2.Pierwsza zabroniona miłość.

19 2 0
                                    

Gdy jej ulubione koleżanki zauważyły że Hanna z nim rozmawia to krzyknęły i wzięły dziewczynę oraz z nią uciekły w kierunku szkoły, ale i tak się uśmiechnęła i tak po chwili podleciała pod granice i przeprosiła za tamte dziewczyny, nie chciała by on się poczuł źle oraz przyznała że jej znajome boją się wróżek po ciemnej stronie. Jakub zrozumiał ją i że on sam dziwnie się czuje jako zły chociaż jest inny, uśmiechając się zaczęli rozmawiać. Po dziesięciu minutach tamte koleżanki zwrócili uwagę że nie ma z nimi Hanny jednak bojąc się tego wróżką postanowiły pójść do zamku dlatego szybko tam poleciały i powiedziały kilku strażnikom co się stało, a oni natychmiast teleportował się pod magiczną barierę i gdy tylko tam się znaleźli ją zabrali do domu. Chłopak podejrzewał, że jej koleżanki się poskarżyły lecz i tak będzie tu przychodzić i ona też. Kiedy znalazła się w zamku jej koleżanki ciągle jej mówiły że jest zakaz rozmów pomiędzy dobrem, a złem jednak ona nie słuchała i tylko myślała o nim... A on też przez cały wieczór. W nocy o dwunastej użyła swej słonecznej magii i stworzyła komórkę komunikacyjną miedzy światami, ucieszyła się się i po chwili znów próbowała kilka razy aż jej się udało uzyskać numer jej znajomego, kiedy zadzwoniła on ze zdziwieniem pomyślał, że kto może dzwonić o tej porze, A dziewczyna powiedziała jemu że to ona, też się uszczęśliwił potem rozmawiali przez dwie godziny aż ojciec księżniczki, przybywając do jej pokoju przekazał że ma już iść spać. Ona się zgodziła i przekazała to koledze on też miał już kończyć więc się pożegnali i poszli spać. Lecz nie wiedzieli że rozmawiają z osobą królewską. Mijały lata, królewna codziennie przylatywała się spotykać z Jakubem na granicy aż pewnego dnia, kiedy już gdy na drugi dzień mieli mieć koronacje w której rodzice przekazują koronę i władzę swemu pierwszemu dziecku, zrozumieli że muszą sobie o tym powiedzieć, więc podchodząc razem do bariery, przekazali sobie o tym po chwili zaczęli się śmiać że to było to samo, doskonale się rozumieli więc to ich nie zmieniło. Oraz powiedzieli o jutrzejszym dniu. Trochę posmutnieli bo nie wiedzieli kiedy się spotkają znowu, bo rola władcy nie jest łatwa. Potem się pożegnali i odleciała do domów. Na następny dzień, przyszły do Hanny koleżanki, by pomóc jej w wybraniu ciuchów ale ona myślała tylko o chłopaku który jak ona przygotowywał się do wielkiego wydarzenia. Po tym zdarzeniu oba królestwa radowali się lecz nowa królowa i nowy król czyli wielką tęsknotę do siebie. Jednak że po imprezie wszyscy poszli spać, ale nowa władczyni po przebraniu się w takie bardziej inne ciuchy czekała do północy, a wtedy postanowiła że poleci po raz pierwszy do drugiego królestwa, po minięciu trzech godzin gdy prawie miała być dwunasta w nocy założyła kaptur i okulary by nikt jej nie rozpoznał i przy granicy się zatrzymała bo bała się że coś jej się stanie lecz nabrała nadzieji, wzięła się w garść i przeleciała przez magiczną barierę. Gdy była po drugiej stronie była w dziwnym uczucie ale to trwało z sekundę i potem leciała i szukała Jakuba i powiedzieć coś ważnego, to co czuła od samego pierwszego spotkania od kiedy to zobaczyła. Po chwili wyciągnęła komórkę i zadzwoniła do niego, on odebrał szczęśliwy i zapytał w jakiej sprawie ona dzwoni, powiedział że chce się spotkać gdzieś u niego, on ze zdziwieniem odpowiedział że lepiej przy granicy i dla bezpieczeństwa, teleportował się do niej i był zaskoczony że królowa jest w jego królestwie, a gdy ją zobaczył aż z radości podleciał i się przytulił do niej, oboje się zarumienili i po chwili nie wiedzieli jak sobie wzajemnie wyznać.

Dlatego on chciał jej to już powiedzieć, ale ona go szybciej pocałowała

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Dlatego on chciał jej to już powiedzieć, ale ona go szybciej pocałowała. To była wielka chwila w której razem byli szczęśliwi, Hanna to przeprosiła po prostu nie mogła się powstrzymać, jednak Jakub wiedział że ona czuje to samo co on, dlatego powiedział że się w niej zakochał od pierwszego spojrzenia, ona wyjaśniła że też. Po paru miesiącach w wolnym dniu, on oświadczył się jej na granicy ona radosna wróciła do domu, lecz rodzice zauważyli że jej nie było na lekcjach królewskiej etykiety......

NajpotężniejszaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz