araştırma..

8 0 0
                                    

Uzun süren araştırmalar ardından gerçeklerle yüzleşmeye hazırdık biz her zaman korkularımızın ve şüphelerimizin üzerine gidiyorduk nede olsa "kurallar" olmasa da hayatta kalmanın yolu buydu ..

Öğlen saatlerinde yanımıza gelen fuat a bakıyorduk;

"Arkadaşlar bakın ne buldum!"

Okuduklarımız ve fuat'ın hacker lığına güvenerek edindiğimiz bilgiler bizi şok etmişti ..Amerika'da yapılan araştırmalar ilaçlar ve tedavilerin işe  yaradığına dair  bazı belgelere rastlamıştık.. yapılan bazı uygulamalar tartışılıyordu  peki neden bu bizim ülkemizde ise yaramıyordu?yada varmiýdi burnumuza gelen "oyun"kokuları hiç iyi değildi.

Tugay sessizliği bozdu;
"Arkadaşlar her saniye bizim için utku için önemli hemen harekete geçmeliyiz ilk önce mehmet  (kostebek) amerikaya gidiyorsun orda yeni kimliğin le araştırmalarını derinleştir ve edindiklerini bize aktaracaksın sonrasında çok güzel bir plan yapmamız gerekicek hadi işe koyulun çok vakit kaybediyoruz..

Bu fikir çok mantıklı geldi kimse bir saniye durmayacaktı herkes kendi araştırmalarını paylaşacaktı utku için her dakika önemliydi sürekli ilaç içmek ve yaramaması,onun acı çektiğini görmek bizi kahrediyordu ..

Biz araştırmalarımızı yaparken yarbay calp  aradı;
diaphone açıktı;
"komutanım!"
"Çocuklar ne yaptınız ?"

Bu soru karşısında aslında vereceğimiz hiç bir cevap yarbay calp' i şaşırmayacaktı ama bu gizli planımızı öğrendiğinde engel olmak ister mi diye bir an kuşkulandık ve ondan sakladık..

"Arastiriyoruz komutanım iyi ilaçlar bulmaya çalışıcaz!"
"Aferin çocuklar bende bir şeyler yapmaya çalışacağım hadi dikkat edin !"
"emredersiniz komutanım!"

Bu konuşmanın ardından sena söze atıldı;

"Neden sakladık ki ?!"
"Şimdi değil sena , bir seyden emin olmadan hareket edemeyiz ayrıca önce bir araştırma yapacağız zaten yarbay bize hak verecektir.."
"peki öyle olsun fena yakacak çıramızı
benden söylemesi .."
"o bize kıyamaz!"
"Acı yok!unuttun mu kurallar !"
"ne ?ha. ha .!"
"Hadi yersiz esprilerinizi bir kenara bırakın da boş durmak yok !"

Herkesin elinde bir laptop kahve hunharca araştırmalar yapıyorduk
Hepimizde yüksek güvenlik programları varken güvende hissedebiliyorduk...

birkaç saatte olsa uyumalıydım enerji toplayıp sabah devam etmek üzere odama çekildim..

FedaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin