,,Jake? Te mit keresel itt?"-mondtam.
,,Az egy nagyon hosszú sztori!"
,,Hallgatom."-mondtam.
,,Feljöttem az emeletre mert egy kis nyugalmat akartam. Találtam egy szobát ami üres volt. Erre megjelent a szobában az exem."
,,Mi? Az exed?"
,,Ja, nagyon őrült szegény lány. Elkezdett rám nyomulni. Hiába mondtam neki, hogy szakítottunk és, hogy már nem érdekel. De erre ő letépte a pólómat, én meg amint lehetett ott hagytam."-mondta.
,,Ááá értem, szóval ezután elkezdtél egy üres szobát keresni ahova el tudsz bújni az exed elől, jól mondom?"
,,De még mennyire. Kérhetnék tőled egy szívességet?"-mondta.
,,Aha,de majd jössz nekem eggyel!"
,,Oké rendben,bármit meg fogok neked tenni ígérem csak rejts el tőle!"-mondta könyörögve.
,,Gyere búj be az ágy alá, itt biztos nem fog észre venni!"-mondtam.Épphogy bebújt az ágy alá pár percre rá,úgy berontott egy lány a szobába, hogy azt hittem, hogy az ajtó ki fog esni.
,,A berendezés, azért maradjon!"-mondtam neki flegmán.
,,Hogy mit beszélsz nekem?"
,,Hagyjuk..."-forgattam a szemem.
A lány oda-vissza járkált egy helyben. Biztos elgondolkozott azon, hogy hol lehet az ő ,,pasija". Nem is értem, hogy Jake, hogy jöhetett össze anno egy ilyen libával. Szőke haja volt, 10kg smink volt rajta és egy olyan ruha ami alig takart rajta valamit. Várjunk...én most miért gondolkozok ilyenen? Egyáltalán miért érdekel az, hogy Jake kivel járt?
,,Nem láttál valahol egy helyes fiút,barna hajjal és zöld szemmel?"-kérdezte tőlem a lány.
,,Öm nem,miért is?"
,,Jajj semmi csak szegényke félénk lett hirtelen."-nevetett majd perverzen mosolygott.
,,Aha értem. Mint látod itt nincs sehol!"-mondtam.
,,Igazad van. Ha majd látod mondd meg neki hogy kerestem."
,,Jó rendben."-mondtam.
Majd kiment a szobából.
Mikor hátra fordultam Jake már ott állt előttem.
,,Köszi, hogy megmentetted az életem!"-mondta.
,,Ez volt a barátnőd?"-véletlenül kicsúszott a számon.
,,Igen de már én is bánom."-erre egyszerre felnevettünk. Majd leesett neki amit mondtam.
,,Csak nem féltékeny vagy?"-kacsintott rám és a szokásos perverz nézését mutatta felém.
,,Nem vagyok féltékeny!"-kereszt be tettem a két kezem elől mire ő felnevetett. Közelebb lépet egyet,majd még egyet addig amíg a falhoz nem értem. Neki támasztotta az egyik kezét a falnak, majd elkezdett a fejével közeledni. A vérem szinte forrt bennem. Még sosem éreztem így korábban. Belenéztem a szemébe. Azok a szemek még mindig gyönyörűek voltak. Elkezdtem lecsukni a szemem de....
Hirtelen megrezzent a telóm. Kicsusszantam oldalra,ahova nem tette oda a kezét, majd megnéztem az üzit.Jess: Szia rosszul lettem ezért haza mentem! Bocsi, hogy ott hagytalak!
Én: Szia semmi baj, majd haza jutok valahogyan!
Felsóhajtottam egy nagyot.
,,Minden rendben?"-kérdezte Jake.
,,Igen persze, csak a barátnőm itt hagyott és most nem tudok haza menni."
,,Elviszlek."-jelentette ki.
,,Nem nyugi,ne fáradozz ezzel."
,,Elviszlek."-mondta majd közelebb lépett miközben mélyen a szemembe nézett. A szívem úgy elkezdett verni megint, hogy azt hittem, hogy a szívverésemet még ő is meg fogja hallani. Alig volt köztünk 20cm se. Nagyon kellemes illata volt. Mentol és cigi keverék. Lassan észbe kaptam, hogy mennünk kéne ezért szóltam neki és elindultunk.Az udvaron megláttam ahogy egy motorhoz indul.
,,Ez a tiéd?"-kérdeztem.
,,Igen."
,,Minden lányt haza szoktál vinni a motorodon a bulik után?"-kérdeztem kicsit kuncogva.
,,Nem."-mondta-,,Csak a legszebbeket!"-majd rám kacsintott és beleharapott az alsó ajkába.
Meg voltam győződve arról, hogy a fejem most tuti piros.
Egy kis idő után hozzátette:
,,Szép vagy amikor elszégyelled magad!"
Majd közelebb lépett hozzám. Az izmos teste szinte az enyémhez ért. Ebbe egy picit bele is remegtem. Az egyik kezével megfogta az arcomat, majd egy hajfürtöt a fülem mögé tett. Úgy bámultam végig mint egy hülye gyerek. A pillanatot megrontva elővett egy sisakot és rám tette. Ő is felvette az övét. Na csak ez után jöttek a gondok. Mivel nagy motor volt ezért nem tudtam felszállni hátra. A szerencsétlenségemen el is kezdett nevetni.
,,Segítsek?"-kérdezte nevetve és az alsó ajkát harapdálva.
,,Nem, ura vagyok a helyzetnek."-mondtam.
Majd az egyik próbálkozásomnál két erőteljes kezet éreztem a derekamon. A bőröm abban a pillanatban elkezdett ott tüzelni. Jake is felszállt a motorra. A kezeimet a dereka köré zárta jó erősen. Egy pillanatra én is éreztem Jake heves szívverését.Amikor haza értünk segített leszállni a motorról. Teljesen felkísért az ajtóhoz majd amikor kinyitottam az ajtót elköszöntünk egymástól de....
Itt a második része a könyvemnek! Remélem tetszeni fog! Helyesírási hiba biztos, hogy ebben is lesz szóval bocsi!
ESTÁS LEYENDO
Szívesség a rosszfiúnak
RomanceIsabella Jones egy átlagos 17 éves lány, aki nemrég érkezett meg az új sulijába. Hirtelen az élete teljesen felfordul egy különös szívesség után...