III.

1.2K 28 0
                                    


...megfordult és megcsókolt. Azon kaptam magam, hogy a karjai szorosan húznak magához és, hogy a két kezem már rögtön a nyakában landolt. Édes volt a csókja. Először csak lassan csókolóztunk, majd egyre szenvedélyesebben. Nem tudtam betelni vele. Nem akartam, hogy vége legyen. Vágytam a csókjára és ő is az enyémre. Levegő hiányában szétváltunk. Minden kellemetlenség nélkül elköszöntünk egymástól. Majd elment a motorjával haza.

Aznap este csak a csókra gondoltam. Eszembe jutott, hogy hány lányt csókolhatott már meg azokkal az ajkakkal, hogy ennyire tökéletesre fejlesztette a csókját. Azonban felmerült bennem egy kétely is. Miért csókolt meg? Aztán sorra fogalmazódtak meg bennem a kérdések is. Csak kiakar használni mint a többi lányt? Már bele is estem a csapdájába? Mi lesz ennek a vége? Tetszem neki egyáltalán? Ezekkel a gondolatokkal merültem mélyálomba.

Gyorsan eltelt a hétvége. Hétfőn a szokásos módon elkészültem, majd elindultam a suliba. Úgy döntöttem, hogy gyalog megyek. 7:30-ra értem oda. Pont időben. Megláttam Jaket az udvaron. Mentem volna oda hozzá beszélni a tegnapi csókról, de amint elindultam megláttam az exét a karjaiban akivel úgy tűnt, hogy éppen flörtölt. A lábam lecövekelt. Nem bírtam megmozdulni se. Csak álltam és bámultam őket. Láttam ahogyan az a liba ott enyeleg Jake-kel majd...MIVAN????.....MEGCSÓKOLTA????

Elkezdtem könnyezni, majd arra lettem figyelmes, hogy valaki éppen mellém állt. Jess volt az. Látta rajtam, hogy baj van. Megölelt majd elmentünk egy helyre ahol csak ketten voltunk. Elmeséltem neki mindent.
,,Hogy mi?"-mondta.-,,Hazavitt majd megcsókolt??
,,Igen,így történt"
,,Most meg az exével enyeleg?"-mondta felháborodva.-,,Ez pofátlanság! Mindig is tudtam, hogy egy pöcsfej de, hogy ennyire!"
,,Tudom, hogy ez csak egy csók volt közte és köztem,de azt hiszem...-mondtam.
,,Igen?"-kérdezte Jessica.
,,Azt hiszem tetszik nekem ezért is esett olyan rosszul az amit láttam az udvaron."
Jessica csak csodálkozva nézett.
,,És tudod mi a vicces? Én még azt hittem, hogy esetleg lehetne közte és köztem valami!"-majd elkezdtem szipogni.
,,Ne emészd ezért magadat! Nem tudhattad, hogy ezt veled is meg fogja tenni!"
Adott egy zsebkendőt, majd ezt mondta:
,,Bella ne aggódj! Van egy tervem!"
,,Még pedig mi?"-szipogtam még mindig.
,,Ha ő így akkor te is!"-nézett rám egy gonosz tekintettel. Komolyan mondom néha Jessnek mindig egy új arcát ismerem meg.
,,Ezt, hogy érted?"-kérdeztem.
,,Ha ő az exével smárolgathat akkor te miért ne lehetnél egy másik sráccal?!"
,,Hát nem is tudom."-momdtam.
,,Bella, Jake már a múlt, oké? Ne foglalkozz vele most! Helyette inkább tedd féltékennyé! Majd ezután biztos, hogy vissza fog hozzád jönni és ott hagyja majd azt a hülye ribancot! És gondolj bele lehet, hogy még a végén hűségesebb is lesz hozzád ha érez irántad valamit!"
Jól hangzott Jess terve. Ha ezzel féltékennyé tudom tenni akkor benne vagyok!
,,Rendben, benne vagyok!"-mondtam.
,,Tudtam, hogy az én barinőm nem mondana nemet erre."-mondta Jessica.
Megölelt olyan szorosan ahogy csak tudott.
,,Mikor kezdjük?"-kérdeztem lelkesen.
,,Most."-mondta Jess.

Sziasztok! Bocsi,megint siettem a rész megírásával ezért lehet hogy vannak benne megint helyesírási hibák!

Szívesség a rosszfiúnakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang