Ma lesz az első napom az új sulimban. Már napok óta erre vártam...de most valamiért mégis görcsbe rándult a hasam...biztos csak ideges vagyok. Ez átlagos érzés,ugye? Egyre jobban mondogattam magamnak,hogy:
,,Nyugi, mély levegő!"
Úgy látszik hátásos volt, mert már kevésbé voltam ideges.Befejeztem a reggeli rutinom, majd lementem a konyhába.
,,Jó reggelt!"-köszöntem.
,,Jó reggelt neked is!"-mondta az anyukám.
,,Figyi anya,elvinnél ma a suliba?"
,,Persze kincsem! De előtte még reggelizzél meg."Miután végeztem elindultunk. Még mielőtt a sulihoz értünk volna szóltam anyának, hogy itt jó lesz. Döbbenten nézett rám.
,,Csak nem szégyelsz engem?"
,,Nem persze anya, csak tudod ez az első napom és hát...."
,,Jól van,tudom mire gondolsz. Majd suli után érted jövök."-mondta
,,Oké köszi, szia!"
,,Szia!"-mondta majd elhajtott.Elindultam a suli felé. Nagyon sokan voltak az udvaron. Bementem az épületbe és mint egy labirintus. Annyira figyeltem a termeket, hogy hirtelen neki mentem valakinek. Amikor felnéztem egy nagyon helyes fiú állt előttem. Zöld szemeiben el tudtam volna veszni. Éppen azon gondolkodtam, hogy biztos jár foci edzésekre mert még mindig fájt a vállam azután,hogy neki mentem, amikor hirtelen megszólalt:
,,Tudod egy bocsánat kérés is jól esne a stírölés helyett!"-mondta flegmán.
,,Óh tényleg bocsánat...és várjunk...mivan??? Én nem stíröltelek! Csak elgondolkodtam valamin."
,,Jah persze."-majd megforgatta a szemét és elmosolyodott az én felháborodásomon.
Az a mosoly...Istenem!...napokig el tudnám nézni! Volt benne valami ami hirtelen megfogott. De szerintem nem csak engem, hanem minden lányt.
Hirtelen megszólalt:
,,Mi a neved új lány? Még sosem láttalak korábban."
,,Isabella Jones!-mondtam.
,,Szép név! Csak úgy, mint a viselője!"-rám kacsintott, majd én azonnal elpirultam.
Majd valaki a tömegből odajött hozzá és mondott neki valamit.
,,Bocs most mennem kell, majd még találkozunk....Stírölős új lány!"-az utóbbi mondatott eléggé megnyomta.
Mire én felháborodtam:
,,Ne hívj így!"-mondtam.
De erre már nem válaszolt, csak rám kacsintott és elszaladt.Ezután az elég bizar és rövid beszélgetés után meg találtam azt termet ami nekem kellett. Leültem egy üres padhoz. Már épp kezdtem volna visszaemlékezni azokra a gyönyörű zöld szemekre amikor hirtelen valaki lecsapódott mellém.
,,Szia, te új vagy?"-kérdezte egy lány.
,,Szia, igen, Isabella Jones vagyok. És te...."
,,Jessica Brown személyesen."-mondta.15:00-ra vége lett az összes óránknak.
Jessicával annyira jóba lettünk, hogy ha egy idegen látott volna minket azt hitte volna, hogy mi már sokkal régebb óta ismerjük egymást.Leültünk egy padra az udvaron és ott beszélgettünk még. Nem tudom miért de késztetést éreztem arra, hogy megkérdezzem Jesstől annak a fiúnak a nevét:
,,Jess mi a neve annak a fiúnak ott az udvar másik túloldalán?"
,,Óh ő Jake Miller. A suli legrosszab fiúja. De egyben a legvonzóbb is.-erre perverz módon rám mosolygott majd folytatta:
,,Minden lány őt akarja. De Jake csak egyéjszakás kalandokra vágyik. Semmi több."-mondta.
,,Tudsz még róla valamit?"-mondtam.
,,Mást nem. De miért érdekel?"-kérdezte.
,,Csak kíváncsi vagyok."-mosolyogtam majd témát váltottam.Eljött a csütörtök. Az suli udvaron ülve beszélgettünk Jessicával.
,,Na és mit fogsz csinálni hétvégén?"-mondtam.
,,Egy buliba vagyok hivatalos,de semmi kedvem elmenni."-mondta. Majd hirtelen rácsapott a lábamra.
Annyira fájt, hogy hirtelen visítottam egyet.
,,Eljöhetnél velem a buliba. Így legalább én se unatkoznék meg te sem."-mondta.
,,Miből gondolod, hogy unatkoznék hétvégén?"
,,Miért nincs igazam?"-mondta.
,,Jó igazad van, tényleg nincs semmi programom a hétvégére."
,,Akkor eljössz?"-kérdezte nagy boci szemekkel amire nem mondhattam nemet.
,,Jó rendben,de mikor lesz?"
,,Holnap."
,,Oké benne vagyok de segíts kiválasztani a ruhámat!"-mondtam.
,,Természetesen."-vigyorgodt.Péntek délután már izgatottan vártuk Jess-szel a bulit. Átmentünk hozzám majd ruhát keresgéltünk a szekrényemben. Nehéz volt a választás,de végül egy fekete bőrszoknyánál és egy picit mélyebben dekoltázsolt felsőnél maradtunk. Begöndörítettem a hajam és egy minimális sminket is tettem az arcomra. Végre elkészültünk.
Jess egyik haverja jött értünk kocsival. Amikor megérkeztünk egy hatalmas ház előtt szálltunk ki. Rengetegen voltak az udvaron és a házban is. Mindenki bűzlött az alkoholtól. Aki még nem volt részeg az folyamatosan húzta meg a piákat. Bent hangosan bömbölt a zene.
,,Bella gyere táncolni!"-ordította Jess a fülembe.
Igen a barátaim csak Bellának szoktak hívni.
,,Menjünk!"-ordítottam én is.Már egy jó ideje csak táncoltunk.
,,Figyelj elmegyek megkeresem a mosdót pár perc és jövök."-mondtam.
,,Oké,menj csak én el leszek itt addig a fiúkkal."-mondta Jess majd rám kacsintott.Nagy nehezen, egy csoda folytán megtaláltam a mosdót. Láttam, hogy Jessica nagyon jól érzi magát az egyik fiúval így gondoltam körbe nézek az emeleten. Találtam egy üres szobát. Bementem és éppen amikor körbe néztem hirtelen berontott valaki......
Sziasztok! Ez az első könyvem! Remélem tetszeni fog mindenkinek! Lehet, hogy lesznek benne helyesírási hibák amikért előre is bocsi! Ha nagyon összecsapott lett akkor az azért van mert nagyon siettem hogy elkészüljek vele!
YOU ARE READING
Szívesség a rosszfiúnak
RomanceIsabella Jones egy átlagos 17 éves lány, aki nemrég érkezett meg az új sulijába. Hirtelen az élete teljesen felfordul egy különös szívesség után...