řekl nám Sirius.
„Myslíš si, že zrovna teď bych měl čas číst nějaký zprávy?" Zeptal jsem se pobaveně.
„No...ale jak jsem měl vědět, že sis přivedl domů nějakou kočku." Řekl a mrkl na Lily. Ten idiot.
„Tak příště prostě počkej až odepíšu třeba." Poradil jsem mu.
„Ale asi ani tvoji rodiče to teda neví. Protože mě normálně pustili, že seš nahoře." Zamyslel se Sirius.
„Oni už jsou doma?" Zeptal jsem se.
„Jo, kdyby jsi tady s kočkou dělal něco jinýho, tak bys to slyšel a dokonce bys slyšel i mě jak jsem zvonil." Řekl mu a při slově kočka na Lily opět mrkl.
„Hej, přestaň tady flirtoval s mojí holkou Sirie." Řekl jsem mu podrážděně.
„Holkou? Že si se nepochlubil." Řekl zaraženě.
„Bych ti to řekl, jenže nebylo kdy. A přes zprávy jsem ti to říkat nechtěl." Řekl jsem mu popravdě.
„Fajn teď to vím." Řekl Sirius.
„No a proč si tedy přišel?" Zeptala jsem se Lily.
„No, já už ani nevím. Asi jen tak, protože jsem se nudil." Řekl a přitom krčil rameny.
„Siriusi..." Zaskučel jsem .
„Jamesi..." Pokusil se o podobný tón hlasu Sirius.
„Proč prostě chodíš ke mně, kdykoli se ti zachce? Vždyť ty seš tady pomalu víc jak doma." Řekl jsem mu narovinu.
„No a? Je mi tady líp prostě." Řekl Sirius.
„Hej tak já asi půjdu, mějte se." Řekla ja rychle vlepila mi pusu. Hned na to se zvedla a odešla z pokoje. Ani jsem se nestihl nadechnout a už byla pryč.
„Fajn to by bylo, co budeme dělat?" Zeptal se Sirius.
„Právě teď asi nic. Nechce se mi." Odpověděl jsem s nezájmem.
„Fajn zahrajem si Fifu." Řekl Sirius rozhodně.
„Fajn, ale zapni to." Řekl jsem. Začali jsme hrát. Sirius do vyhrával, ale nakonec se něco pokazilo.
„Výhra Sirie. Já jsem vyhrál." Vyskočil jsem na nohy a začal tančit svůj vítězný taneček.
„Ale to byla náhoda." Řekl a nafoukl uraženě tváře.
„Jasně. A proto vyhrávám furt." Řekl jsem pobaveně.
„Ale...to není fér." Řekl uraženě.
„Fajn, takže když ses tak hezky urazil, tak můžeš i odejít, protože bych rád šel spát." Řekl jsem.
„Fajn tak zítra." Řekl mi Sirius a konečně odešel. Potom jsem se šel tedy umýt a pak si lehl do postele.James: Dobrou noc Lily<3
James: Omlouvám se za toho Siriuse
Dal jsem si telefon do nabíječky a odložil ho na stolek. Potom jsem s myšlenkami na Lily usnul.
ČTEŠ
Something new✔️
Teen FictionDalší příběh o Jamesovi a Lily. Ale přeci jen trošku jiný a doufám, že i originální. . . . Příběh není psán za účelem zisku, ale za účelem pobavení a popsání doby Pobertovské. Všechny postavy stejně jako prostředí Harryho Pottera, kromě mnou vymyšle...