Dia kekasih

4 1 0
                                    

Bab 28

    Aku sanggup tunggu faez terima cinta aku.Mungkin,ada alasan,tiba dia
berubah sikap dia.

   Kita tak ucapkan perasaan kita pada seorang tu kita cintai.Orang tu tak akan tahu perasaan pada dia sebenarnya.

"saya suka awak"

  Kita takut dan cakap luah perasaan pada dia,kita cinta ditolak.Jangan kita percaya cakap orang lain daripada kekasih kita.

   Cinta setia banyak halangan semua orang dengki dengan kita berdua.

   Beribu-ribu 7 air ombak kita berdua tak akan lari.Biarlah,air ombak datang kita berdua sikap tak berduli tenggelam sungai.

   Kita berdua ni tak akan terpaksa terpisah cinta setia ni,aku tetap menunggu faez ialah kekasih aku.Aku tak akan lelaki lain selain faez.

"faez seorang lelaki sempurna di mata aku"

  Kalau,faez garang seperti kucing liar,aku tak berduli faez cakap kasar sampai sakit hati pada aku.Aku tetap cinta faez seorang lelaki dalam hati aku.

  Faez seorang lelaki tampan seperti putera raja dalam hati aku ni.Jangan kita berdua ni,bergaduh nanti suka sama suka.

"hati aku berdebar-debar.Kalau,aku berjumpa dekat dia"

   Hatiku gembira dan tengok gambar faez tak hilang macam mana aku jatuh cinta gambar faez,aku dengan dia tak pernah jumpa.Aku rasa nak berhenti jadi playgirl.

    Aku dah jumpa cinta setia seorang lelaki,aku cuba belajar cinta setia faez.Aku susah nak tidur,mandi tak basah dan makan tak lalu.

  Aku tak tahu duduk mana sana dan sini,aku tengok bayang faez ada di mana tempat.Aku selalu mimpi faez dalam tidur aku.

  Cinta indah aku dengan faez kejar di
taman bunga,kita berdua ni,naik perahu di tasik tenang sekitar banyak bunga.Jangan pisahkan aku dan faez tuhan tolong.

"aku cinta dia faez"

   Biarlah,kita berdua tetap bersama dengan susah dan senang,tuhan jaga faez kekasih aku.Faez tak akan dusta cinta aku.

    Akhirnya,aku tak sengaja jumpa dalam wechat ni lelaki misteri nama faez bertemu kembali di pantai 7.Aku terkejut dan melihat faez ada di sini pantai 7.

   Akhirnya,faez mengaku kalah dan hilang ego,aku jalan arah faez.Lalu aku tutup mulut faez.

"shhh"

    Aku dah lama dah,aku maafkan faez.Kalau,faez berkali-kali sakit hati aku.Aku tetap cinta pada faez seorang lelaki dalam hati aku.

"terima kasih pikah"

"faez belum pernah jumpa seorang gadis sikap baik hati dan tak demdam orang lain"

    Aku seorang gadis sikap baik hati dan tak demdam dengan orang lain.Kalau,orang cakap kasar sampai sakit hati aku.










    

-----------------------------------------------------------

Cinta Putih KembaliWhere stories live. Discover now