"Uyanın !"
"Neler oluyor ?"
"Utku kusuyor ! "
_"tugay ,komutana haber ver hemen !"
"Yüzbaşım yetişin tilki kan kusuyor !"
"Ne ? ne bekliyorsunuz !hemen gidiyoruz!"Telaşlı bir şekilde hastaneye doğru yola çıktık hepimiz utkuyu sakinleştirmeye çalışıyorduk kan kusması hiç iyi değildi aklımdan geçenlere engel olamıyordum ve hislerine inanarak kötü şeylerin başlayacağını seziyordum..
En özel doktorlar bizim için bekliyordu utkuyu hemen aldılar biz koridorda bekliyorduk
Pr. doktor atıf bey bize doğru yaklaştı "calp komutanım;""Neler oluyor atıf bey ? benim çocuklarım sapa sağlam dı her ay test yapılıyordu nasıl oluyor da ağzından kan geliyor bunu bana açıklayın !"
"sakin olun yüzbaşım ..evet test yapılıyor öncelikle kan kusmamış kanlı bir sıvı kusmuş ciğerlerinden geldiğini düşünüyoruz hemen tetkitlere başladık elimizden ne geliyorsa yapıcaz hiç merak etmeyin beklemek zorundayız.."
"ELinizden gelenin daha fazlası doktor!ben çocuğumu sağlam çıkaracakaınız burdan!"
Komutanımın gözleri dolmuştu tabi bizimde.. bize nekadar güçlü olmamız gerektiğini hatırlatsa da manevi duygular ve bizi yetiştirmiş olması utkunun bu durumda olması kendini suçlamasına neden olmuştu..
"Ben nasıl farketmem nasıl doktorlarla çalışıyoruz !"
"Komutanım lütfen siz bize güçlü olmayı öğrettiniz kendinizi bırakmayın kendinizi suçlamayın tilki iyi olucak "
"inşallah çocuklar inşallah ne gerekiyorsa yapicam".
"Bizde yapıcaz "
Prf.doktor atıf;
"bu gece uzun olucak sayın yüzbaşım isterseniz odama geçelim size bazı şeyler göstericem .."