Ceza&Sagopa"Neyim var ki ?"
Fincan kahvem hatrına saydım bir yudumluk aşkım deli sarhoş,komplo ordularının gardiyanları neyim var ki rap'ten daha iyi ?!!Kedii!!
Çok sevdiğim şarkının sesini kısmak zorunda kaldım..yılların eskimeyen içime işleyen şarkısıydı .. dinlerken senanın seslenişi azda olsa sinirimi bozmuştu..
"2 sene geçti sena artık alışmalısın Eva demeye ".
"kendi evimizdeyiz ama !"
"olsun dikkat çekmemeliyiz alışma "
"pekii aç değilmisin sen sabahtan beri şarkı dinliyorsun kahveden başka birşey içtiğini nezaman görücem ?"
"hiçbir zaman tokum ben cast !"
"Bana diyosun al işte dedin cast diye!"
"Ben bilerek dedim tepkini merak etmiştim:)"
"Ugraşma benle hadi herkes seni bekliyor. "
"neden görevimiz yok ki?"
"hayır şapşal tilkinin atölyesine gidecektik ya sen çok unutkan oldun"
aklımdaa daha 8 e çok vaar .."
"iyi tamam sen odadan çıkma öyle kal aşık mısın nesin gerçi o ihtimal 0"
"Nedenmis ben sevilmeyecek birimiyim ?"
"onu kastetmediğimi biliyorsun.. kurallar eva kurallar.."Senanın sözleri bir an içimi burktu. yüzbaşı calp gibi konuşmuştu
Kurallar Eva kurallar !Tilki iyilesmisti 2 sene içinde eğitim de aldığımız maaşlarımızın hepsini biriktirip bir ev almıştık herkesten uzakta olmalıydı gizli odalarımız ses geçirmez duvarlarımız mühimmatlarımızı sakladığımız alanlarımız mevcuttu ..
Ortak bir cafe işletiyorduk aramızdan sadece tilki resime meraklıydı ve kendi yaptığı eserleri geliştirdi.. kendine bir atölye açtı bugün 8 de sergisine katılacaktık oyuzden bütün işlerimizi erteledik ..Herkes hazırlık yapmak için bir yerlere dağılırken benim odamdan çıkasım yoktu her ortama uyum sağlıyorduk ama ben hala siyahtan vazgeçememiştim, 2 senede elbise giymeye kot giymeye kendimi alıştırdım.. bu gece içinde elbisem hazırdı ama yine siyahtı...
Sergiye yüzbaşı Calp ama şu anki rütbesiyle "Yarbay Calp 'de katılacaktı onu davet etmemek olmazdı..Biraz oksijen almak için dışarıya çıktım bir bahçemiz var dı..ellerimi saçlarıma götürdüm..eğitim sırasında hep toplu olmak zorunda kalan saçlarım hafif yıpranmıştı..
Parmaklarımı gezdiriyordum..uzun zamandır saclarimi açmıyordum kırık da olsa yumuşacıktı ..bir an saçlarımı boyamanın ve değişikliğin iyi geleceğini düşündüm aklıma turuncu geldi daha sonra turuncu deyince tilki
Ve az kalsın unutuyordum..hazırlanmam gerekiyordu..