0.17

258 21 9
                                    

Kitap iyi gidiyor.

Yorumlarınızı eksik etmeyin.

Oy bekliyorum...

Iyi okumalar(:

___

"Evet bir kalem ve bir kağıt rica edicem"kantinde oturduğum masada garsona söylediğim şeyle affalasada başını salladı ve kağıtla kalemi önüme bıraktı.

"Teşekkürler"bitkin sesimle kendime küfür ederken kalemi elime aldım hâla hastanedeydim ama ona söylemem gereken şeyleri pat diye söyleyemezdim onun aksine bir vicdanım vardı.

"Kaçıncı bu..?gidişin, gelişin, kaçışın?
Bu kaçıncı affedişim seni?
Seni tanıdığımda benim için bir rakiptin sadece.okulda sırf puan için yarıştığım bir rakip...
Ama öyle olmadı jungkook.hayat bize kötü bir oyun oynadı acımasız bir oyun.
Çok canım yandı.annemle babam öldüğünde ben yok olduğumu hissettim ama cenaze defnedilirken miseun bana yas tutarak onları geri getiremezsin dedi.bende inandım seni seçtim hayatım olarak. sana gülmeyi sende uyumayı sana sarılmalıyı seni öpmeyi istedim ama sonra ne oldu bilmiyorum biz çok iyidik çok gülerdik...
Sen yok oldun.
Senden bir parça taşıdım içimde küçük minik bir parça.güzel olur belki hm?
Hayat benden çok şey kopardı jungkook en çokta canımın cayır cayır yandığını hissettiğim 'seni sevmiyorum'deyişini verdi bana.
Çok ağladım biliyor musun?1 hafta ölü gibiydim evde tektim zaten eskiden bizim olan evimizde...
Ama şimdi herşey farklı gidiyorum senin istediğin gibi çıkıyorum hayatından sana varlığımızı bile hissettirmeden gidiyorum.
Ama keşke seni sevdiğime inanasaydın.keşke.
Bunun bir önemi olmayacak senin için belki ama...seni seviyorum.

-Cha eun mi"

Dolan gözlerimi silip kâğıdı katladım ve ayağı kalktım "kalem ve kağıt için teşekkürler"görevliye seslenip dışarı çıktım.

Dışarı doğru ilerlerken karşıma çıkan miseuna belli etmemek için gülümsemeye çalışarak yanına ilerledim gülümseyerek sarıldı.kocasının jungkooku vurduğunu hâla bilmiyordu.

"Eun mi neden dışarı çıktın?"

"Onu bunu boşverde bu mektubu jungkook uyanınca ona veririmisin?"

"Neden?sen nereye gidiyorsun?"gülmeye çalışarak.

"çok yoruldum miseun bir haftadır hastanedeyim eve gidip duş alıcam ve üzerimi değiştireceğim."başını sallayarak tekrar sarıldı belki bir daha onu görmeyeceğimi düşünerek sıkıca sarıldım beline.benden ayrılıp gülümsedi.

"O iyi olacak endişelenme hamilesin bebeğinide kendinide üzme!"başımı sallayarak "bunu ona mutlaka ver miseun.uyandığında yanında olmayabilirim belki"

"Ah tamam eun. Ama neden bunu verdiğini hâla anlamadım"

"Soru sorma miseun lütfen...şimdi gidiyorum"

"Yoongide ortalıkta yok burada olsaydı o bırakırdı seni"içimin burkulduğunu hissettim sorgu için yoongiyi götürmüşlerdi.

"Taksiyle giderim ben kendine iyi bak zaten hamilesin miseun ayakta durma hoşçakal"

"Hoşçakal"

______

Ilerdigim boş sokakta aklımdaki anılara göz yaşı döküyordum.

Hızlı trenden korktuğumu biliyordu "pislik"diye bağırmıştım kahkaha atıp bana bakmıştı

O gülüşü için Herşeyimi verebilirdim.herşeyimi.

"Bu benim rüyam rüyama girmeyi kes"diye bağırdı balkonda koluna vurup mal diye geçirdim içimden.

Aptallıkları bile özeldi bana.

Dudaklarını yakaladım gözlerini şok içinde açtı ondan uzaklaşıp "istediğimi aldım eve gidince veririm kopyanı"

Hıçkırıklarım boş sokakta yankılanırken.

Tanrı şahit jeon jungkook seni cayır cayır yakıccam.

Yaktımda o beni nasıl yaktıysa bende onu yakmak istedim ama yine kendimi yakıyordum.

Kızı deli gibi öpüyordu
"Bu kızda bulup bende bulmadığın ne var?sen benim inancımı güvenimi herşeyimi çaldın ben sana aşkımı herşeyimi verdim"

Aklıma gelen düşünceyle Adımlarım durdu beni aldatmıştı.

"Yoksa sen beni artık sevmiyormusun"yanağından akan yaşa rağmen "evet"dedi "sevmiyormusun?" "evet"

Beni sevmiyordu beni sevmiyordu beni sevmiyordu.

Bu düşünce beynimi kemiriyordu.çıldıracak gibi hissediyordum.
karnıma saplanan keskin ağrıyla inleyerek "bitti"diye mırıldandım "herşey bitti"

________

Beyz sundu.

Herkese merhaba.

Bir dahaki bölüm uzun olucak.yorumlarınız benim için çok değerli ve kıymetli yorum atarsanız kitapla ilgili düşüncelerinizi anlayabilirim.

Sizi seviyorum ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

fallen from heaven❦ Jeon JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin