Később mind a ketten bealudtunk...Reggel arra ébredtem fel, hogy kiskifli nagykifli formájában voltunk. Jake még ott aludt mellettem. ,,Ahww de aranyosan alszik"-gondoltam magamban. Keltem volna fel az ágyból amikor hirtelen erős szorítást éreztem...Jake húzott vissza magához...
,,Nem mész te sehova!"-jelentette ki.
,,És mi van akkor ha az anyukám benyit?"-kérdeztem tőle.
,,Ne aggódj ennyire miatta!"-mondta majd megcsókolta a nyakamat. Szembefordultam vele és a szemébe néztem. Közelebb jött majd megcsókolt. Hevesen csókolóztunk és egy pillanat alatt már én voltam felül és ő volt alul. Megfogta a seggemet mire én még nagyobb odaadással csókoltam meg. Egyszer csak arra lettünk figyelmesek, hogy benyitott valaki a szobába.
,,Itt meg mi történik?"-kérdezte az anyám. Rögtön felálltunk az ágyból.
,,Ömm....hát...csak..."-dadogtam.
,,És ki ez a fiú?"-kérdezte.
,,Én a barátja vagyok!"-mondta Jake.
,,Ő nem a barátom!"-vágtam rá.
,,Még..."-mondta mosolyogva majd rám kacsintott. Abban a pillanatban elpirultam.
,,Hogy hívnak?"-kérdezte anya Jaket.
,,Jake Millernek hívnak."
,,Szóval Jake...."-mondta anyám.
,,Igen asszonyom!"
,,Ha összemered törni a szívet arra számíts, hogy búcsút mondhatsz örökre a farkadnak és a bolyóidnak!"-amikor Jake meghallotta ezt a kijelentést elsápadt.
,,Jajjj anya...."-mondtam neki.
,,Megértetted?-kérdezte tőle.
,,Igen asszonyom! Teljes mértékben!"-majd hozzátette.-,,Tudja, szeretem a lányát és sose tennék olyat amivel ártanék neki."-nézett mélyen Jake az anyukám szemébe majd összekulcsolta a kezünket és jó erősen magához húzott.
,,Rendben van."-mondta anya.-,,De legalább máskor csukjátok be kulccsal az ajtót! Ja és ne feledkezzetek el védekezni!"-jelentette ki.
,,Jajj anya,ne már....!"-mondtam.
,,Természetesen!"-mondta Jake az anyámnak.
Amikor anya kiment megfogott Jake és belerántott az ágyba. Most ő került felülre.
,,Jófej anyukád van!-mondta.
,,Ne is mondd!"-nevettem fel.
,,Amit az anyámnak mondtál az igaz volt?"-kérdeztem tőle.
,,Igen minden."-mondta.-,,Szeretlek Bella és azt akarom, hogy a barátnőm legyél! Na mit szólsz hozzá?"-mondta nekem izgatottan.
Amikor kimondta azt a szót, hogy ,,Szeretlek!" a szívem hevesebben vert mint eddig. Láttam a szemében, hogy amit mond azt tényleg komolyan is gondolja.
,,Szeretlek Jake! És igen nagyon szeretnék a barátnőd lenni!"-mondtam mire elmosolyodott és megcsókolt.
Kívántam a csókját, de ő abbahagyta.
,,Héé miért hagytad abba?"-kérdeztem.
,,Mond még egyszer!"-mondta.
,,De mit?"-kérdeztem.
,,Azt, hogy szeretsz!"-mondta.
,,Szeretlek teljes szívemből!"-mondtam és felcsillant a szeme.
Megcsókolt megint. Most még szenvedélyesebb volt mint máskor. Elkezdte felhúzni a pólómat amikor az anyukám lentről felkiabált:
,,Gyertek le reggelizni!"
Ahjjj ne már! Miért pont most?
,,Megyünk!-kiabáltam vissza.
Felkeltem az ágyból és mentem volna ki az ajtón amikor hirtelen Jake felkapott és úgy ment le velem.
,,Tegyél le!"-parancsoltam rá.
,,Attól tartok nem foglak,szépségem!"-mondta majd rácsapott egyet a seggemre. Akaratlanul felnyögtem egyet. Ezt gondolom észre vette, mert letett a földre és megcsókolt.
Megreggeliztünk. Később felöltöztünk és elvégeztük a reggeli rutinunkat. Sajnos elköszöntünk egymástól és elment.Hétfőn a szokásos rutinomat elvégeztem. Lementem reggelizni.
,,Reggelt!"-mondtam az anyukámnak.
,,Neked is kincsem!"-mondta.-,,Elvigyelek ma suliba?"-kérdezte.
,,Köszi,de nem kell. Ma Jake visz el."-mondtam.
,,Ááh értem."-mondta.-,,Szimpatikus fiú és látszik rajta,hogy tényleg szeret téged!"-tette hozzá.
,,Örülök,hogy így gondolod!"
Megreggeliztem. Egy kis idő múlva csengetésre lettünk figyelmesek.
Kinyitottam az ajtót és Jake állt ott.
,,Szia szerelmem!"-mondta.
,,Szia kicsim!"-köszöntem neki.
Magához húzott és megcsókolt.
,,Anya itt van Jake!"-kiabáltam neki a konyhába.
,,Oké,szia!"-mondta.
Kinyitotta nekem a kocsiajtót majd beült ő is. Közelebb hajolt megcsókolt.
,,Mehetünk?"-kérdezte.
,,Igen!"-mondtam.
Csendben ültük végig az utat.
Vezetés közben levette az egyik kezét a kormányról, majd megfogta az én kezemet.Amikor megérkeztünk a suliba összekulcsolt kézzel indultunk az épületbe. Mindenki minket nézett.
,,Hallod ezek mind szemtengely ferdülést kaptak?"-kérdeztem nevetve mire ő is felnevetett.
,,A te szépségedtől ki nem kapna azt!"-beleharapott az alsó ajkába majd megcsókolt mindenki előtt.
,,Sziasztok!"-jött oda Jess hozzánk.
,,Szia!"-köszöntünk egyszerre.
,,De cukik vagytok együtt!"-jelentette ki.
,,Köszönjük!"-mondtam.
,,Elrabolhatom egy picit Bellát?"-kérdezte Jess Jaket.
,,Ha muszáj!"-mondta mire megforgatta a szemét.-,,Majd találkozunk még?"-kérdezte tőlem.
,,Igen persze életem!"-épphogy kimondtam az ,,életem" szót rögtön az ajkaimra tapadt.
,,Szia hercegnőm!"-köszönt.
,,Szia hercegem!-mondtam mire Jake már el is ment.
Odafordultam Jesshez.
,,Mit akartál mondani?"-kérdeztem Jesstől.
,,Azt hiszem....."-kezdett bele.
CZYTASZ
Szívesség a rosszfiúnak
RomansIsabella Jones egy átlagos 17 éves lány, aki nemrég érkezett meg az új sulijába. Hirtelen az élete teljesen felfordul egy különös szívesség után...