Abban a pillanatban megindultunk ki az udvarra. Leültünk egy padra és elkezdtünk keresni valakit. Akárkit aki nem Jake volt....Hirtelen bűntudatom lett az egésszel kapcsolatban....hiszen mégsem felejthetem el őt egyről a kettőre....
,,Mi a baj?"-kérdezte Jess.
A fenébe, túl jól ismer. Biztos látta rajtam, hogy kezdem magam meggondolni.
,,Áá semmi csak elgondolkodtam!"
,,Biztos!"-vágtam rá rögtön egy kamu mosollyal.
,,Ha te mondod."-mondta.
Hirtelen rácsapott egyet a lábamra. Akkorát ugrottam,hogy még Jess is mrgijedt.
,,Leszokhatnál már erről!"-mondtam neki a fájó lábamat simogatva.
,,Bocsi csak megörültem!"-mondta nevetve, majd egy nagy ölelést adott.
,,Minek örültél meg?"-kérdeztem kíváncsian.
,,Emlékszel még a bulira?"
,,Igen."
,,Na szóval akivel ott táncoltam annak az egyik haverja folyamatosan rólad kérdezgetett."-mondta.
,,Tényleg? És hogy hívják? Idejár?"
,,Aha tényleg, a neve Ethan és igen idejár,most végzős."-,,Nagyon helyes fiú,aranyos mosolya és szőkés haja van."-erre perverzen mosolygott rám.
,,Biztos jó pali ezek alapján!"-mosolyogtam én is perverzen.
,,Nézd ott van!"-mondta.
Egy tényleg nagyon helyes és szexi fiúra mutatott.
,,Meg sem említetted, hogy ennyire izmos!"-majd meglöktem a karját.
,,Nyugi tigris, nehogy ráugorj még itt nekem a végén!"
Erre mindketten felnevettünk.Szerencsétlenségemre észre vette, hogy nagyon bámuljuk ezért odajött.
,,Sziasztok!"
,,Szia!"-mondtuk egyszerre Jessicával.
Majd Ethan felém fordult.
,,Még nem ismerjük egymást ha jól tudom. Ethan vagyok. És te pedig..... -mondta.
,,Isabella vagyok."-mondtam.
Majd ránéztem Jessre és próbáltam tudtára adni, hogy jó választás volt Ethan.
,,Egyébként lesz egy buli az egyik haveromnál és arra gondoltam, hogy eljöhetnél...khmm...vagyis eljöhetnétek! Pénteken lesz! Piát ne hozzatok, úgyis lesz elég!"-nevetett majd rám kacsintott.-,,Benne vagytok?"
,,Persze!"-mondtuk egyszerre.
,,Az szuper! Na de most megyek! Sziasztok lányok!"-majd nagy vigyorral az arcán ment el tőlünk.Eljött a péntek. A buli napja. Suli után elmentünk Jessicával hozzájuk, majd hozzánk. Nagyon vártam a bulit. Csak megint abban a helyzetben voltam mint múltkor.
,,Mit vegyek fel?"-kérdeztem Jesstől.
,,Már megint nem tudod?"-nevetett fel.
,,Nem,kérlek segíts!"
,,Oké oké."-mondta majd elkezdett kutakodni a ruháim között.
,,Meg van!"-kiáltotta Jess.
,,Na neeee...."-mondtam.
,,Dede!"-mondta perverz mosollyal.
,,De ez átlátszik!"
,,Na és akkor? Ez egy buli! Egyszer te is eleresztheted magad!"-győzködött továbbra is.
,,Kérlek! A kedvemért!"-mondta nagy boci szemekkel.
,,Ahjj jól van!"Hogy miért nem akartam felvenni azt a ruhát? Azért mert egy átlátszó fekete felsőt, alá egy fekete melltartót és egy rövid nadrágot vett elő. Jess szerint ez egy nagyon szexi outfit. Azért inkább beadtam a derekam és rá bólintottam. De nem csak azért mert, hogy szexi hanem mert nagyon sokáig kérlelt boci szemekkel amik a gyengéim.
Fel vettem a ruhát, majd használtam a vörös rúzsomat és a szempillaspirált is. Most kivételesen taxival mentünk.
Amikor odaértünk a házhoz, bementünk és láttuk, hogy itt is tömegnyomor lesz. Klassz! Egy kis idő után megtaláltuk Ethant és a haverjait.
,,Nagyon gyönyörű vagy!"-súgta Ethan a fülembe a hangos zene miatt.
,,Köszi, de azért te se nézel ki rosszul!"-mondtam.
,,Kérsz valamit inni?"
,,Igen egy vodkát!"
,,Már is hozom!"-jelentette ki.Ahogyan körbe néztem megláttam valakit hátulról. Nagyon ismerős volt.
,,Na bazdmeg!"-mondtam.
,,Mi az? Mi történt?"-kérdezte Jess.
,,Itt van Jake is!"
,,Komolyan? Hol?"
,,Ott áll a túl oldalt!"-mondtam.
,,Tedd féltékennyé őt! Ez a legalkalmasabb pillanat rá!"
,,Rendben,szurkolj, hogy beválljon!"
,,Persze, na de én most megyek!-kiáltotta majd elviharzott.,,Na itt vagyok!"-jött oda hozzám Ethan.-,,Parancsolj!"-majd ide adta a vodkámat.
,,Köszi."-mondtam és egy pár pillanat alatt felhajtottam.
,,Az igen,szép is és még a piát is megissza!"-kacsintott rám majd beleharapott az alsó ajkába.
Abban a pillanatban elpirultam.,,Van kedved táncolni?"-kérdezte tőlem.
,,Igen,menjünk!"-mondtam majd a táncparkettre húztam.
Elkezdtünk táncolni. Megfogta a derekam és magához húzott olyan erősen ahogy csak tudott. Már egy jó ideje csak táncoltunk amikor a keze elkezdett lefele vándorolni. Egy pillanat alatt ott termett valaki a semmiből és ellökte Ethant tőlem. Felemeltem a fejem és láttam, hogy Jake volt az. Akkora jobb horgost vert be Ethannek, hogy a földre esett. Amikor oda akart fordulni hozzám, már Ethan feltápászkodott és bevert Jakenek is egy jó nagyot. Végül a többiek fogták le Ethant és Jaket.
YOU ARE READING
Szívesség a rosszfiúnak
RomanceIsabella Jones egy átlagos 17 éves lány, aki nemrég érkezett meg az új sulijába. Hirtelen az élete teljesen felfordul egy különös szívesség után...