0.16

164 14 6
                                    

Medyayla birlikte okuyun.
Yıllar sonra yb geldi dndnndndj
Üzgünüm.

Iyi okumalar (:

_____

Çaresizlik en büyük günahtı.
Koşmak isterken ayaklarına takılan taşlar izin vermezdi.
Bende koştum sana ama yollar kapandı izin vermediler bana...bize.

Camdan onun solgun yüzüne boş bir şekilde bakıyordum ölebilirdi.beni bırakıp gidebilirdi yapmadığı şey değildi bu.

Ellerim istemsizce karnıma giderken duygusuzca bir kaç damla göz yaşı aktı göz pınarlarımdan.

"Üşüyormusun?"mırıldanır gibi konuşup karnıma baktım "ben çok üşüyorum"acıdan sızlayan gözlerime rağmen güldüm.

"Kendini ve beni harab ettin jungkook yetmedi mi sana?"gözlerim tekrar ona kayarken.

Ellerimi karnımdan çektim derin ve sıkıntılı bir nefes verip arkamı döndüm.

"Artık gitme sırası bende değil mi jungkook? "Adımlarım odanın ters yönüne doğru giderken son kez dönüp baktım.

"Senden tek birşeyi istedim...beni mutlu etmeni ailem olmanı ailemiz olmanı"karnıma bakarak.

"Ama sen benim sana verdiğim silahla beni vurdun jungkook"yorgun gözlerim onun güzel suratında gezerken "seni seviyorum"diye fısıldadım.

"Beni korumana öyle ihtiyacım vardı ki..."arkamı dönerken "kaybettikerim senin içindi"dedim.

"Bencildin sen. Sadece kendini severdin değil mi?"botlarımın boş koridorda çıkardığı sesi dinleyerek "ben beni sevdiğini hiç hissettmedim. Benden kaçtın uzaklara kaçtın"koridorun sonuna ulaşınca başımı eğdim

"Özür dilerim sevgilim ben yaşadıklarımdan ders çıkaramadım özür dilerim..."

Yavaş Adımlarım duraksarken "şimdi ise benim gitmek hakkım öyle değil mi?"

____

Beyz sundu.

Bölümün kısalığından dolayı üzgünüm ama bu kadar olması gerekiyordu.
Ve sırf bölümü atıcam diye değer verdiğim biriyle konuşmaktan vazgeçtim. ):

Sizi seviyorum ❤

fallen from heaven❦ Jeon JeonggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin