7.

273 10 3
                                    

|Lily|
Vzbudila jsem se s úsměvem na tváři. Vzala jsem do ruky telefon.
James: Dobré ráno Lily<3
Lily: Dobré ráno Jamesi<3
Potom jsem odložila telefon a šla do koupelny si vykonat ranní hygienu. Potom jsem se v pokoji převlékla, vzala si telefon a šla do kuchyně.
„Dobré ráno." Pozdravila jsem.
„Dobré Lily." Odpověděl mi taťka.
„Kde je mamka a Petunie?" Zeptala jsem se zmateně, když jsem si uvědomila, že v kuchyni je jenom taťka.
„Maminka šla s Petunií k nějakému doktorovi." Odpověděl mi.
„Ajo, já půjdu, musím stihnout bus." Řekla jsem taťkovi.
„Dobře, užij si to ve škole." Řekl mi. Potom jsem se teda vydala do předsíně, kde jsem se obula a šla na zastávku. Na autobus jsem musela dobíhat. Když jsem se svalila na sedačku vedle Jamese, musela jsem vypsat velmi komicky.
„Ahoj Lily, cos dělala prosímtě?" Zeptal se mě pobaveně.
„Čau, dobíhala jsem na bus." Řekla jsem. Chvilku jsem váhala, ale nakonec jsem mu vtiskla jeden krátký polibek.
„A ten byl za co?" Zeptal se James s lišáckým úsměvem na rtech.
„Jen tak, protože jsem chtěla." Řekla jsem s úsměvem. Na to mi vtiskl taky jeden.
„A tenhle byl za co?" Řekla jsem s úsměvem.
„Jen tak, protože jsem chtěl." Řekl taky s úsměvem.
„V kolik končíš? Vyzvedl bych tě." Zeptal se mě.
„Končím ve tři, ale nechoď ke škole." Řekl jsem.
„A kam mám přijít teda?" Zeptal se mě.
„Přijď k nám. Počkej na mě před mým barákem." Řekla jsem.
„Takže o půl před tvým barákem? Bude u vás doma někdo?" Zeptal se mě.
„Ano a neměl by být." Řekla a vtiskla mu polibek na rozloučenou. Protože jsem za chvilku měla vystupovat.
„A ten byl za co?" Uculil se na mě.
„Na rozloučenou. Musím vystupovat. Ahoj." Řekla jsem a šla k východu.
„Ahoj." Řekl mi s úsměvem ještě než jsem vystoupila. Cestou ke škole jsem přemýšlela. Kdyby mě Remus nezastavil asi bych kolem nej prošla a ani si ho nevšimla.
„Hej, ty sis mě nevšimla? Co se děje?" Zeptal se mě starostlivě.
„Nic jsem v pohodě. Jdeme?" Řekla jsem s úsměvem.
„Jo, jasně." Odpověděl Remus.

****
James: Je u vás někdo doma?
Lily: Ne, měli by dojit až kolem sedmé všichni.
James: Dobře už vyrážím;)
Lily: Dobře<3

****
Jsem v kuchyni, kde chystám popcorn a chystám skleničky na džus. Když jsem to všechno dochystala, zazvonil zvonek. Šla jsem rychle ke dveřím a ani jsem se nestihla nadechnout, už se mi někdo přisál na rty. Polibek jsem oplatila a udělala krok dozadu aby vešel dovnitř a já mohla zavřít dveře. Když se ty dveře zavřeli, byla jsem natisknuta na ně. Když jsme se od sebe odtrhli, protože nám došel kyslík, jsem se mu konečně jsem se mu podívala do očí.
„Ahoj." Řekla jsem šťastně.
„Ahoj Lily, co budeme dělat?" Zeptal se nadšeně.
„No, tak měla jsem nachystaný film." Řekla jsem.
„Fajn, veď mě do svého pokoje." Řekl s velkým úsměvem.
„Fajn, ale ven ten popcorn." Řekla a zamrkala jsem na něj. Když jsme to všechno pobrali, šli jsme do toho pokoje.
„Hm...máš moc pěkný pokoj, ale příště jdeme ke mně." Řekl s úsměvem.
„Dobře, pojď ke mně na ten film." Řekla jsem a poklepala na místo vedle mě. Když se posadil, položila jsem si hlavu na jeho rameno a on si se mnou ještě propletl prsty. Potom jsme pustili ten film.

****
Když film skončil, podívala jsem se na Jamese.
„Tak a co teď?" Zeptal se James. Koukala jsem se na něj a usmála se. Chvíli jsme si koukali do očí a pak se ke mně sklonil a políbil mě. Polibek jsem mu oplatila. Chvilku jsme se líbali.
„Kolik je hodin?" Zeptal se James.
„Skoro půl sedmé." Řekla a aby mi to potvrdila ukázala mi rozsvícenou obrazovku telefonu.
„Kdo je to na tý tapetě?" Zeptal se mě James.
„To jsem já a Remus." Odpověděla jsem.
„A kdo je Remus?" Zeptal se znovu.
„Remus je můj nejlepší kamarád." Řekla jsem s úsměvem a dala mu pusu.
„No tak to ne, musíme si vyfotit spolu fotku a budeš tam mít mě." Řekl naoko naštvaně.
„Jasně." Řekla jsem ironicky.
„Ale já to myslel vážně, půjč mi tvůj telefon." Řekl mi.
„Však jo." Řekla jsem a podala jsem mu svůj telefon. Když si ho vzal, zvedl se a nastavil mi ruku abych se zvedla taky. Když jsme teda stáli, přešel k zrcadlu a postavil mě zády k němu. Obejmul mě a vyfotil to. Jelikož nevypnul blesk tak tam nebyl vidět.
„Tak, hotovo." Řekl spokojeně.
„Ukaž." Řekla jsem.
„Počkej, počkej, prvně tvůj pin a pak se můžeš podívat a dat si ju tam." Řekl se šibalským úsměvem. Ukázala jsem mu svůj pin a podívala se na fotku.
„Jé, ta je pěkná." Řekla jsem upřímně.
„Tak a teď na tapetu." Řekl a já jsem to udělala.
„A co ty?" Zeptala jsem se.
„Ty mi totiž teď pošleš tu fotku a já si ji tam dám taky." Řekl se smíchem.
„Aha, dobře." Řekla jsem. Znovu mě políbil. Chvilku jsme se líbali, když se najednou dole ozval zvuk odemykání. V tu chvíli jsme se od sebe odtrhli a zmateně na sebe koukli.
„To už je tolik?" Zeptal se James. Natáhla jsem se pro telefon abych se koukla kolik je teda hodin.
„Je skoro půl osmé." Řekla jsem a abych mu to potvrdila ukázala mu rozsvícenou obrazovku telefonu.
„Lily?" Zavolala na mě mamka.
„Musíš jít, mamka sem za chvilku beztak přijde." Řekla jsem a dala mu krátký polibek na rty.
„Tak ahoj." Řekl a vylezl ven oknem.
„Ahoj." Zašeptala jsem zasněně, s prsty na rty.
„Lily." Řekla mamka a v tu chvíli otevřela dveře. To mě probudili z mého snění.
„Ano?" Zeptala jsem se.
„Já jenom, že jsme přišli." Řekla mamka a usmála se.
„Jo, fajn já už asi půjdu spát. Takže kdyžtak..." řekla jsem mamce a ta mě pochopila.
„Dobře, tak mi tě nebudeme rušit. Dobrou Lily." Řekla.
„Dobrou mami." Odpověděla jsem s úsměvem. Potom jsem se šla do koupelny umýt a s myšlenkami na Jamese jsem ulehla do postele. Chvilku na to jsem usnula.

****
Doufám, že se líbila❤️✌️

Something new✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat