Akhirnya cerita

5 1 0
                                    

Bab 32

Saya buat buku novel ni ketiga.Saya ubah cerita,ringkas bab muka surat dan kulit buku baru tajuk novel cinta putih kembali.

Cinta putih kembali tentang seorang gadis nama pikah sikap suka main perasaan semua lelaki.Dulu,aku cinta setia seorang lelaki.Sekarang ni,aku benci dan balas demdam semua lelaki main perasaan aku.

Kali pertama aku download wechat ni,aku rasa sakit kepala dan letih tunggu belum siap download wechat ni.Aku baru siap kerja suri rumah tangga.

Aku paling benci orang ganggu aku duduk rehat,aku asyik lagu jiwa dalam telefon aku.Aku terkejut dan tengok ada orang call telefon aku.

Aku block whatsapp lelaki ni otak betul mana.Lelaki zaman sekarang ni lapar kasih sayang kepada semua wanita.

Aku malas ingat pesan kawan kelas aku cakap,aku tak mati dan tak ada kekasih.Kawan kelas aku bersyukur dah ada kekasih.

Aku terpaksa cari lelaki jadi kekasih aku.Dalam hati aku sebenarnya aku putus asa cari lelaki sesuai dengan aku.

Niat aku balas demdam pada semua lelaki,aku buat game sebenarnya balas demdam.Nama game ni queen playgirl.

Aku cuba pancing ikan emas ada tak dalam tasik,aku add wechat lelaki misteri nama faez.Aku baru putus cinta zaman sekolah.

Aku geram sikap lelaki misteri malu kucing,aku ingat lelaki misteri tak terima add wechat aku.Lelaki misteri beli minta kad prepaid padaku.

Aku sendiri tak ada duit mana beli kad prepaid telefon aku,ayah aku beli kad prepaid padaku.Aku tak boleh beli kad prepaid padanya.

Aku dah lama masej wechat lelaki misteri ni,aku rasa on internet ni dan masej wechat padanya.Aku terkejut dan tengok gambar lelaki misteri faez tampannya

Tiba,adik faez nama bella tanya padaku,aku kena berhati-hati dengan adik faez.Aku terpaksa tipu depan adik faez.

Aku tanya dan senyum palsu pada bella,aku minta gambar dan lalu letak gambar abang bella.Dalam hati aku risau dengan bella.

Aku menyesal on internet ni,aku terkejut dan tengok faez masej hantar pada aku.Aku menyesal baca masej faez buat hati aku hancur.

Tiba,aku jatuh cinta pada faez,tanpa aku sedar aku suka pada faez macam mana,aku belum pernah jumpa faez.
Aku tak faham dalam hati aku ni

Aku terpaksa beritahu sebenarnya padanya,aku rasa malu cakap luah perasaan aku padanya.Aku tak faham adik perempuan sikapnya pelik dan tak pegang pada janji.

Dulu bella katanya setuju aku dekat dengan abang bella.Sekarang,bella katanya tak setuju aku dengan abang bella.

Aku tak faham sikap gadis ni sikap pelik dalam group,gadis ni dengki padaku,gadis pelik ingat aku jadi ratu dalam group.Aku tak pernah ambil kawan-kawannya dalam group.

Kawan bella nama mira suka duit dan harta bukan abang bella,mira pandai cakap seperti lidah buaya dan dalam dua muka.

Dua orang nama bella dan kawan bella mira ganggu majlis kahwin aku bersama dengan faez.Semua orang seperti orang tua faez dan kawan aku marah dan geram bella dan mira.

Orang tua faez muka merah tanda malu muka dan tak tahu letak muka depan semua orang datang di majlis kahwin.Bella berbuatan ni jatuh imej keluarga faez sendiri.

Akhirnya,bella baru boleh terima nyata kawan bella sendiri nama mira jahat sebenarnya bukan aku.Hidup aku bahagia aku bersama dengan faez.

-----------------------------------------------------------



Cinta Putih KembaliWhere stories live. Discover now