Bir şeyler yapmaya çalıştıklarını anlamıştım bu bir oyundu ama sadece 6 yaşındaki çocuklar olmadığımızı biliyorlardı , bizler o gece öldük ama yaşayarak öldürecektik..
Etrafımı saran dumanlardan öksürmeye başlamıştım ..Göz gözü görmüyordu,siyah bir araca doğru ilerledim..Tek yapabildiğim izlemekti..
Doğanın kanunu bu değilmiydi ?
Izle ,bekle ,ve harekete geç!Bir adamın bana seslenişi;
"Merhaba Eva şimdi uslu bir kız olup bekleyebilirseniz eyer gideceğimiz yerde kendimi tanıtacağım bunu yapabilirsiniz öyle değil mi ?"
_Evet .
Kısa bir telefon ve sessiz bir bekleyiş..Nereye geldiğime dair hiç bir fikrim yoktu ama çok büyük bir yerdi kamuflajlı ,silahlı adamlar gergin bir ortam vardı .
"Hadi gidiyoruz !"
Açıkçası fazla korkmayan biriydim ama 6 yaşındaki bir çocuk öyle bir ortamda hiç tanımadığı bir adamla koca bir binaya giriyordu nasıl korkmazdım?
"önce sana bazı testler yapacağız ondan sonra bir kaç arkadaşla tanışacaksın sonra sana herşeyi açıklayacağız önce sabırlı olmalısın öğrenmenin ilk kuralı unutma !"
Yanıma gelen bir hemşire kolumdan kan aldı hiç canım yanmamıştı ama biraz başım dönüyordu..Etrafı meraklı gözlerle inceliyordum ..
_neden benden kan alıyorsunuz?
"Ben sadece kan alırım küçük kız sorularını ona sormalısın .."
_o kim adı ne ?
"Ona sormalısın "..Hiç kimse bir açıklama yapmıyordu adını soracaktım ,beyaz saçları olan yaklaşık 45 yaşlarında bir adamdı çok sağlıklı görünüyordu masmavi gözlerini ortaya çıkaran lacivert bir takım giymişti..
_Siz kimsiniz ?
Gülümseyerek;
"Çok erken küçük hanım soru sormana gerek kalmayacak adımı soruyorsan bana başkanım derler bu kadarı yeterli şimdi bir kaç tane daha test yapılacak sonra seni güzel bir yemek eşliğinde bazı arkadaşlarınla tanıştıracağım..."
_Ya yangında kalan arkadaşlarım onlar nerde ?
"onlar unut !"Kelimeler boğazına düğümlemişti işte şimdi korkuyordum "onları unut !" Onların yanmadığını biliyordum ama benimle o araca da binmediler ..nerede ve ne yapıyorlardı ? beynimi kemiren sorularla baş başa kalmıştım..
"Bütün testler bitti hadi gidip karnını doyuralım aç olmalısın..
Şşs korkma ! Artık bir ailen var sevin!"Yine o araçla gidiyorduk camlar filmiydi hiçbirşey göremiyordum sadece onun mavi gözlerine bakıp mimiklerini ve hareketlerini izliyordum ..Araç durdu .
_"Şimdi neredeyiz?"
"Evine hoşgeldin eva !"Ev mi !? Tüm bunlar ne demek oluyordu ? çok büyük bir askâriye ortamındaydım gece karanlığında sadece elinde silah odan askerleri seçebiliyordum..içeri girdik ilerlemeye başladım bitmek bilmeyen işlemlerden geçiyordum bir odada parmak izimi aldılar ,sonra bir oda daha ..
Içeri girdiğimde 5 tane benimle aynı yaşta çocuklar bana bakıyordu onların suratlarında aynı ifade ve belirsizlik .."Eva işte arkadaşların şimdi yemeğinizi yiyeceksiniz ve ben size bazı şeyler anlatacağım.."
Bu gece yaşananlar oyun biz ise başrolde ki askerler olacaktık ..