Bab 13
Begitu,sakit hati aku ni separuh hati aku hancur seperti gelas kaca,susah aku cabut duri hati aku.Begitu,sakit hati aku ni,aku tahan perasaan aku.
Sampai bila hati aku tahan duri dia ni,faez seperti duri tusuk hati aku ni,aku cuba cabut duri faez.Tapi,aku tak boleh cabut duri dia.
"aduh"
"sakit hati aku"
"aku ada lagi hati cinta dia"
"aku tak tahu"
Kenapa,semua lelaki sama dengan faez main perasaan aku.Bertahun-tahun aku menunggu seorang lelaki cinta tulus aku.
Tuhan beri aku tabah hati,aku cuba lupa dia.Aku tak tahu buat apa lagi dia pandai curi hati aku.
suara hati
Tuhan beri bertunjuk padaku,aku rasa faez jodoh atau tak.Tapi,aku tak bisa lupakan dia faez.
suara hati
Tuhan beri aku tabah hati aku,aku pening kena pilih mana satu betul dan salah.Kenapa,orang dengki dan cemburu aku dengan faez.
Aku tak faham orang dengki apa salah aku pada mira.Mira kawan baik bella sendiri sikap dengki,cemburu dan marah padaku.
Aku tak akan putus asa kejar cinta faez,aku cari bukti kuat mira jahat sebenarnya bukan aku.Mungkin,mira reka cerita supaya aku benci dan marah faez.
"aku bukan gadis lemah orang lain kata"
"aku akan bertahankan cinta kita"
Aku berjanji diri padaku,aku tak putus asa,aku tak akan menangis lagi.
Aku buktikan pada mira.-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Cinta Putih Kembali
RomanceJangan kita sekali putus asa kejar cinta sejati seorang kita sayangi.