22. Rész

478 24 4
                                    

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Másnap reggel csend uralkodott a palotában. Sehol egyetlen nesz sem a hercegnő szobája felől.
Vaggie ment is volna, hogy felébressze barátnőjét, de az ajtó zárva volt. Először azt gondolta, bezárkózott az éjszaka a rosszkedve miatt. Elkezdett kopogni, még a nevén szólítva bekiabált, de semmi válasz. Így hát elment a szoba kulcsáért, kinyitotta és belépett.
A szobában ugye senki sem volt, s Vaggie a homlokára csapott. Odament az ágyhoz, amikor észrevette a levelet. Kézbe vette a papírt, s elkezdte olvasni Charlie levelét. Vaggie lehorgasztotta fejét, de hallgatott. Zsebre rakta a papírt, kivonult a szobából és lement a lépcsőn. Lucifer már várná lányát, de amikor látta, hogy csak Vaggie jött le egyedül a földszintre, nem bírta megállni, hogy ne érdeklődjön Charlie után. :
- Charlie nem akar úgy véletlenül lejönni? - kérdezte Lucifer türelmetlenül.
- Nem tudom uram.... - mondta Vaggie úgy, mint aki nem tudna semmiről. Angel csak csendben ült az asztalnál, némán hallgatta az eseményeket.
Lucifer türelmetlenül felbaktatott az emeletre, hogy szóljon lányának, de amikor kinyitotta az ajtót, s nem látta ott Charliet, ledöbbent az arca. :
- Eltűnt.... - kapta fel a fejét a király.
- Hogy mi? - kérdezte Angel nevetve.
- Ezt nem hiszem el.... Meglógott... - lett ideges az uralkodó. - De mégis hova a viharba mehetett?!
- Akkor már nem is kell jól viselkednem?! - örült meg hirtelen Angel, de a mellette ülő Vaggie nagyon mérges lett, s már nem sokon múlott, hogy lekeverjen neki egyet.
- Most mi a bűnbánatos franc lesz?! Megígértem az Owl családnak, hogy 10 órára oda fogunk érni!! Basszus! Ez a lány az őrületbe kerget!!!
- Talán azért, mert nem akart elmenni önnel.... - szólt közbe Vaggie.
- Olyan nincs! Mint trónörökös, kötelességei vannak, amit köteles betartani! De nem ússza meg már csak azért sem!
- Ne haragudjon uram, de az amit tesz, több a soknál.... Feltétlenül muszáj hozzáadnia valakihez a lányát, hogy uralkodjon majd? - kérdezte Vaggie.
- Vaggie, aki arra születik, kötelességei vannak, s nem is akármilyenek. A népet kell fenntartani, ami nem kis felelősség. Ha tetszik neki, ha nem, hozzá kell, hogy menjen egy gazdag származású úriemberhez, akinek én adom át a hatalmat s én olyat választok, akit méltónak találok rá. De ezek szerint keresztül húzta a számításom ez a megbízhatatlan liba! De ha megtalálom....ne tudja meg mit fog kapni itthon!!!?
Be fogom zárni még az egykori gyermekszobájába egészen az esküvő napjáig!!! - lett mérges a király. Vaggie összehúzódott az asztalnál és összetörten tekintette a padlót. Mellette Angel Dust letette a reggelis tányért, majd így szólt :
- Hát... Ha nincs itthon a főnök, nyugodtan el is mehetek innen. Nem kell többé jól viselkedni. - mondta büszkén. Vaggie idegesen megragadta a karját :
- Hé! Nem csak Charlie itt a főnök!!!
- Na na! Én egy vendég vagyok... Nem bánhatsz így egy vendéggel! Ha egy vendég márpedig távozni akar, el is fog. - vigyorodott el Angel. Vaggie tudta, hogy ebben igaza van neki, ezért sem állt le vitázni vele. Angel felállt az asztaltól, majd a cuccai, amik voltak neki, mind egyes szemig összerakta, és nagyképűen távozott az épületből.
Igaz, hogy oda az ingyen szállás, de a tilalmak a szenvedélyétől rosszabb volt, mint az, hogy fizessen egy szállásért.:
- Jaj Charlie... Most mi lesz? - temette fejét a két tenyerébe Vaggie az asztalnál.
Ezután Lucifer Vaggie felé fordult :
- Vaggie, attól tartok újra meg kell, hogy keresd a lányom.
- Ne is haragudjon uram, de maga miatt szökött meg... Nyilván azért ment el, mert kényszeríteni akarta olyan dolgokra, amiket ő egyáltalán nem szeretne... Most ha még is találnám újra, nem akar majd visszajönni...
- Oh értem! Szóval már mindent nekem kell csinálnom! Ha megtalálom... Minden kegyelem nélkül haza fogom hurcolni és hozzáadom a herceghez! Eljátszotta minden türelmem! Elég volt a nyafogásokból! Hozzá fog menni a herceghez és punktum!!!! Csak találjam meg!! Kerestetni fogom mindenkivel! - kiáltotta dühösen a király. Vaggie most már valóban letört és csak azt mondogatta magában, hogy inkább ne találja meg Lucifer, de közben meg nagyon aggódott Charlieért. Talán neki is keresnie kellene őt, de nem árulja el a királynak? Vagy jobb lenne, ha nem is tudná, hol van? Ezek a kérdések jártak a fejében, végül úgy döntött, titokban a keresésére indul, s együtt lógnak meg otthonról és folytatják, amit elkezdtek.
*
Amikor Angel elutazott a stúdióhoz, az ott lévő dolgozók mind dühösen meredtek rá. Angel semmit sem értett, csak nézte, ahogy a többség tartózkodik tőle. Ekkor szembe találkozott Voxxal :
- Heló. Mi van itt mindenkivel? - kérdezte Angel mosolyogva.
- Oh helló Angel! Miért vagy itt, ha nem is ilyenkor kellene jönnöd?
-Biztosítotok még szállást? - kérdezte Angel.
- Hát ami azt illeti...egy még van szabadon... Habár Valentino nagyon nem akarta volna odaadni neked... Nagyon pipa rád, amióta kiderült minden.... - súgta Vox Angelnek.
- Aha... S most mindenki utál, ugye? - morcosodott be Angel. - Hát hogyne baszdmeg! A hülye kis picsa miatt, aki a kiskedvence volt... Aztán meg hozta a szar formáját a segg nyalóka! - mormogta tovább.
- Nos... Én odaadom a kulcsot, de ne nagyon híreszteld, hogy én hagytam, hogy itt szállj meg! A stúdió mögött vannak a szobák az udvarban. Tessék!
- Ugyan Vox! Köszi! - kacsintott rá Angel Dust, majd hátra is ment a szobájába, hogy lepakoljon. Amikor aztán kinyújtózott ágyán, boldog és elégedett sóhaj hagyta el a száját, majd rágyújtott egy cigarettára. Itt aztán senki sem mondatja meg neki, hogy mikor cigarettázzon és mikor ne.:
- Ha pedig Valentino nem fizet meg engem, ahogy kéne, majd keresek emellett is pénzt! Ki a faszt érdekel az a vérig sértődött faszkalap!? - mondogatta a pók fiú fennhordott orron.- Nem is szabadott volna dugnia azt a ribancot! Ez meg a másik! Aztán még engem gyűlölnek! Pfff!!! Csak nehogy egyszer eljárjon a pofám nekem is erről.... - mosolyodott el kárörvendően Angel. - Milyen érdekes, hogy ki sem rúgott! Nélkülem semmire se vinné! Ennyi vagy Valentino! Micsoda szerencse, hogy ennyien imádnak engem! Meggiere még csak fel sem figyeltek ennyien baszdmeg! Csak a kibaszott főnök kedvence volt! Csak azért kapta meg a főszerepet is.... Ch!!! Megérdemelte mind a kettő!!! - nevette el magát halkan.
Angel elszívta cigarettát, majd arra gondolt, elmegy csavarogni a városban határok és szabályok nélkül. Felhívta a legjobb barátját, Cherry Bombot, hogy menjenek rosszalkodni egy jót. Az őrült barátnő minden kifogások nélkül beleegyezett a mókába, aztán egy óra múlva találkoztak is az utcán.
Imádták idegesíteni az idősebbeket, provokálni a feletteseket, bombázni az utcákat, szemeteseket felrúgni, s a gyengébbeket a szemétbe dobálgatni, zsarolni a boltosokat és még sok más egyéb csínytevéseket.:
- Mi történt veled, hogy ilyen rég nem hallottam felőled?! - kérdezte nevetve az őrült Cherri Bomb.
- Túl sokminden, ami nem mókás! - mesélte panaszkodva Angel, közben az utcán futottak el egy áldozatba esett démontól, akinek épp elvették a kajáját. Angel imádta levezetni a feszültséget ezekkel a borzalmas dolgokkal. Szó szerint a dühét adta ki magából, amikor Cherrivel az utcákat igázták le.
- Úgy hallom kinyírtad egyik kollégádat. Komolyan?!
- Hogy a picsába ne! Lenyúlta a szerepem! Azt hiszed, hagyom én ezt csak úgy?! Engem nem olyan fából faragtak!
- Te vagy az én emberem!!! - pacsizott le Cherri Angellel, majd fogta a démon szendvicsét és elkezdte enni futás közben. Egy idő után egy hídhoz érnek, megálltak mind a ketten, s a démon utolérte őket. :
- Na most végetek van mind a ketten! Vagy vissza adjátok a kajám, vagy akkora nyaklevest baszok le, hogy a mennyben is hallani fogják! - fenyegetőzött a démon. Angel lenézően tekintett a random démonra, ám de mivel a démon a szendvicsre pályázott, nem vette észre, hogy Cherri mögötte állt, és egy hatalmasat lökve rajta, beleesett a szakadékba. Angel pedig jóízűen eszegetve a szendvicset végig nézte, hogy a random valaki kitörte a nyakát.:
- Szép volt barátosném!!! - nevetett Angel.
- És most hova tovább? Kinek tegyük még nagyobb pokollá a napját!? - kérdezte Cherri őrülten.
- Tudnék mondani egyet, de őt inkább ne! Még a végén én baszok rá! - morgott Angel.
- Akkor ki legyen?
- Szerintem verjünk szarrá valakit, aki kibaszott gyenge, aztán közben hadd képzeljem el a főnökömnek! - vigyorgott Angel.
- Király ötlet! Menjünk!!! - kiáltotta Cherri, aztán mind a ketten futottak is vissza a városba. Az utcán elkaptak egy kis démont a ruhájuknál fogva, szarrá verték, tűsarkúval eltaposták, majd mentek tovább nevetve.
Nap végén nevetve ültek be egy gyorsétterembe vacsizni. :
-Huuuu, nem is tudom már mikor szórakoztam ilyen jól utoljára! Charlieval baszki egyszer sem csinálhattam ilyen jókat!,, jajjeztnemszabad,, aztseszabad,, - Hagyjad már!!! Most már azt csinálok amit akarok!! A csaj lelépett, szóval.... Mi a fasznak maradjak azzal az anyáskodó kurvával, amelyik állítólag szerelmes belé!!?
- Ez komoly? - kérdezte Cherri kíváncsian.
- Aha! Le se tagadhatná! Imádja Charliet! Csak tudod mi a szar ebben??! - mondta Angel kárörvendően. - A csaj totál másba szerelmes!! - nevetett Angel.
- Uuuh! Kibe!!? - kíváncsiskodott tovább Cherri.
- Hát.... Azt nem mondhatom el.... - kapta fel ekkor hirtelen a tekintetét Angel, majd a nyakára helyezett fémgyűrűre helyezte kezét.
- Na ne mondd már!!! Pont te vagy az, aki ilyet nem mond el a legjobb barinőjének!!!? Ki vele!!
- Áh... Nem lehet, vagy végem van....
- Ne már!!!! Mégis mi lenne? Felrobbansz, vagy mi?! - nevetett a lány.
- Olyasmi.... - húzta el a száját kínosan érezve magát Angel.
- Max akkor robbansz fel, ha bombát dobok alád! Na ki vele!!! - ütötte vállon barátnőjét Cherri.
- Elmondom, amint sikerül levennem ezt a szart a nyakamról! - mutatott a fémgyűrűre Angel.
- Ez meg mi a szar?!
- Charlie és a pasija adták rám, nehogy elszóljam magam az ő kis titkukról.... Nem értem mi abban olyan titokzatos, hogy együtt vannak, de mindegy.... Ők tudják! Mivel tudnánk levenni?
- Fémvágóval?!-mondta Cherri.
- Jah. Igazad van! Menjünk valami kovácsoló szarba, vagy mit tudom én, aztán vágjuk le!
- Van egy idióta állat, aki folyton kovácsol.-ekkor a két barát viccesen egymásra mosolyogtak.
- Pentious!!! - nevettek mind a ketten.
- Na most kikészítjük!!! Huuuu!!!
- Az idegeit fogjuk széttépni! - nevette el magát Angel, s el is indultak vacsora után Pentious léghajójához.
A nagyképű kígyódémon éppen aludt a kis tojásokkal együtt, s amikor Cherriék betörtek, egy jókora tréfával üdvözölték. A farkát hozzákötötték az ágyhoz, a kezeit szintén az ágyhoz kötötték, a tojások felé pedig egy Üllőt kötöttek fel, Pentious ágya felé pedig egy vödör jéghideg vizet. Amikor a riasztó megszólalt a tárgykereteknél, Pentious épp riadt volna fel, nem tudott az ágyból mozdulni, a vödör jéghideg víz pedig a fejére esett. A hideg víz hatására a lehető legmagasabb hangok törtek elő belőle. Amikor meg a tojásokat küldte volna, hogy intézzék el a betörőket, azokra pedig ráesett az Üllő. Cherri és Angel hatalmas hahotázásba törtek ki, aztán gúnyos módon az ágyhoz sétáltak a Fémvágóval a kezükben, aztán jól az arcába nevettek mind a ketten. Pentious majd felrobbant mérgében, s Angelék leléptek a megszerzett cuccal. Szakadva a nevetéstől hagyták el a léghajót, majd Cherri otthonában próbálták leszedni Angelről a fémet, de az nem jött össze, hiszen fekete mágiával lett az rátéve. Cherri hiába próbálgatta leszedni, nem sikerült.:
- Francba bele!!! - káromkodott Angel.
- Mindegy! Nem számít barátosném! Jól áll neked amúgy is! - veregette meg a vállát Cherri Bomb.
- Igaz... Végül is... Egy nagyon jóképű valakitől kaptam! Kár, hogy nem az enyém! - huncutkodott Angel.
- Mármint Charlie fiújára gondolsz? - kérdezte Cherri kacsintva.
- Ahhaaaa. Hát mondjuk ő már nem igazán fiú... Nem is értem mit eszik azon a kis picsán!! Vagyok én baszki annyira csinos, mint ő!!! - háborgott Angel és beletúrt a hajába.
- Az már egész biztos! - vigyorgott Cherri.
- Hú a faszba! Mindjárt megyek dolgozni! Na szia barinő!!! Majd még talizunk! - rohant Angel a munkába.
- Csáó!!! Majd hívjál!!! - köszöntek el egymástól mind a ketten. Angel nagy sebességben futva indult a stúdió felé, s sajnos el is késett 10 percet.
Valentino nem igazán örült ennek. Amikor ült az asztalánál, csak dühösen nézte a biztonsági felvételeket. Aztán amikor elérkezett a film utolsó jeleneteinek felvevése, Valentino megszégyenítő módon csak annyit mondott a kollégák füle hallatára, hogy mindenki legyen nagyon ügyes és kitartó, nem úgy, mint Angel. Persze a pókfiút ez teljesen hidegen hagyta, csak vigyorgott, hogy Valentino nehogy már többnek érezze magát azzal, hogy most gyűlöli őt amiért a kis kedvencét megölte.
Az este már kezdődött is a felvétel. Mindenki pikkelt Angelre, mert a hír, végig járta az egész stúdiót. Valójában mindenki imádta Meggiet. Amikor Angel beszélni akart Vox egyik kedvenc lányával, ő is sarkon fordult tőle :
- Most meg mi a faszom van itt mindenkivel?! - kérdezte már teljesen felháborodva a pókfiú.
- Pont te nem tudod, miért haragszunk rád? - kérdezte Vox csaja.- Mindenki tudja mit tettél. Miért kellett pont a film befejezése előtt kinyírnod?
- Ja hogy csak ez a baj hogy a film befejezése előtt tettem??! Baszki!!! Elvette a munkám!! Egyáltalán nem az az ártatlan kis kurva, aminek ti láttátok őt!!! Belül egy mocskos kis álszent rohadék!!!
- Mert te nem???! Akkor nem is itt lenne Meggie ha annyira jó lett volna!!! A cég a teljesítménye miatt imádta őt!! Te meg az a kibaszott féltékeny lusta kurva, kinyírtad!!! Mert NEHOGY MÁR LEGYEN NÁLAD JOBB!!!! GYÖKÉR!!! ELBASZTAD A FILMET, ELBASZTAD AZ ÉN IDŐMET ÉS MÉG MÁS IDEJÉT IS!!! Most nyugodt szívvel a barátommal lehetnék a moziban, erre TEEE EZT IS MEGOLDOD NEKEM!!! KÖSZ SZÉPEN Angel!!! - azzal fogta magát és elvonult előle. Angel meg csak ott állt egyedül és összefonta a karjait a teremben állva.
Amikor a verekedős jelenet következett, a Meggiet helyettesítő csaj olyan szinten megverte Angelt, hogy a pókfiú nem értette mi van. Senkit sem érdekelt, hogy ez csak a film kedvéért van. Az egész társaság imádottan nézte végig a jelenetet, ahogy a csaj üti Angelt. De ezt a pókfiú sem hagyhatta, így beszállt a verekedésbe és már közösen verekedtek igazából is. Közben ment a felvétel, a rendező pedig egyáltalán nem állította le őket, csak nézte a tömeggel a vicces harcot. Angel dupla kezeivel többre ment ezután, aztán elkezdték egymást tépni, rúgni csípni és verni,közben pedig elhangzott egy-két borzalmas inzultáló megjegyzés is a szájukból! A rendező jókat röhögött rajtuk :
- Ez benne lesz a filmben. Kibaszott jó! Valódi verekedésnél nincs is jobb, amit egy filmbe tenni lehetne! - nevetett Jimmy a rendező székben. A két verekedő egyénről elszakadt a ruha, a hajuk pedig olyan kócos volt, mint a kazal. Amikor Valentino betévedt a terembe, ő állította le a verekedést. :
- Mi a faszom folyik itt kérem!!! Én értem, hogy van verekedős jelenet a filmben, de azért ennyire ne fajuljanak el! Még ha a hülye idióta buzi Angel is van benne a dologban....-nézett ekkor dühösen a strici Angelre. Angel pedig fényes mosollyal intett vissza Valentinonak. - Na de most már ugorjunk az utolsó jelenetre, aztán mindenki csinál amit akar. Legyen már kész ez a fos darab, aztán vetítsük már le!!! Fuuuh!!! - mondta idegesen a strici, aztán kivonult a próbateremből.
Azzal folytatódott is a filmjelenet felvétele. A verekedős jelenet annyira jó lett, hogy azt egyáltalán nem szedette ki Vox sem.
A végső volt a szex jelenet, amiben hárman csinálták, a menyasszony, a vőlegény és a szerető, aki Angel Dust volt az.
Angel imádta az édes hármast, közben-közben ott is összeverekedtek a ketten. A srác meg csak hátra dőlve pucéran feküdt a selyem ágyon full gazdag cuccokban és koktélt iszogatott.
Műszak végén akik verekedtek, az út szélén állva cigiztek. :
- Angel... - szólt ekkor a csaj. - Kurva jók voltunk... Igazából nem akartalak megverni, csak dühös voltam rád egy kicsit, amiért elbasztad a programom, de tudod mit? Megbocsátható.... Ez az új jelenet, sokkal jobb lett, mint az eredetileg tervezett film. - vigyorgott a csaj. Majd Angel szája is mosolyra húzódott.
- Igazából én sem utállak téged. Csak nem értettem miért akarsz te engem szarrá baszni. XD-mondta Angel, amikor a cigarettába szívott.
- Hagyjuk. Béke van?! - nyújtotta ki kezét a csaj.
- Béke!! - nyújtotta utána egyik kezét Angel, s elszívták a cigit.
Ezután a két kolléga elköszöntek egymástól, majd Angel innentől kezdve Cherrivel lakott együtt, mint lakótársak.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Túl messzire Mentünk! (befejezett) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang