/Odafordultam Jesshez.
,,Mit akartál mondani?"-kérdeztem Jesstől.
,,Azt hiszem....."-kezdett bele./,,Azt hiszem szerelmes vagyok!"-mondta.
,,Mi? Tényleg? Az nagyszerű! Na és ki ez a fiú?"-kérdeztem kíváncsian.
,,Mattnek hívják. Ott áll a haverjainál. Magas. Sötétbarna hajú,barna szemű és fekete póló van rajta."-mondta.
,,Áá meg van!"
,,Tudod amikor hazamentem...."-kezdett bele.
,,Na ne! Te nála voltál?"-kérdeztem tőle egy perverz mosollyal.
,,Ami azt illeti...igen!"-mondta.
,,Na és mi volt? Játszotatok?"-kérdeztem tőle még mindig perverzen mosolyogva.
,,Nem addig nem jutottunk el,mert a testvére benyitott ránk!"
,,Csak úgy mint nálunk!"-felnevettem.
,,Mi? Rátok nyitottak?"-kérdezte tátotszájjal.
,,Igen. Este anyum ránk nyitott,de Jake eltudott bújni, de reggel már nem. Gondolj bele, hogy Jake félmeztelenül egy boxerban volt, én felette voltam egy pólóban és éppen a seggembe markolt amikor anyukám benyitott!"
,,Na jó! Mit szólt ehhez az anyukád?"-kérdezte Jess.
,,Ja csak annyit, hogy máskor csukjuk be az ajtót, meg védekezzünk....ó és megfenyegette Jaket."-mondtam. Elkezdtünk mind a ketten nevetni.
,,Na és mit szólt Matt testvére?"-kérdeztem tőle.
,,Hát azt mondta, hogy: ,,Matt ha dugni akarsz egy csajjal legalább zárd már be az ajtódat!" és nevetve kiment."-mondta nevetve.
,,Na hát ettől az én esetem sokkal rosszabb!"-nevettem én is.
,,Az biztos! Na de most menjünk órára mert elfogunk késni!"Vége lett a napnak. Végre! Már azt hittem, hogy sose fog ez megtörténni!
Elindultam ki az épületből. Amikor kiléptem az ajtón valaki félrehúzott. Jake volt az. Megcsókolt majd köszönt:
,,Szia kicsim!"-mondta.
,,Szia szerelmem!"-majd adtam egy puszit a szájára.
,,Elviszlek valahova ma délután! Benne vagy?"
,,Veled mindenben!"-mondtam és Jake az ajkaimra tapadt.
,,Gyere hazaviszlek!"-mondta. Nem válaszoltam neki semmit csak bólintottam egyet.
Elindultunk a kocsija felé. Kinyitotta nekem az ajtót és beültem majd ő is beült. Egész úton csendben voltunk. Csak szimplán élveztük, hogy egymás közelében vagyunk. Megérkeztünk hozzám. Mielőtt kiszálltam volna a kocsiból megcsókoltam.
,,Szia hercegnőm, majd 6-ra érted jövök!"-mondta Jake egy sármos mosollyal.
,,Oké, szia hercegem!"-mondtam szintén mosolyogva.
Bementem a házba és letettem a cuccaim. Anya éppen a konyhában volt.
,,Szia anya!"-mondtam és egy puszit nyomtam az arcára.
,,Szia kincsem!"
,,Elmehetek ma Jakekel randizni?"
,,Igen, persze, miért ne?"-vigyorgott.
,,Okés, köszi!"-mosolyogtam és felmentem a szobámba.
14:50 volt. Megcsináltam a házimat majd lefeküdtem az ágyamra és megnéztem egy filmet. Mivel még volt időm bőven, ezért megnéztem még egy filmet. 16:50 volt, ezért úgy döntöttem, hogy elkezdek készülődni. Gyorsan megmostam a hajamat és lefürödtem. Megmostam a fogamat. Felöltöztem. A választásom egy hosszú kék ruhára esett ami az egyik lábamnál combközépig fel van vágva. Megcsináltam a sminkemet és begöndörítettem a hajamat. 17:50-re kész lettem. Lementem a nappaliba és ott vártam meg Jaket amíg nem jött. De mielőtt letudtam volna ülni anya odajött hozzám.
,,Nagyon gyönyörű vagy! Szerencsés ez a Jake!"-mondta mosolyogva és az örömtöl majdnem elkezdett sírni.
,,Köszi anya, de ha most majdnem sírsz akkor mi lesz a bálomkor?"-mosolyodtam el.
,,Akkor majd megpróbálom valahogyan visszatartani, de nem ígérek semmit!"-majd odajött hozzám és megölelt. Visszaöltem. Az ölelkezésünket a csengnő zavarta meg.
,,Óh már biztosan itt van Jake!"-mondtam majd elindultam az ajtó felé.
Amikor kinyitottam olyasvalakit láttam ott akire nem számítottam.....
YOU ARE READING
Szívesség a rosszfiúnak
RomanceIsabella Jones egy átlagos 17 éves lány, aki nemrég érkezett meg az új sulijába. Hirtelen az élete teljesen felfordul egy különös szívesség után...