1. Jaki był początek.

32 2 0
                                    

Istniały kiedyś kilka światów, były to światy o różnego rodzaju, takiego jak: ludzki, wróżek, syren, wampirów i wilkołaków oraz był jeszcze jeden, o którym wiedziały tylko rodziny królewskie, czyli zwierzęcy w którym są różne zwierzęta które mogą ...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Istniały kiedyś kilka światów, były to światy o różnego rodzaju, takiego jak: ludzki, wróżek, syren, wampirów i wilkołaków oraz był jeszcze jeden, o którym wiedziały tylko rodziny królewskie, czyli zwierzęcy w którym są różne zwierzęta które mogą zmienić się w postać ludzką tylko będą mieli uszy i ogony czy kły nawet rogi itp. Ale pewnego razu świat wróżek został rozdzielony na dwa, a jak? Posłuchajcie sami. Był kiedyś taki dzień w którym, król i królowa wróżek musieli się rozstać, ponieważ w ich kraju zaczęły się dziać złe rzeczy, więc władca ze smutkiem, mówił do swej żony o tym. Było im ciężko, ale on wiedział że nic nie poradzi na to, dlatego następnego dnia rozkazał posłannikowi rozgłosić by wszystkie wróżki i wróże się zebrali na głównym placu. Jak już król z królową, wyszedł też na spotkanie, nie byli radości po chwili kiedy zaczął mówić że dla dobra królestwa je rozdzieli. Każdy się domyślał bo w jakimś czasie było dużo zła się działo kłótni i wiele innych. Dlatego rzucił czar na innych i pokazał on kto jest dobry, a kto zły, następnie przekazał im że dobrymi będzie rządziła królowa, a on złymi. Mieszkańcy uznali to za dobry wybór bo to wychodziło na dobre dla każdego potem się powiedział że ceremonia rozdziału będzie jutro więc wszyscy polecieli do domu. Na następny dzień o tej samej godzinie królewska rodzina nabrała dużo magicznej energii odprawili czar który rozdzielił królestwo na dwie części, oddzielone granicą przez którą nikt nie mógł przejść tylko rodzina królewska. I tak się stało ale słuchajcie dalej😊. Po dwóch tygodniach rozdzielona królewska para tęsknił za sobą jednak wiedzieli że nie mogą się spotkać bo to naruszy nowe prawa, aż w jednej nocy o godzinie pierwszej władca nie wytrzymał i się szybko teleportował do swej dawnej żony, ona się ucieszyła ale wiedział że radość nie potrwa długo ponieważ nawet królewskie osoby mają ograniczenie czasowe na bycie w innym królestwie. Przytuliła go z wielką ekscytacją jednak zapomniała mu powiedzieć o ważnej rzeczy wszak że ulżyło jej bo była akurat w kuchni napić się wody więc postanowiła jemu o tym spomnić że muszą o sobie zapomnieć i założyć nową rodzinę. A król wziął wdech mocno ją przytulił i powiedział że będzie tęsknił tak czy inaczej i wrócił do domu. Lata mijały aż pewnego dnia władczyni przekazała swą koronę i królestwo następczyni tronu jednak po ciemnej stronie było to dwa dni wcześniej. Trzy lata potem, tamta królowa niestety zmarła, A jej córce urodziło się dziecko i nadała jej imię Hanna, a tak została nazwana po swej babci. W złym świecie, rok temu urodził się o dziwo, dobry chłopiec. Po siedmiu latach poszła raz po szkole z koleżankami na miejsce koło granicy, gdzie było widać królestwo białe i czarne. Kiedy rozmawiała z innymi nagle, gdy się obróciła, zauważyła złego wróża po drugiej stronie, ale nic nie zrobiła tylko się mu przywitała i zapytała to o jakie posiada imię. Chłopak spojrzał z zauroczeniem na nią i odpowiedział powoli jej, że nazywa się Jakub, a on spytał się o to samo. Jednak że zauważyli że są z rodzin królewskich ponieważ ich skrzydła były ogromniejsze i potężne ależ i tak zaczeli rozmowe zważając na innych. I tak zaczyna się tu historia mych rodziców.

NajpotężniejszaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz