Jak na ziemie po kilku latach, (ma 8) przyzwyczaiłam do ludzkich zwyczaji, ale na jednym nie..... Po prostu nie mogłam spać w nocy. Jakbym byłam jej przeznaczona, chociaż to dziwne, bo przecież moja mama ma przeciwnie słońce, a to nie jest możliwe bym miała mieć przeciwieństwo. Kiedy była wiosna, ciepła, około maja, to co nocy mnie to bardzo zastanawiało. Aż za dwa dni, do pełni! Kiedy kładłam się spać i leżałam na łóżku, oglądając filmy, nagle zza chmur wyjawił się księżyc. Jak na niego nie mogłam oderwać wzroku, przyciągał mnie do siebie. Wiec szybko, gdy nikt nie widział, wyszłam na dwór oraz kiedy byłam na polanie i spojrzałam na księżyć. Znikąd pojawił sie wokół mnie magiczny blask i pojawiły się też moje skrzydła. Po czym zaczęły one świecić bolało mnie, ale zmieniały kształt w taki sam jak księżyc. Takie dwie (C) tylko odwrócone od siebie. Co oznaczało pierwsze znakowanie. Po bólu, na moim ramieniu pojawił się znak księżyca. Aż nagle, oczy mnie szczypały, ja nie widziałam ale zmieniały kształt co od tamtego czasu w jaki księżyc był kształcie takie też me oczy po przemianie ukazało się lustro wtedy wszystko zobaczyłam.
Kiedy mi przeszło poszłam szybko do domu, nie chciałam budzić taty, miał na rano do pracy, A o tym co się w pełni stanęło, powiem mu po południu. Szybko znów przebierają się w piżamę i skazując do łóżka, patrzyłam na księżyc świecący mi w okno pokoju. I myśląc o nim zasypiałam, ciesząć się.
#Hej tu twórca i jeszcze nie które opowieści nie są skończone, bo jeszcze robię reczne obrazy do nich, ale musze gdzieś to wcisnąć jak wiadomo mam dużo spraw na głowie, widać to jak pisze opowieści w nocy. To wszystko to pa.😇👋)#
CZYTASZ
Najpotężniejsza
FantasyTo opowieść o najpotężniejszej wróżce która jest z rodziny królewskiej jednak pewnego dnia musi opóścić królestwo wróżek i schronić się na ziemi.(Opowieść pisana w os. 3 do czasuuu.)(Potem w osobie 1. W tym trochę dialogów )