Bab 29
Aku cari play store facebook ringan sikit seperti lite.Aku fikir dan tengok lite guna makan tak mb telefon punya aku.
Aku cuba guna lite makan banyak internet atau tak.Aku pernah guna facebook ni masa aku zaman sekolah.
"lamanya juga aku tak buka facebook ni"
Aku tak minat mana facebook asal banyak makan pakai internet dan tak boleh mana guna internet luar.Aku kena tulis kata lalu dalam buku kecil.
Malas,aku fikir dalam kepala aku dan tulis dalam buku ni.Full dah siap download lite.
"boleh aku cari kenalan facebook"
Wow bestnya,aku guna lite seperti facebook ringan telefon daripada facebook asal berat.Kali pertama,aku guna balik facebook.
Aku harap,orang tu padam facebook lite.Sebabnya,boleh guna lagi balik facebook aku.
"gembira hati aku"
Ramai orang kenalan facebook,aku cari siapa dalam facebook ada tak aku kenal.Sudah aku boleh guna lagi facebook.
"boleh ke"
Aku masuk dalam facebook,aku dah tua ni,aku rasa dalam gua zaman batu.Baru kenal aku keluar gua.
"aku guna telefon mahal"
"aku serupa nenek tua"
Banyak aku guna tak faham guna telefon mahal dan pakai.
Contohnya:whatsapp,facebook
wechat dan lain-lain.Zaman sekarang,masyarakat maju pakai guna media sosial.
Contohnya:baru keluar guna tik tok dan lain-lain.
#selamat datang facebook(lite)#
-----------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Cinta Putih Kembali
RomanceJangan kita sekali putus asa kejar cinta sejati seorang kita sayangi.