Kafamdaki o soru hâlâ beni rahatsız ederken, merakıma yenilerek düşünmeyi bırakamamıştım. Lisedeyken biraz zorba bir tiptim denilebilir. Daha doğrusu, zorbalık yapan insanlara dersini verirdim. Evet, bu da beni zorba yapıyordu ama onlara bir ders vermem gerekirdi. Sırf o çocukların sessizliğinden faydalanarak yaptıkları o iğrenç şeyler.... ah, mide bulandırıcı.
Park Jimin, sessiz ve derslerde sürekli uyumasına rağmen okul birincisiydi. Ah, bende böyle bir şans ve zeka istiyorum. Tanrım, lütfen!
Park Jimin de zorbalığa uğruyordu ve yüzünü asla göstermiyordu. Ama bir keresinde, gecenin bir yarısı okulda ki müzik sınıfında gitar çalıp şarkı söylüyordu. Sesi baya hoştu. Yüzünü açmıştı ve yakışıklıydı. O olduğunu da yaka kartından anlamıştım. Okulda onun yüzünü ilk kez ben görmüştüm belkide. O zaman, bende onun söylediği şarkıya eşlik etmiştim.
-5 Sene Öncesi-
17.10.2015
03.00 A.M
Park Jimin ve Park Chaeyoung, okulda...
|Park Chaeyoung|
Gönüllü işimi hallettikten sonra okul koridorlarımda geziniyordum. Saat 3 te bitmişti çünkü kütüphanede ders çalışırken uyuyakalmıştım ve saate baktığımda 11.55 P.M.'di. Disiplin yerine tüm okulu temizlemeyi kabul ettiğim için haliyle. Okulda, okul mu yoksa saray mı belli değil. Dalgın dalgın yürümeye devam ettim, her zamanki ben. Ardından kulaklarım hoş bir müzik sesi işitti, sesin kaynağına doğru gittim. Gittiğimde yaka kartında Park Jimin yazan bir çocuk şarkı söyleyip gitar çalıyordu. Bense dayanamadım ve ellerimle ritm tutarak şarkıya eşlik etmeye başladım. Birden gitar sesi kesildi, hoş ve ince ses tonu ise geldiği gırtlağa döndü. Ben ise sustum ve ona baktım. Bu bizim sınıfta ki Park Jimin'di. Yaka kartında 2-7 sınıfı yazıyordu. Asla yüzünü göstermeyen ezik çocuk. Yakışıklıydı, eğer yüzünü gösterseydi bütün kızlar peşinde koşardı eminim. Şaşkınlıkla ona baktım, hemen kapşonunu örttü ve çıkmaya çalıştı. Onu kolundan tuttum ve kapşonunu kafasından çıkardım.
"Hey, nereye gittiğini sanıyorsun?"
Elimi yavaşça kapşonlusunum kolundan indirdi ve tekrar ortalıktan kayboldu.
-Günümüz-
***
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aleksitimi,,JiRosé,,
RomanceAleksitimi; "duygusal sağırlık" Kişilerin kendi ve diğerlerinin hislerini algılama yetisinden yoksun olmasıdır... |Aleksitimi hastalığı, kişinin hiçbir şekilde duygulara sahip olamamasıdır. Bunu yenmek için, duyguları tetikleyen kişiler ve olaylar g...