|Lily|
Další ráno. Tentokrát, ale konečně, páteční ráno. Sednu si na posteli a kouknu se kolik je hodin. Šest. Tak jsem si ho vzala do ruky a začala projíždět sociální sítě. Když jsem si vzpomněla na včerejšek tak jsem se musela usmát.
Lily: Dobré ráno Jamie<3
Lily: Co děláš dneska?;)
James: Dobré ránko Lily<3
James: Dneska asi nic, proč?
Lily: No tak už máš:D
James: Jo?
Lily: Ano, jdem k tobě;D
James: Aha, dobře
Lily: Nikdo u tebe nebude ne? Včera si říkal, že tvoji rodiče jsou od rána do večera v práci
James: Jop, nikdo tady nebude
James: Něco vymyslím teda;)
Lily: V buse?
James: Jojo za chvilku teda<3
Lily: Za chvilku<3****
Potom jsem rychle přešla do koupelny, kde jsem vykonala ranní hygienu. V pokoji jsem se převlékla, vzala telefon a šla do kuchyně.
„Dobré ráno, nestíhám, takže už půjdu." Řekla jsem a šla do předsíně.
„Kdy budeš doma?" Zeptala se mamka.
„Až někdy večer, pak ještě napíšu." Líbla jsem ji na tvář a šla na zastávku. Ani jsem se nenadála a už jsem nastupovala do autobusu. Sedla jsem si k Jamiemu. Dala jsem mu pusu na tvář.
„Čauky." Řekla jsem nadšeně.
„Ahoj." Řekl a daroval mi jeden z těch jeho krásných úsměvů.
„Takže, co dneska budeme dělat?" Zeptala jsem se.
„To ještě nevím, ale půjdeme k nám, jak si chtěla." Řekl s úsměvem.
„Fajn, překvap mě." Řekla jsem taky s úsměvem.
„Další zastávku budu vystupovat." Řekla jsem smutně.
„Dobře, dneska ve tři čtvrtě na čtyři?" Zeptal se.
„Jo a zas u mě? Že bychom pak šli k vám?" Zeptala jsem se.
„Jo, přesně takhle a já vymyslím nějaký program." Řekl a políbil mě. Polibek jsem mu oplatila. Hned na to jsem se, ale odtrhla a začala se zvedat abych mohla vystoupit.
„Ve tři čtvrtě." Řekla jsem a vystoupila. Došla jsem ke škole a hledala Remuse. Když jsem ho spatřila, vydala jsem se za ním.
„Ahoj Reme." Řekla jsem a objala ho.
„Ahoj Lily." Řekl mi v objetí.
„Co si včera dělala Lily? Zvonil jsem u vás, protože sis ve škole nechala sešit jak si spěchala, ale nikdo neotvíral." Řekl zamračeně.
„No já jsem byla doma, ale asi kolem páté jsem šla do obchodu si koupit něco na jídlo." Řekla jsem. Chvíli se na mě zkoumavě koukal, pak se ale usmál. Začal se hrabat v batohu.
„Fajn, na tady ho máš. Asi by ti chyběl." Řekl s úsměvem. Sešit jsem si vzala.
„Děkuju, ses moc hodný. Půjdeme?" Zeptala jsem se.
„Jo, jdeme." Odpověděl a my se vydali do školy.****
Domů jsem došla ve tři čtvrtě na tři. Zamířila jsem do koupelny, kde jsem se umyla a šla do pokoje. Poté jsem se převlékla do riflí a svetru. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Podívala jsem se na hodiny a sešla jsem dolů do kuchyně. Mamce jsem tam nechala papírek, tmě dojdu kolem osmé, ale že ještě napíšu. Potom jsem se šla obout. Vyšla jsem před dům, kdy už stál James, který měl v ruce růži. Když jsem k němu došla políbil mě a podal mi růži.
„Ahoj." Řekla jsem a uculila se.
„Ahoj Lily." Řekl mi s úsměvem na rtech.
„Tak já si zajdu domů dát tu růži do vázy a pak můžeme vyrazit." Řekla jsem s úsměvem. Zašla jsem domů a v kuchyni si naplnila vázu vodou a dala do ní tu růži. Vázu jsem už nechala v kuchyni a šla za Jamesem.
„Můžeme?" Zeptala jsem se.
„Můžeme." Propletl si se mnou prsty a vyšli jsme směrem k jeho domu.
„Co budeme dělat?" Zeptala jsem se zvědavě.
„Uvidíš Lily." Řekl a mrkl na mě. Už jsem se chtěla dál ptát, když jsme zastavili před rodinným domkem. Šli jsme po cestě ke dveřím , které následně i odemkl. Vlezli jsme dovnitř. V předsíni jsme se vyzuli a šli dovnitř do domu. Vešli jsme do obýváku, který byl velmi moderně vybaven. James mi řekl, že mám tady počkat. Zašel do, řekla bych, kuchyně. Po chvilce vylezl s džusem a popcornem v ruce.
„Pojď za mnou." Řekl a šel ke schodům. Když jsme vlezli do jednoho z pokojů, uviděla jsem z dek a polštářů udělanej bunkr. V tom bunkru byl notebook s filmem, se světýlky.
„Jamesi...to je...já nemám slov." Řekla jsem s úžasem v očích.
„Šup běž dovnitř ať tam můžu jít za tebou." Řekl s úsměvem. Když jsem si tam vlezla dostala jsem do obličeje trikem a potom i mikinou.
„Převleč se, bude to pohodlnější než v tý košili." Řekl mi. Vylezla jsem tedy a chtěla jsem vyrazit do koupelny. Jenže jsem si něco uvědomila.
„Ehm...Jamesi kde máte koupelnu?" Zeptala jsem se.
„Když vyjdeš z pokoje tak dveře hned naproti." Odpověděl mi. Došla jsem tedy do koupelny kde jsem si oblékla jamesovo triko a vydala se zpátky do pokoje. Šla jsem tedy do bunkru, kde už byl James a vybíral film.
„Co bys chtěla?" Zeptal se mě.
„Dej tam třeba Harryho Pottera." Řekla jsem s úsměvem. A tak jsme zkoukli dva díly. Když jsem zjistila jsem, že je půl osmé a já mám být za půl hoďky doma.
„Lily?" Zeptal se mě.
„Ano?" Odpověděla jsem mu.
„Nechceš tady přespat? Víš jak, mohli bychom se dokoukat na to." Řekl s úsměvem.
„Jo, ale musím zavolat mamce." Řekla jsem s úsměvem. Vyšla jsem tedy před dveře pokoje a vytočila mamku.
„Ahoj mami, mohla bych tady přespat?" Zeptala jsem se.
„Ahoj Lily, kde přesně je tady?" Zeptala se.
„No tady, psala jsem, že jsem u kamarádky." Řekla jsem.
„Oh ano, jo můžeš, ale zítra odpoledne doma." Řekla mamka.
„Jo, neboj a děkuju." Řekla jsem šťastně.
„Ahoj a užijte si to." Řekla mamka a zavěsila. Už jsem se chystala otevřít dveře do pokoje, když jsem za sebou uslyšela zakašlání. Otočila jsem se tedy.
„Ehm...Dobrý den." Špitla jsem.
„Dobrý den." Odpověděla mi asi paní Potterová. Najednou z pokoje vyšel James.
„Ahoj mami." Řekl s úsměvem.
„Ahoj Jamesi, kdo je to?" Zeptala se.
„Mami to je Lily, Lily moje mamka." Představil nás.
„Těší mě." Řekly jsme zároveň.
„Tykej mi a říkej mi Euphemie, ne příjmením." Řekla mile.
„Dobře." Odpověděla jsem.
„Mami? Muže tady Lily dneska přespat, že? Zeptal se a udělal psí oči.
„Jasně." Řekla mile.
„Tak mi půjdeme, dobrou." Řekl.
„Dobrou." Hlesla jsem a zapadla do jeho pokoje. Potom jsme si tedy vlezli do bunkru a pustili film. Hlavu jsem měla opřené o Jamesovo rameno a měli jsme propletené prsty. Musela jsem to vyfotit. Asi uprostřed čtvrtého dílu jsem usla na Jamesově rameni.
ČTEŠ
Something new✔️
Ficção AdolescenteDalší příběh o Jamesovi a Lily. Ale přeci jen trošku jiný a doufám, že i originální. . . . Příběh není psán za účelem zisku, ale za účelem pobavení a popsání doby Pobertovské. Všechny postavy stejně jako prostředí Harryho Pottera, kromě mnou vymyšle...