#1

101 7 0
                                    

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dzień dobry! Będę to kontynuować jeśli zobaczy to chociaż 5 osób.
                      Zapraszam.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

*JIMIN*
Obudziłem się spojrzałem na zegarek 5:30.... Mam jeszcze półtorej godziny. Jako że nie umiem zasnąć leżałem na łóżku rozmyślając o chłopaku z 4 liceum. Ten chłopak to Jungkook syn profesora od fizyki. Jungkook jakoś się zabardzo nie wyróżniał. Ale jednak był łobuzem,ale nic mu nie groziło. No tak bo co może grozić synu Dyrektora i samego nauczyciela. Ale jednak w tym chłopaku było coś co mnie do niego przyciągało. Był przystojny i dobrze zbudowany. Śliczny z niego brunet. Ja sam byłem z wyglądu bardziej odważny ale..... W środku byłem inny. Choć że i mam czerwone włosy i zazwyczaj ubieram się w pastelowe kolory jak i nie pogardzę czasem czarnym. O mojej orientacji wiedziało mało osób,tylko moją przyjaciółka Mi-jin. Nie chwaliłem się tym że wolę chłopaków. Ale wracając,czuję że kocham tego królika i wiele bym dał by na mnie spojrzał.
Moja głowa zaczęła fantazjować a ja nie chciałem doprowadzić do większych problemów. Wziąłem telefon by przejrzeć media społecznościowe.

*Kookie23*

****Moją uwagę przykuło to bardzo trochę zdjęcie Jungkook'a

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

****
Moją uwagę przykuło to bardzo trochę zdjęcie Jungkook'a.
Przegryzłem wargę,pobrałem zdjęcie wstawiając je na tapetę telefonu. Odłożyłem go wychodząc z łóżka by uszykować się do szkoły.
Wybrałem dość luźny luk.
-Jest ciepło...
Powiedziałem cichutko do siebie uchylając okno czy ten struj może być.
Do mieszkania przedostał się wiaterek który wskazywał na too że lepiej wziąść bluzę. Ubrałem czarne rurki,biały sweterek i cieplejszy płaszcz,nie chciałem ciągać ze sobą bluzy. Założyłem Vans'y ,wziąłem plecak i  wyszedłem z mieszkania.

                     **************
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przepraszam za błędy.
🍫

~Only me~ {Jikook/Kookmin}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz