Nefret

177 4 1
                                    

8 yaşındaki Gece:

Abimi çok seviyorum.En iyi arkadaşım o. Benimle her zaman ilgileniyor.Aramızda 4 yaş var ama o sanki ikizmişiz gibi bana tüm sırlarını anlatıyor. Aynı şekilde benim tüm sırlarımı biliyor.Birde Yağmur ve Gülce var. Onlar olmasa ne yaparım bilmiyorum.Annem 2 sene önce kanserden öldüğünde zaten yakın olduğum abimle yapışık ikiz gibi olduk.Bana o üzüntüyü bir daha yaşatmayacağını söyledi.Onu gerçekten çok seviyorum.

12 yaşındaki Gece:

Abim eşcinsel olduğunu açıklayalı 2 hafta olmuştu ve ikimizde bunu saklıyorduk. Abim bunu söylediğinde "Bu senin tercihin ben seni böyle de severim hatta daha çok severim. Birlikte erkeklerden konuşuruz." deyip göz kırpmıştım. Bunu söylememden sonra abim 5 saniye kadar bana bakıp bana kocaman sarılmıştı. Bende ona.

Bu iki hafta içerisinde çok gülmüştük fakat bu 2 hafta sonra odadan bizi duymuş olacakki kapıyı birden açıp bağırmaya başladı:

"Bu ne demek oluyor Yiğit! Sen Furkan Özdemir 'in oğlusun. Türkiye'nin en zengin holdingine sahip adamım ben ve sen soyumuzu ilerletmek yerine gidip kendi cinsinle fingirdeşiyorsun. Kız kardeşin evlenecek ve Özdemir soyadını kaybedecek ama sen her şekilde bu soyadı taşıyacaksın. Eğer sen bu soyadı devam ettirmezsen bu holdingin hali ne olur? Ayrıca bir milyarderin ününe leke mi süreceksin ha? Söyle Yiğit SÖYLE!"

diye bağırdı bir anda bağırmaya başladığı için başta abimle korkmuştuk fakat daha sonra kafamı abime çevirince yanaklarından süzülen damlaları fark ettim.

Abim bana dönüp çıkmamı söyledi. Çıktım ama kapıda onları dinleneye devam ettim. Abim ona bağırıyor,babam daha çok bağırıyordu ama son cümleleri beni çok korkutmuştu:

"Tamam ,eğer böyle devam edersen seni kendi ellerimle öldürürüm."

Odadan çıkacağını anladığımda kendimi son anda banyoya atmıştım. O odadan çıkınca aşağı inip abime sıcak çikolata yapmış sonra kapısına yavaşça vurmuş kapıyı hafifçe aralıyıp ona bakmıştım. Sırtını yatağına yaslamış yere oturmuştu. Bacaklarını kendine çekmişti ve ağlıyordu. Kafamı kapıdan biraz uzatıp "Hey" dedim.Bana baktı gözleri kızarmıştı. Her şeye rağmen bana gülümsemeye çalışarak baktı. Buriluk bir gülümseme."Sana sıcak çikolata getirdim." İçeri girip bardağı ona verdim ve yanına oturdum. Kendi fincanımı aldım. Ona "İyi misin?" diye sordum bana baktı bende "Değilsin." dedim.

14 yaşındaki Gece :

Son iki sene hep babamın abime bağırışları, abimle sarılıp ağlamalarımız ve tabiki babamın tehditleriyle geçtikten sonra abim artık hayattan soğuyordu. Fark edebiliyordum.

Ama ben bugün abimi son kez göreceğimi bilmiyordum.

Bir halatın ucuna bağlı,solgun ve cansız.

Tabii bir mektup yazmıştı bana :

Gece'm

Canım kardeşim,unutma seni çok seviyorum. Ben üzerime gelen baskılara dayanamadım.
Bırakmayı seçtim ama senin beni örnek almanı istemiyorum. Güçlü bir kız olacağına inanıyorum.Daha doğrusu biliyorum. Ve tekrardan seni seviyorum.

Abin.

Birkaç saniye orada durdum ve sonrasında çığlık atmaya başladım. Ağlamaya. Abimin cansız bedenine sarıldım. Bırakmak istemiyordum.

O günden sonraysa babama daha doğrusu tüm erkeklere karşı sadece bir şey hissediyordum:Nefret.

Multimedia:Yiğit (Gece'nin abisi)

Siyah YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin