Jungkookun kucağıma yığılmasıyla gözlerim kanlı bedenine kaymıştı
"Çok kan var. Çok kan var"diye mırıldandım yoonginin ambulansı aradığını yeni idrak ediyordum.
"E,eun"zorla konuşmasıyla yüzünd baktım nefes almakta güçlük çekiyordu bu belliydi.
"Tamam konuşma jungkook. Yorma kendini"elleri yanağımı bulunca gözlerine baktım.
"B,ben ç,çok kötü bir,birimiyim?"gözümden akan yaşla başımı iki sallayarak
"Asla. Sen melek gibisin konuşma daha fazla yorma kendini"halbu ki bir kaç dakika önce ona nefertimi kusuyordum.
"Ambulans geldi"yoonginin sesine karşılık gözlerine öfkeyle baktım.
"Yazık"dedim onu ellerimden alıyorlardı. Bez bir torbaya yatırıp sağlık çalışanları onu indirmeye başladı bende peşinden indim.
Karnı kanla kaplanmıştı ve çok kötü görünüyordu birkindi fazlasıyla.
"Hanımefendi siz özel aracınızls gelin durumu ağır ambulansa almayız"ambulansa sedyeye yatırırken baygın gözleri beni buldu ve hafifçe tebessüm etti. Bu hali içimi yakarken çoktan kapı kapanmıştı.
--
Beş saattir ameliyatın bitmesini bekliyorduk her geçen saniye daha çok korkmama sebep oluyordu. Onu kaybetme korkusu...tarif edilemezdi.
Yoongi ise karşıda öylece duruyordu. Boş bakıyordu etrafa
"Neden yaptın bunu?"sitem edercesine sorduğumda hafifçe yutkundu.
"B,ben bilmiyorum"oturduğum sandalyeden kalkarak yanına gittim.
"Yoongi?"
"Hmm?"
"Ya ona birşey olursa?o zaman ne yapacaksın?"kaşlarını çatıp duvara baktı.
"Jungkook hep bencildi. Annem ve babam hep yanında oldular ama o hep uzaklaştı ben ise hep dışta kaldım. Üniversiteye başladığımızda bile o yine gözde çocuktu ben ise mühendislik okuyan zavallı jeon yoongi...çocukken herşey farklıydı ben,annem,babam ve jungkook. Ama büyüdükçe daha fazlasını istedi hep en iyi olmak istedi ve oluyorduda birincilik hep onun hakkıydı çünkü jungkoom böyle isterdi. Bir arabam vardı kırmızı büyük bir oyuncak araba...onu bile elimden almıştı ve şimdi ise sen hamilesin ama o yine bencillik ve nankörlük peşinde. Ben bilmiyorum bir anda oldu bir. Anda kendime hakim olamadım çünkü annem ve babamın yetiştirdiği bir çocuk nasıl böyle olurdu? Anlamamıştım.
Ve şimdi ise günahlarının bedelini o ameliyat masasında ödüyor evet belki ben hapise giricem ama karnındaki bebeği onun gibi birinden kurtardım ve bu zor olsada benim kardeşim bir canavar"göz yaşlarım durmaksızın akarken burnumu çektim."Ben ona nasıl kapıldım bilmiyorum yoongi? O çok başka biri beni hep ezerdi hel üstün olmaya çalışırdı ama o zaman bile kopya çekmiş en iyisi olmak için"gözleri beni bulurken kapı açıldı içeriden çıkan doktor maskesini çıkarıp bize baktı
"Durumu kritik yoğum bakıma alacaz"
___
Beyz sundu
Kitabı çok özlemişim be umarım beğenirsiniz yorum yapın ve vote atın
Sizi seviyorum❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fallen from heaven❦ Jeon Jeongguk
Fanfiction"Biz birbirimize ait olmayan günahların bedelini ödüyoruz"