/,,És arra is emlékszel amit utána ígértél meg nekem?"
,,Igen, azt ígértem, hogy bármit meg fogok neked tenni ha kérsz valamit."-mondta Jake./,,Lenne egy kérésem!"-mondtam.
,,És mégis mi lenne az?"-kérdezte meglepődve.
,,Csókolj meg!"-mondtam.
Én se hittem el amit mondtam. Csak úgy kicsúszott a számon. Jake is elégge meglepődött a kijelentésemen:
,,Hogy mi?"-tátotta ki a száját.
,,Jól hallottad, csókolj meg!"
Majd habozás nélkül az ajkait az enyémhez préselte. Finom és édes volt a csókja. Kezeit a derekam köré kulcsolta, én pedig a kezemmel a hajába túrtam.
Nyelve szinte könyörgött a bejutásért. Szóval hagytam neki. A csókunk egyre szenvedélyesebbé vált. Megfogta a derekam és egy erős mozdulattal az öléből az ágyra tett. A lábaimat a dereka köre kulcsoltam. Lekerült róla a felsője, majd az enyémet kezdte felhúzni amikor hirtelen benyitott valaki.
,,Óhh bocsi csak szólni akartam, hogy én hazamegyek."-mondta Jess.-,,Ti csak folytasátok ott ahol abbahagytátok."-kacsintott rám és villantott egy perverz mosolyt is. A szájával valami olyat próbált formázni, hogy:
,,Mindent bele csajszi!"
Hogy én mennyire nem értem őt! Egyik pillanatban tegyem féltékennyé Jaket, a másikban meg már feküdjek alá!
Majd hirtelen megszólalt Jake:
,,Neked is haza kéne menned. Elkísérjelek?"-mondta az alsó ajkába harapva és lemászott rólam.
,,Aha az jó lenne, de előtte...."-magamhoz húztam és megcsókoltam. Jake fogadta is. Amikor szétváltunk ezt mondta:
,,Abba kéne hagynunk vagy az biztos, hogy haza se fogsz menni!"-nézett rám a perverz mosolyával majd kacsintott egyet.
Nem mondtam semmit csak bólintottam egyet.Hazakísért és odajött a bejárati ajtóhoz.
,,Arra gondoltam, hogy esetleg tudnál-e maradni egy kicsit?"-kérdeztem Jaketől szerényen.
,,Már azt hittem meg sem fogod kérdezni!"-mondta mosolyogva és az ölébe vett. Csókolózva mentünk be a házba. Óvatosan bezárta az ajtót, de még ekkor se hagytuk abba. Még szerencse, hogy a szüleim nincsenek otthon. Felvitt a szobámba majd belefektetett az ágyba. Rám mászott majd elkezdett hevesen csókolni. Levettem róla a pólót és folytattuk a csókolózást. A fülemhez hajolt és belesúgott valamit.
,,Megőrjítesz Bella!"-mondta Jake.
1000%-ig biztos voltam benne, hogy elpirultam. Egy hirtelen mozdulattal helyet cseréltünk. Így én voltam felül.
Már rólam is lekerült a póló. Hirtelen ajtó csapódást hallottunk.
,,Valaki itt van!"-mondta.
,,Nem tudom ki lehet az, hiszen a szüleim nincsenek itthon."-mondtam.-,,Gyorsan öltözz fel és búj el!"
,,De hova?"-kérdezte.
,,Az ágy alá!"
,,Hogy sosincs más búvóhely!"-nevetett fel és már be is mászott az ágy alá. Gyorsan felvettem vissza a pólómat és épphogy leültem az ágyamra már be is nyitott az a bizonyos valaki a szobámba.
,,Szia Bella!"-mondta.
,,Áá szia anya! Ilyen korán hazajöttél?"
,,Igen, szerencsére hamarabb elengedtek a munkahelyemről"-mondta.-,,Na és milyen volt a buli?"
,,Egészen jó volt!"
,,Na ennek örülök. De most megyek aludni, mert fáradt vagyok."
,,Oké. Jóéjt!"-mondtam.
,,Jóéjt neked is!"Amikor kiment a szobámból nyitva hagyta az ajtómat. Hogy a szülőknek ez miért jó? Mindig nyitva hagyják, pedig tudják, hogy nincs is senki más a szobában a gyereken kívűl. Vagyis most tényleg van valaki a szobámban, de az most más.
Becsuktam az ajtómat és hirtelen Jake odajött és hátulról sorosan magához húzott.
,,Most el kell mennem?"-mondta szomorúan.
,,Nem kell, nyugodtan maradhatsz. Csak lehet, hogy most nem kéne nagy hangot csinálnunk."
Amint kimondtam, hogy maradhat felcsillant a szeme és elkezdett mosolyogni.
,,Itt maradsz velem reggelig?"-kérdeztem.
,,Persze szépségem!"-mondta és én beleharaptam az alsó ajkamba.
,,Átöltözök a pizsimbe."-jelentettem ki.
,,Oké én addig itt leszek és bámulni foglak."-mondta majd rám kacsintott.
Ránéztem majd a tekintetemmel próbáltam vele közölni, hogy forduljon el.
,,Jól van rendben."-mondta a szemét forgatva.-,,De hidd el egy hét múlva már a ruháid nélkül fogsz itt szaladgálni előttem!"-jelentette ki és rám kacsintott.
,,Hahaha."-mondtam.Gyorsan levettem a ruháimat majd felvettem egy bőpólót. Amikor megfordultam láttam, hogy Jake is levetkőzött boxerre. Bebújtunk az ágyba és a derekamnál fogva magához húzott és átkarolt. A fülem mögé tett egy tincset majd ezt súgta bele:
,,Nagyon gyönyörű vagy ebben a pólóba, csak kár hogy nem az enyém!"-mondta szomorúan.
Erre megfordultam és megcsókoltam.
Felült az ágyamban majd én beleültem az ölébe. Egy szenvedélyes nyelves csókot vetettem be. Gondolom ez tetszett neki, mert akkorát markolt a seggembe, hogy egy kicsit felnyögtem. Majd elkezdte csókolni a nyakamat. Egy pontnál a nyakamon akaratlanul megint nyöszörögtem. Ezt észre vette majd tovább folytatta ott. Elkezdtem egyre jobban izegni-mozogni az ölében. Beletúrtam a hajába mire abbahagyta és megcsókolt.
,,Abba kell most azonnal hagynunk!"-mondta Jake.
,,Miért?"-kérdeztem értetlenül.
,,Keményedésem van és ha tovább folytatjuk nem fogok bírni leállni. És gondolom nem akarod, hogy anyud hangos nyögésekre keljen fel?!"-mondta.
,,Jó rendben."-majd leesett amit mondott. Éreztem is hiszen az ölében ültem.-,,Csak nem felizgultál rám?"-kérdeztem tőle egy perverz mosollyal és rá kacsintottam.
,,Ó de még mennyire!"-mondta mire én hajoltam volna, hogy megcsókoljam.
,,Hééé mit képzelsz?"-tolt el magától.
,,Csak egy utolsót!"-kértem őt.
,,Attól tartok nem lehet."-mondta. Majd végül beadta a derekát egy rövid csókra.
YOU ARE READING
Szívesség a rosszfiúnak
RomanceIsabella Jones egy átlagos 17 éves lány, aki nemrég érkezett meg az új sulijába. Hirtelen az élete teljesen felfordul egy különös szívesség után...